GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Plats att posera på i Sthlm?

Tänkte uppdatera mina fotoalbum med några hojbilder. Vet du något coolt ställe i norra Sthlm där man kan posera? Inte inomhus utan typ ett stenparti, sjö... Ja du fattar.

Pizzabagarn

Guest
Skittråd som är ungefär lika intressant som att starta en tråd om invandrare på Sporthoj

1. Pizzabagarn 33 år, andra generationens invandrare........who gives a shit :mad:

och så undrar ni varför SH är så jävla slött.........

tänk på att det faktiskt finns hojintresserade invandrare, bögar, flator, svenskar osv.......inget konstigt med det :huvet

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Skittråd som är ungefär lika intressant som att starta en tråd om invandrare på Sporthoj

1. Pizzabagarn 33 år, andra generationens invandrare........who gives a shit :mad:

tänk på att det faktiskt finns hojintresserade invandrare, bögar, flator, svenskar osv.......inget konstigt med det :huvet

Försvinn ur mitt land... o ta dina äckliga pizzor me dig! :mad:

:rolleyes:

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)

Ta en titt i början av tråden så ser du anledningen till varför den skapades. MEN, den senaste tiden har jag på allvar funderat på att kontakta Swedie och ta bort tråden.... :rolleyes:

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Gear-kväll på SLM på fredag!

Taget från http://www.slm.a.se/Aktuellt.5.0.html :

"På fredag 20/7 öppnar vi redan klockan 20.00 för dig som gillar "full mundering". Kom direkt från jobbet som brandman, snickare, byggjobbare etc. Sväng förbi klubben på tur med motorcykeln, eller kom direkt från hockey- eller fotbollsträningen."

IronMike

Guest
Det är endast för ja gillar att spamma...:rolleyes:

du tänker och associerar fel, spamma, ska uppenbarligen bytas ut mot spanka..och du har massor att hämta som aktiv, då det råder brist på aktiva med omnejd i sthlm -enl en passagerare jag hade för ett par veckor sen, färden gick från slussen-stureby kl 04 en natt mot måndag. han sa att många betalar för att få.... inte ge :pannkyss

dardevil

Up the irons!
Gick med
23 Oct 2005
Hoj
Maico 490 Super Edition
Snackade i Italien med en hoj polare och ja har fan glömt vem han sa vem som var sodomit alt kallad bög på Sportflöskel.
Personen har körit i Moto GP och gillade att ta pungen i munn.Det enda krav var att han ska gurgla pung.

Är sånt här bra ......vad är felet kvinnor?
Alla borde rösta på KD för en sundt leverne..Obs ja skrev KD inte ND inte NSF
och absollut inte SD för de önskar ett skymfat land i samma still med Rosigagården..Men som han alltid har saght #Vi har funnit ljuset och gud hjälper oss fattig barn"..Nej mer styrande från föräldrarna inget trams om kärlek å skit..

Dark_Messenger

Guest
Snackade i Italien med en hoj polare och ja har fan glömt vem han sa vem som var sodomit alt kallad bög på Sportflöskel.
Personen har körit i Moto GP och gillade att ta pungen i munn.Det enda krav var att han ska gurgla pung.

Vafan!!? :rofl

Det ända krav jag har är att du ska gurgla pung, gurgla pung, gurgla pung... :yoparty

Det är ju Anal Expanders convertering av Motorheads ace of spades. Bwahahaha! :D

Fan så sjuka dom är.. :hihi

IronMike

Guest
hängde ni ngt på pride?

inte för att jag gjorde det, eller skulle gjort, rå-hetero som man är...men jag jobbade, kände väl igen ngn enstaka fick jag för mig, hade en del körningar från tanto, tänkte då på mina sporthojbrödrer å systrar :)

tyckte mig se andreasNo där..... :hihi

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...