GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

dOLKO

Erfaren
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Triumph Sprint RS 02:a, Impala 65:a .
Jörgen Karlsson skrev:
2574334 Ladda hem "Gallret" från dokumentären av Stefan Jarls "Ett anständigt liv" istället! Den var vår generations kultfilm till skillnad från när ni snorisar fick er filmen "G" till livs genom skolans försorg... :tungan
"Gallret" gick till sekvensen när kistan med Stoffe åkte in i eldhavet i Råcksta krematorium.

Redigt off topic:
Jag bodde granne med Kentas morsa i Grimsta, ja det var ganska mycket liv där...sen träffade jag Stoffe i Vällingby t.banestation 2 dagar innan hans överdos. Han frågade om han fick testa min jojo...och det fick han!
Och ni behöver inte dra några paralleller om trådnamnet och min jojo! :tungan

Bara lite minnen från den hårda livet i förorten på 70-talet innan hip-hopen upptäckte förorten...:D

Nu tillbaks till on topic och GAYtråden.

Last edited:

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Härligt hojlös
Cyclops skrev:
2574577 Ett snyggt skinnställ på en snygg grabb är 7 poäng. En snygg hjälm till det blir full pott på 10 poäng. :tummenupp

Drar mig till minnes en historia som Pinjong la in här för ett tag sedan:

"Jag tror att alla som åker hoj är gay. De trivs i trånga åtsittande kläder i skinn. Man trivs ypperligt i sällskap med andra män i skinn. Precis som taget från en San Francisco-bar. Utseende och design är mycket viktigt, glitter och krom är uppskattat. Uppmärksamhet prioriteras framför funktionalitet, ex högt motorljud och lite ljuddämpning, titta på mig och min fina hoj, har ni sett mitt läckra skinnställ. Vad skiljer en knutte och en rikstransa?

De gillar att ha stora kraftfulla saker mellan bena, de får gärna vibrera lite skönt. Antingen gillar man sitta framåtlutande som om man stod på alla fyra eller bakåtlutad i gynekologställning, redo för att ta emot.

Diverse lubrikationsmedel diskuteras gärna och ofta, vilket märke och modell ger minst friktion. Man gillar kolvar som går fram och tillbaks i hög hastighet med så låg friktion som möjligt, pumpförluster är intressant. Kedjor är även det ett flitigt samtalsämne. Spaltmetrar kan skrivas om rätt handskar, ska de gå upp till armbågarna eller inte osv."

det var nog det bästa jag hört:D

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Cyclops skrev:
2575958 Plus att det stämmer in på kanske inte alla men dom allra flesta hojåkare... :tummenupp

En fråga nu när vi ändå pratar så öppenhjärtligt om sexuell läggning.

Är det tjejerna det är fel på eller är killar bara så mycket mer upphetsande?

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Jonte VSB R-T skrev:
2575970 En fråga nu när vi ändå pratar så öppenhjärtligt om sexuell läggning.

Hm. Faktiskt en befogad fråga. Själv har jag varit ihop med tjejer men trivs bättre med killar. Även om tjejerna var bättre målade med makeup och sånt så är det det rent fysiska som tilltalar mig. Låter väldigt luddigt märker jag. Låt mig prova igen.

Om jag som gay ser en tjej och tycker att hon är snygg betyder det inte automatiskt att jag vill ha sex med henne. Nu är det väl över lag inte samma sak för alla bögar. Vi kan faktiskt skaka tass med en annan bög, hälsa, och tycka att vedebörande är snygg utan att tanken på sex dyker upp.

Det intressanta är att jag är avundsjuk på alla bisexuella. Dom kan ju välja och vraka från båda lägren.

Det jag skriver här är enbart mig egna synpunkt på saken. Det finns flera synvinklar så upp med dom. En kommentar från Jörgen, Kim eller någon annan?

G-L

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2006
Hoj
Guzzi 1200 Stelvio NTX -12
Lord Adrian skrev:
2574273

Din liderlige stötstångstaliban!

