GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
hängde ni ngt på pride?

inte för att jag gjorde det, eller skulle gjort, rå-hetero som man är...men jag jobbade, kände väl igen ngn enstaka fick jag för mig, hade en del körningar från tanto, tänkte då på mina sporthojbrödrer å systrar :)

tyckte mig se andreasNo där..... :hihi

:rofl

Var ganska positiv till Pride tills förra året då jag funderade över var Pride egentligen är.

Personligen tycker jag att Pride är ett evenemang som spär på fördommarna mot oss HBT. Att samla ihop alla bögar, flator och alla i ett avspärrat område för att "vara sig själva"?? Nä du.

I och för sig kan Pride hjälpa alla som inte har vågat eller kan vara gay på landsbygden. Familjen, vännerna kanske inte accepterar vem man är och då kan Pride komma till sin rätt.

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Jo, visst fasen biter man sig själva i svansen en smula om man skulle få för sig att Pride på något sätt ska göra HBT-människor mer accepterade bland sursvenssons. Det vet vi ju alla att alla di där homosexuella älskar att klä sig i clownhår och ränna runt nakna och skrika. Fast det är väl kanske inte huvudsyftet?

Mitt förslag i sammanhanget är att ha en kärleksfestival istället, som inte bara fokuserar på HBT. En festival för alla som vill spexa loss och hylla kärleken.

/perris

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Jo, visst fasen biter man sig själva i svansen en smula om man skulle få för sig att Pride på något sätt ska göra HBT-människor mer accepterade bland sursvenssons. Det vet vi ju alla att alla di där homosexuella älskar att klä sig i clownhår och ränna runt nakna och skrika. Fast det är väl kanske inte huvudsyftet?

Mitt förslag i sammanhanget är att ha en kärleksfestival istället, som inte bara fokuserar på HBT. En festival för alla som vill spexa loss och hylla kärleken.

/perris

är du Jesus i ny kropp?

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
en Orange <3
hängde ni ngt på pride?

inte för att jag gjorde det, eller skulle gjort, rå-hetero som man är...men jag jobbade, kände väl igen ngn enstaka fick jag för mig, hade en del körningar från tanto, tänkte då på mina sporthojbrödrer å systrar :)

Jag skuttade runt på Pride!
Satt o söp i parken med alla mina söta homo, bi, ftm polare.
Tycke jag kände igen endel från Sh faktiskt!

Kollade även "paraden" den var ju lite speciell:)

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
hängde ni ngt på pride?

Jaa... men ditt försök till att få mig bak i din taxi gick inte hem du...

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Är det bara jag här som hetrokille (eller stavas det hetero?) som faktiskt kommer väldigt bra överräns med gaykillar?

Nu har jag visserligen inte träffat så många som är gay men dom få jag träffat har vart väldigt trevliga och lättsamma, inte lika svåra att komma in på livet som dom hetrograbbar man kan träffa på krogen (polarens polare typ). Dessa som håller uppe en machofasad som man måste prata sig igenom under några timmar innan han först efter det blir trevlig och konversationen ifråga faktiskt ger mig nånting.

Var på en fest i vintras och träffade där två gaygrabbar som var tillsammans, hur sköna som helst (personligheten alltså). Pricken över i:et var när vi kom fram till att båda dessa grabbar faktiskt hellre skulle ha sex med mig än allas våran miss_orchidee här på SH. Det var en kul syn då hon snopet insåg att inte ens hennes mus skulle kunna få killarna att tycka bättre om henne än mig :hihi.

Det här inlägget är by far det mest "bögiga" jag skrivit här på SH nånsin men jag bjuder på det ;).

Jag kan dock ännu en gång poängtera att jag inte är gay, påhoppen lär väl komma hur som helst :gnissla.

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)

Det här inlägget är by far det mest "bögiga" jag skrivit här på SH nånsin men jag bjuder på det ;).

Jag kan dock ännu en gång poängtera att jag inte är gay, påhoppen lär väl komma hur som helst :gnissla.

Nej då! Bög eller inte, jag tycker redan om dig! :pannkyss

Öööhhh, ja faktiskt. Du skulle behöva en omgång efter allt du sagt och gjort under åren. Hur kan du bara lämna mig så där när vi stod där framför snubben som skulle viga oss? HUR KUNDE DU? :gnissla

Jag ska hojta till alla mina polare och komma hem till dig för en helkväll du sent kommer att glömma. Du kommer att önska att du konverterat för länge sedan. :D

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Nej då! Bög eller inte, jag tycker redan om dig! :pannkyss

Öööhhh, ja faktiskt. Du skulle behöva en omgång efter allt du sagt och gjort under åren. Hur kan du bara lämna mig så där när vi stod där framför snubben som skulle viga oss? HUR KUNDE DU? :gnissla

Jag ska hojta till alla mina polare och komma hem till dig för en helkväll du sent kommer att glömma. Du kommer att önska att du konverterat för länge sedan. :D

Ja men.. jag stod där och började fundera på vad min mamma sa, och ja, jag tyckte att hon hade rätt.
Det är inte rätt att gifta sig med en 50-åring när man är 18.
:tungan

Hojta till dem du, sen kan du försöka hitta mig :D

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Ja men.. jag stod där och började fundera på vad min mamma sa, och ja, jag tyckte att hon hade rätt.
Det är inte rätt att gifta sig med en 50-åring när man är 18.
:tungan

Hojta till dem du, sen kan du försöka hitta mig :D

Men du sa ju att du älskade mig när du låg i sängen med :arsele bar... :D

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
:rofl

Var ganska positiv till Pride tills förra året då jag funderade över var Pride egentligen är.

Personligen tycker jag att Pride är ett evenemang som spär på fördommarna mot oss HBT. Att samla ihop alla bögar, flator och alla i ett avspärrat område för att "vara sig själva"?? Nä du.

I och för sig kan Pride hjälpa alla som inte har vågat eller kan vara gay på landsbygden. Familjen, vännerna kanske inte accepterar vem man är och då kan Pride komma till sin rätt.
Tror jag förstår hur du menar.
(för tusende gången) Jag är inte homo själv, men kan faktiskt reta mig på att rapporteringen från dylika arrangemang gär na blir lite "freak show".
Bara att stödja en sådan festival som förmedlar en stereotyp bild av att alla homosar är fjollor i konstiga kläder som ventilerar väldigt udda åsikter, tror jag gör mer skada än nytta.
Det är ju ofta dessa mediekåta fjollor (oavsett läggning) som visas - Det är ju bra TV..
Ett exempel som fortfarande retar mig är när det för några år sedan var med ett lesbiskt par i ett repotage från "Pride".
De hade med sig sin dotter, och förkunnade att hon minsann också var lesbisk.
Dottern kan inte varit mer än 5-6 år..
En 6åring är inte homosexuell.
En 6åring är inte heller heterosexuell.
En 6åring är inte sexuell över huvudtaget.

Nej, lägg ner skiten och starta en festival som hyllar sexualiteten i allmänhet i stället!
Eller?
Då kommer man väl att förknippas med diverse konstiga böjelser, bara för att man har ett sexliv.

Tror att festivalen spelat ut sin roll.
Öppet homosexuella, vanliga mäniskor i ofentliga samanhang är nog det som behövs.
Det som fattas nu är "öppet".
Tror inte Pride får fler att komma ur garderoben.
Homosexuella behöver framställas som det de är - vanliga mäniskor med andra sexuella preferenser än "normen".

Nästa steg är att inte behöva öppet homosexuella alls.
Det spelar ju egentligen ingen roll.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...