GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Varför är denna tråd mest aktiv på natten?

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Jo men varför just denna tråd? Jag tror inte jag är "gay" och inte fan kan jag sova för det. Förövrigt var jag i garaget från 12-22 idag.

Frasse Fräs

Kan själv
Gick med
6 Jun 2006
Hoj
644 Xjell-edition
Lyssnade förövrigyt på Mix morgon zoo. Anders Timell tyckte det var roligt i "vinn Adams pengar" på frågan "hur många rövare var dom i sagan om Ali Baba".

Anders tyckte dom skulle svara "Jonas Gardell och dom 40 rövarna" det tyckte jag också.

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Håller helt med du. På dagen skall man inte sitta framför datorn, inte när det är sådant här väder i alla fall som vi har nu :D

Ursäkta mr "Föredrar AC i bilen"???.... :D

Jo men varför just denna tråd? Jag tror inte jag är "gay" och inte fan kan jag sova för det. Förövrigt var jag i garaget från 12-22 idag.

Tyckte att snack om frillor inte riktigt platsade i mecktrådarna... :D

Lyssnade förövrigyt på Mix morgon zoo. Anders Timell tyckte det var roligt i "vinn Adams pengar" på frågan "hur många rövare var dom i sagan om Ali Baba".

Anders tyckte dom skulle svara "Jonas Gardell och dom 40 rövarna" det tyckte jag också.

:arsele X 40 = rätt svar

Så där ja... :D

Last edited:

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
hehehe.. skrev aldrig att jag satt på hojen i denna värmen mitt på dagen, skrev bara att jag inte satt vid datorn. Du kan ju inte neka till att du också hade tyckt det varit skönare att kunna sätta dig i ett litet utrymme där du har typ satt ner till 16 grader när det är över 50 grader ute i solen

Okej jag erkänner. Jag körde också bil med AC idag. Fan Kim. Man skulle kunna tro att du är snut med dina ledande frågor och påståenden. Måste komma ner och prata med din pojke om detta. Kanske tillrättavisa dig med läderkläder och handbojor. :D Fy, vad tror folk om oss nu? Jaja, skit i det. E man som man är kan man inte rå för det.

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
hahahahahaha..... kan garantera att jag inte är någon snut ;)

Tjaaa.. tror nog mer att folk tror saker om dig för det var ju du som kom med påståendet nu med läderkläder och handbojor *hehe* Fast det är nog inte helt ovanligt i den "normala" världen heller har jag hört ;)

Skulle tro att det är en och annan rak biker som rockar loss med läderhuva och läderpiska med tanten på fredagskvällarna. Hahahaha!

Fast å andra sidan. Vad är det för konstigt med det? SLM är ju motsvarigheten.. :)

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Hahahaha.. vilken syn jag fick i skallen nu när du skrev läderhuva. Fick en bild i skallen av sådan läderhuva som gamla engelska gubbar har när dom kör sina cabbe bilar :D

Nej nej! :ajjabajja Det ska vara riktiga grejor.

Har vi kommit fram till nåt om frillorna eller spårade vi ur totalt? :D

Kort/snagg är väl att föredra men längre hår är snyggt det med.

Last edited:

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Cyclops, ja, sök på namnet... han har väl flest posts i denna tråden av ren gayhomofobia fast som säkerligen utspelar sig på egentliga homointressen.

Ja just det. Nu faller poletten ner. Hahahaha!!! Långa trådar nu i natt. Hm, ja många är nog mest nyfikna på oss HBT men visar upp en helt annan sida skulle jag tro. :)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Småpojkarna på http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=158174 dividerar om frillor.

Det får mig osökt att undra, vilken är egentligen den bästa hojfrillan? Rakat, stubb, långt ner till nacken?

Kom igen nu gubbar! Vi måste lösa detta annars blir pojkarna nog lite sura på oss.:D

Rakat/snaggat is tse shit :fakta

Hippiefrillor går bort, omöjligt att ens trä hjälmen över huvudet och fortfarande se ut som folk ;)

-@

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...