GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Ehh... vaffan liksom. Har som missat den här tråden helt ;)

Burre, Fireblade -03, Östersund, 24 år och singel :D

Edit: Kan tillägga att jag och en polare beställde en sporthojströja till mig igår på halvfyllan.... sloganen blev: Du blev just omkörd av en bög!

Vet dock inte om jag kommer våga köra omkring med den på, det är liiiiite väl uppkäftigt kanske ;)

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Välkommen!
Synd att pollen hann stänga innan du fann tråden dock!:)

Och synd för mig att du inte bor i Sthlm! :hihi

Du får hojta till om du ska ut och åka hoj i Sthlmstrakten!

/Jörgen

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Tack för det välkomnandet... men, eftersom jag är sjukligt tävlingsinriktad och det var tjat innan i tråden om vem som kom ut först så vill jag bara påpeka att jag vann den tävlingen för några år sedan på det här forumet! :D

Med det sagt vill alltså JAG säga välkommen till alla ni andra som har kommit ut i den här tråden ;)

Förövrigt så datar jag inte HD-killar :D :D :D :D

Närå ironimode off nu... Har planerat in en vända till sthlm framöver, främst för att jag vill köra bogesund som man har hört så jävla mycket om plus att jag vill se det där brostugan, skulle vara kung ifall det fanns folk som kunde guida...

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Bra det! :tummenupp Jag kom ut när jag joinade SH mars 06 men det var ju följdaktligen efter att du gjorde detsamma 03 :hihi

Det är lungt, jag är singelskadad efter ett helt liv själv, så jag vet inte ens vad man gör på en dejt :va
Du kanske är värsta fettot dessutom, du har ju ingen bild :tungan

Jag visar dig gärna Sthlms alla hojträffpunkter och hojbegivenheter för så gott som alla veckodagar om du skulle vilja.
Det ballaste är ju min hoj, men utöver den menar jag.

/J
Tack för det välkomnandet... men, eftersom jag är sjukligt tävlingsinriktad och det var tjat innan i tråden om vem som kom ut först så vill jag bara påpeka att jag vann den tävlingen för några år sedan på det här forumet! :D

Med det sagt vill alltså JAG säga välkommen till alla ni andra som har kommit ut i den här tråden ;)

Förövrigt så datar jag inte HD-killar :D :D :D :D

Närå ironimode off nu... Har planerat in en vända till sthlm framöver, främst för att jag vill köra bogesund som man har hört så jävla mycket om plus att jag vill se det där brostugan, skulle vara kung ifall det fanns folk som kunde guida...

Last edited:

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Mja, för att skryta lite mer så kan jag tillägga att jag var medlem här på sporthoj innan den stora kraschen eller vad det nu var som fick alla medlemmar att göra en ny användare i mars -03 Jag borde nog tillhöra det segmentet som har varit på SH längst :D

Men kom ut som homo? Vette fanken när det var? Det var nog nått år eller så efter...

Vad man gör på en date? Man kör hoj såklart! Fettot? :D Jag heter Burre83 på QX... finns någon bild på mig där... nej inga snaskiga pr0n pics ;)

Bra det! :tummenupp Jag kom ut när jag joinade SH mars 06 men det var ju följdaktligen efter att du gjorde detsamma 03 :hihi

Det är lungt, jag är singelskadad efter ett helt liv själv, så jag vet inte ens vad man gör på en dejt :va
Du kanske är värsta fettot dessutom, du har ju ingen bild :tungan

Jag visar dig gärna Sthlms alla hojträffpunkter och hojbegivenheter för så gott som alla veckodagar om du skulle vilja.
Det ballaste är ju min hoj, men utöver den menar jag.

/J

Jo, det var väl ungefär så jag tänkte ;) Blir säkert någon repa med den på...

Hohooooo! Jädrar i min lilla låda vad skön, förstår om du inte vill åka runt med den, men jag skulle fan skratta bäckenbotten ur led om någon körde om mig med en sån tröja. Självdistans är tidens melodi!

/perris

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Ok, då får jag kolla din sida där. Jag heter woodenboat på qx. Träbåten är ju min andra stora passion. Rätt många straighta sh-killar på det forumet :hihi

Vad fint! Det verkar ju inte så svårt. Då kan vi dejta sönder lite däck med början vid sthlms klassiska rödljus och krokvägar. :hihi

Brostugan på onsdagar är rätt kul, även om det har varit upp och ned med sporthojar genom åren. Annars kan man åka till Tyresörakan senare på onsdagskvällen. Har även backat upp min tändkulebåt vid Brostugan en gång, det gillade knuttarna!

Torsdagar är det nice att åka till Röda Kafét där det brukar vara flera hundra hojar, sedan vidare till Rosenhill via krokvägar. osv osv

Du får skicka pm när du ska fara till Estockholmo!

Mja, för att skryta lite mer så kan jag tillägga att jag var medlem här på sporthoj innan den stora kraschen eller vad det nu var som fick alla medlemmar att göra en ny användare i mars -03 Jag borde nog tillhöra det segmentet som har varit på SH längst :D

Men kom ut som homo? Vette fanken när det var? Det var nog nått år eller så efter...