*SNIPP*

Det kraftuttrycket ska jag försöka komma ihåg resten av mitt liv! :)

IronMike skrev:
2574330 Droppar en länk ..som jag såg nyss, fick mig att associera till denna tråden :tummenupp iaf med tanke på gay+hoj. lite kul faktiskt, om ngt överdriven/vulgär hehe

http://video.google.com/videoplay?docid=-4773264671622972114&q=motocross

Samtidigt som jag gillar ordning und reda, ansvar och stil ääääälskar jag vanvettigheter. Den filmen var så sjuk att skratt-tårarna fotfarande strömmar.

Last edited:

DFMSWEDEN

Restless & Wild
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
Hyabusa 480+...
Homosexualitet är ingen läggning, utan en sjukdom.

Hur hade det varit om alla varit bögar, jo människan hade inte kunnat fortplanta sig...alltså skapade inte gud denna avart....sjukdom...helt klart.

Nu får dessa individer adoptera också....helt sjukt.

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Cyclops skrev:
2575993 Hm. Faktiskt en befogad fråga. Själv har jag varit ihop med tjejer men trivs bättre med killar. Även om tjejerna var bättre målade med makeup och sånt så är det det rent fysiska som tilltalar mig. Låter väldigt luddigt märker jag. Låt mig prova igen.

Om jag som gay ser en tjej och tycker att hon är snygg betyder det inte automatiskt att jag vill ha sex med henne. Nu är det väl över lag inte samma sak för alla bögar. Vi kan faktiskt skaka tass med en annan bög, hälsa, och tycka att vedebörande är snygg utan att tanken på sex dyker upp.

Det intressanta är att jag är avundsjuk på alla bisexuella. Dom kan ju välja och vraka från båda lägren.

Det jag skriver här är enbart mig egna synpunkt på saken. Det finns flera synvinklar så upp med dom. En kommentar från Jörgen, Kim eller någon annan?

En annan befogad fråga: När upptäcker man att man är bög? För om jag backar bandet, så glömmer jag aldrig min första förälskelse, och vi gick i tredje klass, Vilket måste betyda att man är tio år och förvirrad, men ganska säker på att det är tjejer som gäller?

DFMSWEDEN skrev:
2576035 Homosexualitet är ingen läggning, utan en sjukdom.

Hur hade det varit om alla varit bögar, jo människan hade inte kunnat fortplanta sig...alltså skapade inte gud denna avart....sjukdom...helt klart.

Ja! detdär blir ju intresant den dagen du får egna barn:rolleyes:

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jonte VSB R-T skrev:
2575970 En fråga nu när vi ändå pratar så öppenhjärtligt om sexuell läggning.

Kan inte svara på den frågan så jag har egentligen inget svar. Men eftersom Cyclops efterlyste ngt "svar" från mig så skriver jag:

För mig är det helt obegripligt vad det är som gör att man går igång på vissa personer. För mig har det helt enkelt varit så att av de få personer som jag tänt på så har de flesta varit killar. Men jag tycker inte alls att tjejer är oattraktiva för det. Tanken på sex med en oattraktiv kille är för mig faktiskt värre än med en dito tjej.

Jag tror att alla människor ligger på en skala från straight till homo. Men vi behöver ju definitioner.

Hela sex-bagen är för mig obegriplig. Det är ju, iaf inte hos mig, någon viljestyrd intellektuell process som gör att jag blir attraherad av vissa människor. Snarare tvärtom..:gnissla Gud vad man slösat tid på nötter...;)

Dessutom är jag nog ingen bra kunskapskälla på ämnet. Det känns som om det i snitt är var sjätte palmsöndag det uppstår ömsesidigt tycke ens för en dejt.

Du ser! Jag hade inget vettigt att tillföra! :)

/J

DFMSWEDEN skrev:

Krya på dig! :)
/J

Last edited:

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Peder Rosberg skrev:
2576036 En annan befogad fråga: När upptäcker man att man är bög? För om jag backar bandet, så glömmer jag aldrig min första förälskelse, och vi gick i tredje klass, Vilket måste betyda att man är tio år och förvirrad, men ganska säker på att det är tjejer som gäller?

Var i ungefär samma ålder, typ 12 tror jag. Var ihop med några tjejer och vi var kära men det blev aldrig mer än så. När jag träffade min första kille var det som en stöt gick igenom kroppen. Det var i skolan och vi glodde på varandra till och från under ett par veckors tid. När jag satt och pluggade i cafeterian kom han fram och frågade om han fick sitta brevid mig och plugga. Och på den vägen var det. Vi har kontakt än idag trots att han har flyttat till New York.

DFMSWEDEN skrev:

Ta en Ipren och gå och lägg dig. Du kan bli far till en bedårande bög eller flata en vacker dag!

Last edited:

DFMSWEDEN

Restless & Wild
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
Hyabusa 480+...
Jasså...detta sved i pälsen.....:arsele

Vi ska acceptera er som ni är, gastar ni alltid om....men då ska ni också fan acceptera att alla inte tycker om bögar o flator.

Tycker du om någon borde ta en ipren....:D

Peder Rosberg skrev:
2576036
Ja! detdär blir ju intresant den dagen du får egna barn:rolleyes:

Tanken kanske inte slog dig, men barn det har jag, dessutom är de helt normala ...(än så länge)

Last edited:

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
DFMSWEDEN skrev:
2576050 Jasså...detta sved i pälsen.....:arsele

Vi ska acceptera er som ni är, gastar ni alltid om....men då ska ni också fan acceptera att alla inte tycker om bögar o flator.

Hehe, har redan tagit en Ipren mot tandvärk, huvudvärk och ledvärk... :)

Skämt åsido. Visst har du rätt till din åsikt. Absolut! Även om du drar alla över en kam. Jag tycker inte heller om alla bögar och flator. Långt ifrån. Likväl som jag inte tycker om alla straighta för den delen. Fan, ingen är perfekt. Eller hur? :pannkyss

DFMSWEDEN skrev:
2576050

Tanken kanske inte slog dig, men barn det har jag, dessutom är de helt normala ...(än så länge)

Bara för resonemangets skull. Hur skulle du reagera om /när ditt barn kommer ut för dig? Kasta ut honom/henne på gatan? Tror nog inte det för det är ju trots allt ditt eget kött och blod.

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
DFMSWEDEN skrev:

När du träffar mycket överviktiga personer, brukar du då tala om för dem att du tycker illa om överviktiga personer eller brukar du vara tyst om saken?

Inget snack nu om att du inte har något emot överviktiga personer eller nåt sånt, för du fattar vad jag menar.

DFMSWEDEN

Restless & Wild
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
Hyabusa 480+...
Cyclops skrev:
2576057 Hehe, har redan tagit en Ipren mot tandvärk, huvudvärk och ledvärk... :)

Skämt åsido. Visst har du rätt till din åsikt. Absolut! Även om du drar alla över en kam. Jag tycker inte heller om alla bögar och flator. Långt ifrån. Likväl som jag inte tycker om alla straighta för den delen. Fan, ingen är perfekt. Eller hur? :pannkyss

Diplomatiskt sagt :tummenupp

Jag drar inte alla över en kam, lika lite som att alla utlänningar är kriminella....

Men jag hoppas du förstår mina synpunkter !

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Cyclops skrev:
Visst har du rätt till din åsikt.
Alla har rätt till sin åsikt. Det är rätten att oemotsagd uttrycka sin åsikt han hävdar. Nån sån rätt existerar inte.

