GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Nej du är inte min vän, jag exemplifierade med mina vänner.

Att dra ned den här tråden med en massa preferenser om vad man gillar i sängen är ju bara pubertalt. Majoriteten av alla anala samlag i riket genomförs ju dessutom av heterosexuella par.

Jag lade lite tid på dig för att ditt inlägg inte skulle sta oemotsagt på ett forum som läses av så många. Tro mig, jag är inte alls intresserad av att prata med dig efter ditt inlägg ovan. Ej heller om vad du gillar på muggen. Då skulle jag PM:at dig

Ha en fin kväll nu :)

/J
definiera ordet normal .. neää jag är inte normal, o jag är inte din vän..
ärthjärnor finns överallt..verkligen :hihi .. men... snöpp i röven.. visst att det är gött att skita men.. in... no thanks ..
ciao

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.

Att dra ned den här tråden med en massa preferenser om vad man gillar i sängen är ju bara pubertalt. Majoriteten av alla anala samlag i riket genomförs ju dessutom av heterosexuella par.

Jag lade lite tid på dig för att ditt inlägg inte skulle sta oemotsagt på ett forum som läses av så många. Tro mig, jag är inte alls intresserad av att prata med dig efter ditt inlägg ovan. Ej heller om vad du gillar på muggen. Då skulle jag PM:at dig

/J

Äh. Han är bara ett troll. Lika bra att ignorera. Han tycks inte känna till att det inte är helt ovanligt bland olika djur, som dvärgchimpanser, delfiner o pingviner.

lazarus

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2006
Hoj
Laverda 750s-01

/J
Fasen Jörgen, att du klarar av att hantera den typen av grottmänniskor som ovan...
Men du får en :Bugar av mig och hatten av!

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Min åsikt ... GAY är fel ..
/////////////////snopp mot snopp går inte // mus mot mus når inte // Snopp mot mus passar perfekt ////////////////:va

Det var Adam o eva vaaa?? inte Adam o Kurt :huvet

Men va gärna gay.. men det är inte normalt...

info:Min sambo har gayfriends...i dont mind..men igen..icke normalt..

Kör med förstånd!

YEP

"Opinions is like Assholes , Everybody got one!"

Citat Dirty Harry...

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Av förekommen anledning mindes jag en komentar från en vän som låg i skilsmässa.
"Fan, man skulle nog bli bög i stället.
Suga kuk kan väl inte vara så svårt?
Men det är allt det där andra..."
"Menar du andras åsikter?" frågade jag.
"Nä. Det där med att flytta till Stockholm, äta sushi och åka mitsubishi"

IronMike

Guest
faan va äcklig du e..blääääh :gnissla :zpy

homosexuella är iaf ofta ganska ärliga av sig... brukar få in en del gays i bilen från katarinahissen på söndagar/måndagmornar, i 3 fall av 5 så frågar man om jag vill följa med upp, "kanske ta en fika eller så"... -"eller så" i de fallen, betyder ju, ja...

synd att inte tjejjer är lika uppriktiga, utan bara förnäma.... de e kanske bara ett fall på 200 :huvet

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Av förekommen anledning mindes jag en komentar från en vän som låg i skilsmässa.
"Fan, man skulle nog bli bög i stället.
Suga kuk kan väl inte vara så svårt?
Men det är allt det där andra..."
"Menar du andras åsikter?" frågade jag.
"Nä. Det där med att flytta till Stockholm, äta sushi och åka mitsubishi"

Hehe, den var bra. :D

lidali

Freeeeee!
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
2001 Ducati 750 Sport
Ville bara hålla med med David81 att GAY ÄR FEL!!
Jag menar, vilken chans har jag kvar med Jörgen typ? Om han inte varit Gay hade jag stöttat på honom som fan... Blir bara ledsen att det aldrig kommer att bli han och jag... tanken... DET GÖR ONT!!!

Lesbisk däremot är helt ok. Fler lesbiska tjejer, fler val. Färre gay killar, fler val. Fattar försig inte varför David är emot. Det är väl fler val för honom såhär?

Tycker alla borde vara bi.

Hm, det har jag missat. Länk eller bild?

Justja, det jag egentligen tänkte göra här var slänga in en länk till dig:)
http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?cat=1,2,3,7&nome=YU_Lady&articolo=2533562

Fast den där är bara "for show". Det går inte ens att slänga in skydd om man skulle vilja.
Yu-serien (ladies... sowwy)

Eller den här, fast då kommer den i två-delad:
http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?cat=1,2,3,7&nome=YU_LADY_Prof.&articolo=2513260

Något sånt i alla fall. Visst är det snyggt?

Såg också precis att jag köpte en "Lola"... vad är det för namn?

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Sist jag var på mässfest i Gbg hade Von_Vettet en skitfiiin tröja på sej som han fick av KTM Jacke....tror jag de var. På den stod det:

SNOPP ÄR GOTT, VÅGA BÖGA.

Eller den här, fast då kommer den i två-delad:
http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?cat=1,2,3,7&nome=YU_LADY_Prof.&articolo=2513260

Något sånt i alla fall. Visst är det snyggt?

Såg också precis att jag köpte en "Lola"... vad är det för namn?

För många som har sånt, det vill du inte ha.

Sen tröttnar man fort på sådana speciella mönster, allra helst då du ofta kommer att stå bredvid x-antal brudar som har likadana. Boooring :tummenner

Last edited:

lidali

Freeeeee!
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
2001 Ducati 750 Sport
Sist jag var på mässfest i Gbg hade Von_Vettet en skitfiiin tröja på sej som han fick av KTM Jacke....tror jag de var. På den stod det:

SNOPP ÄR GOTT, VÅGA BÖGA.
HAHA! Coolt:)
Hade jag varit kille så hade det varit en bra tröja! Kan jag få en sån med bara halva texten? Spelar ingen roll vilken halva heller;-)

Sen tröttnar man fort på sådana speciella mönster, allra helst då du ofta kommer att stå bredvid x-antal brudar som har likadana. Boooring :tummenner

Tur jag har dig... Kan jag åka på semester för pengarna istället:D
Jag vet ju att du har helt till 100% rätt men är ändå sugen!!

Men en gång i livet får man väl vara en modeslampa, eller?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Min åsikt ... GAY är fel ..
/////////////////snopp mot snopp går inte // mus mot mus når inte // Snopp mot mus passar perfekt ////////////////:va

Det var Adam o eva vaaa?? inte Adam o Kurt :huvet

Men va gärna gay.. men det är inte normalt...

info:Min sambo har gayfriends...i dont mind..men igen..icke normalt..

Kör med förstånd!

Nä det var inte adam och eva det var ödlerna kim och michel som parade sig kloak mot kloak.

Tror man på troll, tomtar, tandfén, gudar och televinken så hänvisas man genast till tråden för människor som är mottagliga för hjärntvätt. Nå får kall-prata runt där om mirakel och själavandring och när någon av oss andra vill tjäna en hacka så tittar vi in, bearbetar er en stund och skinnar er på var enda luskrona!

Kul att ni ställer upp grabbar!:tummenupp

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
HAHA! Coolt:)
Hade jag varit kille så hade det varit en bra tröja! Kan jag få en sån med bara halva texten? Spelar ingen roll vilken halva heller;-)

Tur jag har dig... Kan jag åka på semester för pengarna istället:D
Jag vet ju att du har helt till 100% rätt men är ändå sugen!!

Men en gång i livet får man väl vara en modeslampa, eller?

Annars kan du ju dela tröjan med en snubbe som står upp för sej, då kvittar det ju absolut vilken del av sidan du tar :)

Jag tycker att du ska åka på semester ist. Jag lovar, det där modeslampanfallet kommer att gå över & du kommer att hitta ett mycket snyggare ställ än så som en annan kan dräggla över sen :tungan

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj

Sluta nu. det är fan skitsnyggt. Ska hon ha ett halvarssons med jäddhäng för bakdörrsinkontinens bara för att sticka ut? Det är som att säga, "nä tjöp ingen ärretta, det har ju alla, satsa på en hyjosing korint eller vad dom heter i stället"

Skulle man leva efter den principen så skulle man ha clownfrisyr, köra Loyd och lystna på Snoddas.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Sluta nu. det är fan skitsnyggt. Ska hon ha ett halvarssons med jäddhäng för bakdörrsinkontinens bara för att sticka ut? Det är som att säga, "nä tjöp ingen ärretta, det har ju alla, satsa på en hyjosing korint eller vad dom heter i stället"

Skulle man leva efter den principen så skulle man ha clownfrisyr, köra Loyd och lystna på Snoddas.

Hahaha....jag har haft två rettor, den senste en -05:a. Dock sålde jag den för en Hyosung....uttalas Jysong för er som kanske är nyfikna.

Vad det gäller stället, vem har sagt att man bara kan välja mellan blomstället eller ett hängigt Halvarsson. Du är bara trångsynt.

BTW - ska man ha ett schyst ställ UTAN häng...då ska man fan satsa på Revit´...de e bra prylar. Dainese tenderar hänga till slut, som de flesta skinn.

Du låter lite grining förresten, du kanske vill dela tröja med Lida så du får lite napp :)

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
jaja.. fortfarande inte normalt.. Trevlig dag!!

:tuttar :tuttar :tuttar :tuttar 4 ever LOL

Det fyller sin funktion till och med faktiskt ska du veta om du släpper sagoboken bibeln en stund och snokar runt lite efter FAKTA.

Och om man ska se det till hur många % som behövs för att kvala för normal så ryker röhåriga, vänsterhänta och folk med clownfobi också ganska fort. Är DET onormalt? Knappast. Det är fler människor som är laktosintoleranta än som pallar mejeriprodukter så är du helsvensk så är sannorligheten stor att ru kan dricka mjölk och då är DU onormal.:tummenupp

Hahaha....jag har haft två rettor, den senste en -05:a. Dock sålde jag den för en Hyosung....uttalas Jysong för er som kanske är nyfikna.

Vad det gäller stället, vem har sagt att man bara kan välja mellan blomstället eller ett hängigt Halvarsson. Du är bara trångsynt.

BTW - ska man ha ett schyst ställ UTAN häng...då ska man fan satsa på Revit´...de e bra prylar. Dainese tenderar hänga till slut, som de flesta skinn.

Du låter lite grining förresten, du kanske vill dela tröja med Lida så du får lite napp :)

opp:rodnar det var en ren chansning på hijyousuyng. Hade ingen aning att du hade en:näsblod

Menar bara principen att sträva efter att vara udda är så sjukt pretto. Har gått musikplugg och umgåts med esteter så den jargången har Jag utveklat lätt allergi mot.

Dela tröjja? hmmm, vasskadevabraför?:va

edit: Nu ska Jag gå och ta på mig en stund och sen gråta mig själv till sömns så Jag hoppar ur tråden. Go natt bögz och kristifreaks!

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Menar bara principen att sträva efter att vara udda är så sjukt pretto. Har gått musikplugg och umgåts med esteter så den jargången har Jag utveklat lätt allergi mot.

Dela tröjja? hmmm, vasskadevabraför?:va

edit: Nu ska Jag gå och ta på mig en stund och sen gråta mig själv till sömns så Jag hoppar ur tråden. Go natt bögz och kristifreaks!

Om du läser inläggen från det att jag skrev, SNOPP ÄR GOTT, VÅGA BÖGA....så fattar du.

Jag är inte emot att man är lika, men det uppenbara lika är tröttsamt.

Sov gott.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...