Vad man gör på en date? Man kör hoj såklart! Fettot? :D Jag heter Burre83 på QX... finns någon bild på mig där... nej inga snaskiga pr0n pics ;)

Jo, det var väl ungefär så jag tänkte ;) Blir säkert någon repa med den på...

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Ja jävlar anåda, nu har jag läst igenom hela tråden också...

Personligen kan jag inte ens nästan identifiera mig själv med den stereotypa bilden av bögar som existerar idag. Jag ser inte min sexuallitet som en större del av min personlighet och kommer därför aldrig försöka ta till mig typiskt "homosexuella intressen" bara för att försöka passa in...

Ibland blir man dock fetägd i alla fall...

För några veckor sedan när det var final i eurovision song contest eller vad det nu kallas så tyckte jag och några polare att schlager är ju faktiskt skit skit och bara skit... vi dricker öl och lyssnar på hårdrock istället... Allt var ju frid och fröjd tills jag slängde i alla fall iväg ett sms till en söt kille och undrade vad han gjorde... Jo mycket riktigt så hade ju han schlagerfest hemma hos sig och tyckte att jag skulle komma förbi. Förihelvete tänkte jag men lyckades ändå lista ut att schlagerfestivalen måste ju sluta någon gång... alltså måste det vara safe att dra dit om man väntar någon timme eller två.

Sagt och gjort, kl 23 någonting bryter jag upp från mitt sällskap och tar en taxi hem till den här killen och mycket riktigt så rullade eftertexterna på TVn hans. Nice tänkte jag i mitt inre, då slapp man det där i år också.

I helvete heller, killen hade spelat in precis hela programmet och skulle prompt visa mig alla bidrag han tyckte var bra och dåliga samt lite mellansnack och det ena med det andra. Så det var bara att härda ut... jaja, vad gör man inte...

Last edited:

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)

Edit: Kan tillägga att jag och en polare beställde en sporthojströja till mig igår på halvfyllan.... sloganen blev: Du blev just omkörd av en bög!

Vet dock inte om jag kommer våga köra omkring med den på, det är liiiiite väl uppkäftigt kanske ;)

Du är så välkommen så. Det roliga är att jag har beställt en tröja med samma slogan!!! Då kan vi rocka fett tillsammans!!! :yoparty :D

Kolla gärna efter Jack Sparrow på QX...

Last edited:

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Kan tala om mina möten med män som gillar män :tungan::

Jag har vart i Finland nu från onsdagen. Jag är lite sådär trevligr uppklädd (snygga läderdojjor, vita halvtajta jeans, orange piké). Iaf, alla, eller nästan alla finska bruttor trodde jag var gay (iaf en som inte tyckte det:rolleyes:)! Aja, är väl bara att de inte är vana att sa deras pojkar klädda så.

I vilket fall som helst. Båten far hemmåt igårkväll. Sätter mig vid discoteket i början och spanar läget där lite. Kommer fram en snubbe från bordet bredvid och börjar snacka lite. Var väl inget mer med det. Sen börjar han bli allt kletigare om man säger så. Han hade insisterat att bjuda på en redbull-vodka, men jag "lyckades" kunna dra mig därifrån efter en stund, i jakten på de mer kvinnliga! :tuttar :D

Last edited:

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Jag kan intyga att Burre inte är den stereotypa typen, trots att det sitter ett slutsteg och en högtalare under kutsen på hans 954... :)

.

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Kan tala om mina möten med män som gillar män :tungan::

Jag har vart i Finland nu från onsdagen. Jag är lite sådär trevligr uppklädd (snygga läderdojjor, vita halvtajta jeans, orange piké). Iaf, alla, eller nästan alla finska bruttor trodde jag var gay (iaf en som inte tyckte det:rolleyes:)! Aja, är väl bara att de inte är vana att sa deras pojkar klädda så.

I vilket fall som helst. Båten far hemmåt igårkväll. Sätter mig vid discoteket i början och spanar läget där lite. Kommer fram en snubbe från bordet bredvid och börjar snacka lite. Var väl inget mer med det. Sen börjar han bli allt kletigare om man säger så. Han hade insisterat att bjuda på en redbull-vodka, men jag "lyckades" kunna dra mig därifrån efter en stund, i jakten på de mer kvinnliga! :tuttar :D

Ta det som en komplimang att en bög tyckte att du var snygg. Just vita halvtighta jeans ÄR lite bögvarning. Svarta läderbrallor, ja då har du fan konverterat! :D

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Jag har fortfarande inte fått svar från er gayfolk på följande fråga:

Varför pratar många bögar sådär gällt? För det har väl endå inte någonting alls med ens sexuella läggning att göra.

Slutsats: De pratar gällt bara för att de vill synas?

Tack för ett bra program, Bullen! :)

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Du behöver ju inte fantisera om det bara för att du läste om det... ???

Jaja, jag gjorde en edit på min tidigare post i alla fall...

Nu va de slutläst i denhär tråden... Burre, nämn aldrig bögligga :zpy

Till Zee:

Personligen har jag inte en aning om varför vissa bögar pratar överdrivet gällt... Jag försöker att inte umgås med folk som gör sig till...

Får jag gissa så tror jag att det är någon sorts effekt av glorifieringen av kändisbögar som Jonas Gardell med flera...

Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...