Rätten till sin åsikt brukar vanligen hävdas av den som saknar folkvett nog att vara tyst när han vet att han egentligen borde.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
DFMSWEDEN skrev:

Tror du det "hjälper" ;)

Det är lungt! Jag ogillar defintivt att köra upp sådant som läggning i ansiktet på folk. Det är nästan lika otrevligt som ditt förra inlägg kan uppfattas om det just nu läses av tex en ung SH-kille eller -tjej som kanske sitter hemma och själv våndas över sin läggning och hur det kommer att funka om de skulle berätta för sina hojkompisar.

Det är mycket jag ogillar i samhället också. Men det är så trist att ägna tid åt det. Jag tycker att man ska leva så att man inte gör andra människor illa. Sex är ju ngt som är minst sagt ömsesidigt, annars blir det ju inget. Så varför bry sig om vad två människor tycker om vad andra.

Rasism och våldtäkt kan jag tex reagera mot, men inte kärlek.

/J

DFMSWEDEN

Restless & Wild
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
Hyabusa 480+...
Bingo skrev:
2576059 När du träffar mycket överviktiga personer, brukar du då tala om för dem att du tycker illa om överviktiga personer eller brukar du vara tyst om saken?

Inget snack nu om att du inte har något emot överviktiga personer eller nåt sånt, för du fattar vad jag menar.

Är detta ett forum där vi kan diskutera saker eller?

Klart som fan jag inte säger det rätt ut i ansiktet på vederbörande....och samma sak gäller bögar och flator.

Vart ville du komma med detta?

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Cyclops skrev:
2576046
Peder Rosberg skrev:
2576036 En annan befogad fråga: När upptäcker man att man är bög? För om jag backar bandet, så glömmer jag aldrig min första förälskelse, och vi gick i tredje klass, Vilket måste betyda att man är tio år och förvirrad, men ganska säker på att det är tjejer som gäller?

Var i ungefär samma ålder, typ 12 tror jag. Var ihop med några tjejer och vi var kära men det blev aldrig mer än så. När jag träffade min första kille var det som en stöt gick igenom kroppen. Det var i skolan och vi glodde på varandra till och från under ett par veckors tid. När jag satt och pluggade i cafeterian kom han fram och frågade om han fick sitta brevid mig och plugga. Och på den vägen var det. Vi har kontakt än idag trots att han har flyttat till New York.

Ta en Ipren och gå och lägg dig. Du kan bli far till en bedårande bög eller flata en vacker dag!

Jag antar att det borde igentligen inte vara någon större skillnad på könet.
Dom flesta har väl kännt någon gång att något är rätt. Eller rättare sagt att något inte är som det skall. Utan att inget stämmer, förutom när man är i närheten av det man tycker om. Man kan likna det med hojen som man brinner för, eller den man inte kan få. 98% av sporthoj.com beter sig som fånar när man lägger fram en bild på en Augusta och accosierar till en massa tuttsmilies fast det inte har något med hojen att göra, fast det spelar på någon speciell könsgrupp. Men, so what, samhället har bestämt, att så är fallet
Nu begär jag inte att vi ska ha några homosmilies, men ge det en tanke iallafall:tuttar :tuttar

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DFMSWEDEN skrev:
2576064 Är detta ett forum där vi kan diskutera saker eller?

Klart som fan jag inte säger det rätt ut i ansiktet på vederbörande....och samma sak gäller bögar och flator.

Vart ville du komma med detta?
Jag ville bara göra dig uppmärksam på att ditt förra inlägg känns ganska överflödigt i den här tråden.

Edit: inlägget om sjukdom alltså.

DFMSWEDEN

Restless & Wild
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
Hyabusa 480+...
Bingo skrev:
2576061 Alla har rätt till sin åsikt. Det är rätten att oemotsagd uttrycka sin åsikt han hävdar. Nån sån rätt existerar inte.

Rätten till sin åsikt brukar vanligen hävdas av den som saknar folkvett nog att vara tyst när han vet att han egentligen borde.

Just precis...tyst ska man vara...skärp dig och se till och se dig runt omkring istället....nörd.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept