AndreasNo
Bannad
du e nog lite småsugen, mr flest posts i denna tråden
Im the king, o du fortsätter att quota mig för att få ursäkt att skriva här.. kämpa på GayMike
du e nog lite småsugen, mr flest posts i denna tråden
Im the king, o du fortsätter att quota mig för att få ursäkt att skriva här.. kämpa på GayMike
Im the king
king of gaytråden.. sluta leta pojkvän på hoj-forum, här snackar vi hoj. vill du hitta en kille kika förbi qx.
du har skrivit nästan lika mkt i denhär tråden som mig, typ 5 inlägg mindre.
Hallåå Micke!
Det är söndagnatt, du ska ju sitta i din taxidroska nu och tjuvspana efter mig i kön till Pattan!
/J
haha nejdå jag e sjukskriven *host host* åkte dock förbi pattan iaf...fast på hoj, varvade lite, sen drog jag slangen hela stadsgårdsleden mot nacka. du kanske såg mig men de va bi-cheyerna jag ville impa på hehe
Haha! Du är ju oförbätterlig!
Jag tänkte faktiskt knalla dit ikväll för första gången i år eftersom jag har semster nu och kan slagga imorgon. Men jag tappade partylusten.
/J
även fast du inte kan slagga "imorgon" så är du ändå uppe sent rätt ofta? det verkade iaf vara mkt folk där ikväll, kön va lång.. jag skulle egentligen burna lite, men så slog det om till grönt långt innan jag hann få ner farten haha. men annars på söndagar så sitter jag i taxitroskan en trappa upp vid katarinahissen, brukar få en del spontana körningar med folk från patricia. haha även fått inbjudningar till att "följa med upp" när de klivit av, men nja, väntar fortfarande på den dagen då ett par bi-cheyer ställer rågan, är väl därför man står där.. haha
..jaja, tar vi det som ett erkännande eller? jag har skrivit så mkt man kan skriva utan att vara homo, men dina 5 inlägg fick bägaren att rinna över. de e kört nu
Haha! Du är ju oförbätterlig!
Jag tänkte faktiskt knalla dit ikväll för första gången i år eftersom jag har semster nu och kan slagga imorgon. Men jag tappade partylusten.
/J
Fattar inte vaför dom kör julstämmning mitt i sommaren....
För att Pride är julafton för alla nyinflyttade småborgerliga småstadsfjollor, det är inte många luckor kvar i deras adventskalender nu.
/J
Förstår vad du menar.Aha! Men om man inte vill gå på Priden då? Hur göra? Vet inte hur andra tycker men personligen är jag lite emot Pride. Varför ska jag betala svinhöga biljettpriser för att trängas i en inhägnad med bögar, bin och andra? Nä, då är det roligare att vara bög årets alla dagar istället för en vecka eller vad det nu är.
Hmm... Det kanske är dags för en "AndreasNo vs IronMike"-tråd...
haha, verkar som det knappt är några andra som får plats i den här tråden som dom håller på och kärleksgnabbar
Snart 1000 inlägg och dom leder ligan...
Vi har 70 inlägg av de så vi leder inte nån jävla liga
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |