KGK
1200
det är en klassiker
Ehh... vaffan liksom. Har som missat den här tråden helt
Burre, Fireblade -03, Östersund, 24 år och singel
Tack för det välkomnandet... men, eftersom jag är sjukligt tävlingsinriktad och det var tjat innan i tråden om vem som kom ut först så vill jag bara påpeka att jag vann den tävlingen för några år sedan på det här forumet!
Med det sagt vill alltså JAG säga välkommen till alla ni andra som har kommit ut i den här tråden
Förövrigt så datar jag inte HD-killar
Närå ironimode off nu... Har planerat in en vända till sthlm framöver, främst för att jag vill köra bogesund som man har hört så jävla mycket om plus att jag vill se det där brostugan, skulle vara kung ifall det fanns folk som kunde guida...
Hohooooo! Jädrar i min lilla låda vad skön, förstår om du inte vill åka runt med den, men jag skulle fan skratta bäckenbotten ur led om någon körde om mig med en sån tröja. Självdistans är tidens melodi!Du blev just omkörd av en bög!
Bra det! Jag kom ut när jag joinade SH mars 06 men det var ju följdaktligen efter att du gjorde detsamma 03
Det är lungt, jag är singelskadad efter ett helt liv själv, så jag vet inte ens vad man gör på en dejt
Du kanske är värsta fettot dessutom, du har ju ingen bild
Jag visar dig gärna Sthlms alla hojträffpunkter och hojbegivenheter för så gott som alla veckodagar om du skulle vilja.
Det ballaste är ju min hoj, men utöver den menar jag.
/J
Hohooooo! Jädrar i min lilla låda vad skön, förstår om du inte vill åka runt med den, men jag skulle fan skratta bäckenbotten ur led om någon körde om mig med en sån tröja. Självdistans är tidens melodi!
/perris
Mja, för att skryta lite mer så kan jag tillägga att jag var medlem här på sporthoj innan den stora kraschen eller vad det nu var som fick alla medlemmar att göra en ny användare i mars -03 Jag borde nog tillhöra det segmentet som har varit på SH längst
Men kom ut som homo? Vette fanken när det var? Det var nog nått år eller så efter...
Vad man gör på en date? Man kör hoj såklart! Fettot? Jag heter Burre83 på QX... finns någon bild på mig där... nej inga snaskiga pr0n pics
Jo, det var väl ungefär så jag tänkte Blir säkert någon repa med den på...
Ehh... vaffan liksom. Har som missat den här tråden helt
Burre, Fireblade -03, Östersund, 24 år och singel
Edit: Kan tillägga att jag och en polare beställde en sporthojströja till mig igår på halvfyllan.... sloganen blev: Du blev just omkörd av en bög!
Vet dock inte om jag kommer våga köra omkring med den på, det är liiiiite väl uppkäftigt kanske
Jag kan intyga att Burre inte är den stereotypa typen, trots att det sitter ett slutsteg och en högtalare under kutsen på hans 954...
.
Kan tala om mina möten med män som gillar män ::
Jag har vart i Finland nu från onsdagen. Jag är lite sådär trevligr uppklädd (snygga läderdojjor, vita halvtajta jeans, orange piké). Iaf, alla, eller nästan alla finska bruttor trodde jag var gay (iaf en som inte tyckte det)! Aja, är väl bara att de inte är vana att sa deras pojkar klädda så.
I vilket fall som helst. Båten far hemmåt igårkväll. Sätter mig vid discoteket i början och spanar läget där lite. Kommer fram en snubbe från bordet bredvid och börjar snacka lite. Var väl inget mer med det. Sen börjar han bli allt kletigare om man säger så. Han hade insisterat att bjuda på en redbull-vodka, men jag "lyckades" kunna dra mig därifrån efter en stund, i jakten på de mer kvinnliga!
Varför pratar många bögar sådär gällt? För det har väl endå inte någonting alls med ens sexuella läggning att göra.
Slutsats: De pratar gällt bara för att de vill synas?
Nu va de slutläst i denhär tråden... Burre, nämn aldrig bögligga
Nu va de slutläst i denhär tråden...
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy