Jörgen Karlsson
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 15 Mar 2006
- Hoj
- HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Nej du är inte min vän, jag exemplifierade med mina vänner.
Att dra ned den här tråden med en massa preferenser om vad man gillar i sängen är ju bara pubertalt. Majoriteten av alla anala samlag i riket genomförs ju dessutom av heterosexuella par.
Jag lade lite tid på dig för att ditt inlägg inte skulle sta oemotsagt på ett forum som läses av så många. Tro mig, jag är inte alls intresserad av att prata med dig efter ditt inlägg ovan. Ej heller om vad du gillar på muggen. Då skulle jag PM:at dig
Ha en fin kväll nu
/J
Att dra ned den här tråden med en massa preferenser om vad man gillar i sängen är ju bara pubertalt. Majoriteten av alla anala samlag i riket genomförs ju dessutom av heterosexuella par.
Jag lade lite tid på dig för att ditt inlägg inte skulle sta oemotsagt på ett forum som läses av så många. Tro mig, jag är inte alls intresserad av att prata med dig efter ditt inlägg ovan. Ej heller om vad du gillar på muggen. Då skulle jag PM:at dig
Ha en fin kväll nu
/J
definiera ordet normal .. neää jag är inte normal, o jag är inte din vän..
ärthjärnor finns överallt..verkligen .. men... snöpp i röven.. visst att det är gött att skita men.. in... no thanks ..
ciao