GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
king of gaytråden.. sluta leta pojkvän på hoj-forum, här snackar vi hoj. vill du hitta en kille kika förbi qx.

:sissy

Hörru mr Princess, du har skrivit nästan lika mkt i denhär tråden som mig, typ 5 inlägg mindre.
Tror att du är lite sugen på nåt annat svart hål än det din gamla hoj hade.

Bara kliva ur garderoben nu o börja inse fakta lille fancyboy...

IronMike

Guest
du har skrivit nästan lika mkt i denhär tråden som mig, typ 5 inlägg mindre.

:rofl ..jaja, tar vi det som ett erkännande eller? jag har skrivit så mkt man kan skriva utan att vara homo, men dina 5 inlägg fick bägaren att rinna över. de e kört nu ;)

Last edited:

IronMike

Guest
Hallåå Micke!
Det är söndagnatt, du ska ju sitta i din taxidroska nu och tjuvspana efter mig i kön till Pattan! ;)

/J

haha nejdå jag e sjukskriven *host host* åkte dock förbi pattan iaf...fast på hoj, varvade lite, sen drog jag slangen hela stadsgårdsleden mot nacka. du kanske såg mig ;) men de va bi-cheyerna jag ville impa på hehe

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
haha nejdå jag e sjukskriven *host host* åkte dock förbi pattan iaf...fast på hoj, varvade lite, sen drog jag slangen hela stadsgårdsleden mot nacka. du kanske såg mig ;) men de va bi-cheyerna jag ville impa på hehe

Haha! Du är ju oförbätterlig! :hihi
Jag tänkte faktiskt knalla dit ikväll för första gången i år eftersom jag har semster nu och kan slagga imorgon. Men jag tappade partylusten.
/J

IronMike

Guest
Haha! Du är ju oförbätterlig! :hihi
Jag tänkte faktiskt knalla dit ikväll för första gången i år eftersom jag har semster nu och kan slagga imorgon. Men jag tappade partylusten.
/J

även fast du inte kan slagga "imorgon" så är du ändå uppe sent rätt ofta? det verkade iaf vara mkt folk där ikväll, kön va lång.. jag skulle egentligen burna lite, men så slog det om till grönt långt innan jag hann få ner farten haha. men annars på söndagar så sitter jag i taxitroskan en trappa upp vid katarinahissen, brukar få en del spontana körningar med folk från patricia. haha även fått inbjudningar till att "följa med upp" när de klivit av, men nja, väntar fortfarande på den dagen då ett par bi-cheyer ställer rågan, är väl därför man står där.. haha :rofl

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jo jag svårt att sova, sover lite i omgångar, ett par timmar då och då. Men det är skillnad på att sitta vaken hemma och softa jämfört med att att parta hårt om man ska jobba dagen efter :hihi

Du är för go, haha! Jag brukar kvista hem, så jag slipper tack och lov att riskera upplevelsen av fartrekord i din bulle. :hihi
Hoppas du hittar ngn bi-pudding en vacker dag då!

/J

även fast du inte kan slagga "imorgon" så är du ändå uppe sent rätt ofta? det verkade iaf vara mkt folk där ikväll, kön va lång.. jag skulle egentligen burna lite, men så slog det om till grönt långt innan jag hann få ner farten haha. men annars på söndagar så sitter jag i taxitroskan en trappa upp vid katarinahissen, brukar få en del spontana körningar med folk från patricia. haha även fått inbjudningar till att "följa med upp" när de klivit av, men nja, väntar fortfarande på den dagen då ett par bi-cheyer ställer rågan, är väl därför man står där.. haha :rofl

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
För att Pride är julafton för alla nyinflyttade småborgerliga småstadsfjollor, det är inte många luckor kvar i deras adventskalender nu.

/J

Aha! Men om man inte vill gå på Priden då? Hur göra? Vet inte hur andra tycker men personligen är jag lite emot Pride. Varför ska jag betala svinhöga biljettpriser för att trängas i en inhägnad med bögar, bin och andra? Nä, då är det roligare att vara bög årets alla dagar istället för en vecka eller vad det nu är.

Bifogat

• gbwa.jpg
    gbwa.jpg
    28.1 KB · Visningar: 54

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Aha! Men om man inte vill gå på Priden då? Hur göra? Vet inte hur andra tycker men personligen är jag lite emot Pride. Varför ska jag betala svinhöga biljettpriser för att trängas i en inhägnad med bögar, bin och andra? Nä, då är det roligare att vara bög årets alla dagar istället för en vecka eller vad det nu är.
Förstår vad du menar.
Är ju inte homo själv.
Inte särskilt homofobisk heller.
Men just detta med representanter från "gay-maffian", som visar upp hur häftigt det är att vara superfjolla, tror jag gör mer skada än nytta för homosexuellas anseende.
Bekräftar bara de värsta fördommarna.

Tror det gör större nytta för förståelsen med öppet homosexuella, vanliga snubbar som får uppmärksamhet.
Hellre Mark än Jonas, om ni förstår..
Börjar ju "poppa upp" lite här och där.
Jörgen är en god representant!

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...