GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Sluta nu. det är fan skitsnyggt. Ska hon ha ett halvarssons med jäddhäng för bakdörrsinkontinens bara för att sticka ut? Det är som att säga, "nä tjöp ingen ärretta, det har ju alla, satsa på en hyjosing korint eller vad dom heter i stället"

Skulle man leva efter den principen så skulle man ha clownfrisyr, köra Loyd och lystna på Snoddas.
Ge fan i att tracka mig!

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Sist jag var på mässfest i Gbg hade Von_Vettet en skitfiiin tröja på sej som han fick av KTM Jacke....tror jag de var. På den stod det:

SNOPP ÄR GOTT, VÅGA BÖGA.

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Ville bara hålla med med David81 att GAY ÄR FEL!!

Lesbisk däremot är helt ok. Fler lesbiska tjejer, fler val. Färre gay killar, fler val. Fattar försig inte varför David är emot. Det är väl fler val för honom såhär?

Tycker alla borde vara bi.

Justja, det jag egentligen tänkte göra här var slänga in en länk till dig:)
http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?cat=1,2,3,7&nome=YU_Lady&articolo=2533562

Fast den där är bara "for show". Det går inte ens att slänga in skydd om man skulle vilja.
Yu-serien (ladies... sowwy)

Eller den här, fast då kommer den i två-delad:
http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?cat=1,2,3,7&nome=YU_LADY_Prof.&articolo=2513260

Något sånt i alla fall. Visst är det snyggt?

Du råkar inte hänga på Corky? :tungan

Det första stället var snyggare. Har aldrig haft ett vitt ställ men kan tänka mig att det blir skitigt och grått ganska snabbt. Köp ett sånt fast två storlekar mindre än normalt så får du garanterat med dig småpågarna på körning... :D

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Det första stället var snyggare. Har aldrig haft ett vitt ställ men kan tänka mig att det blir skitigt och grått ganska snabbt. Köp ett sånt fast två storlekar mindre än normalt så får du garanterat med dig småpågarna på körning... :D

Kvinnor har försprång när det gäller att posera i trångt skinnställ.
Snyggare med en glipa över tuttarna än över magen...
Åtminstonde blir det så för mig.

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Jag menar, vilken chans har jag kvar med Jörgen typ? Om han inte varit Gay hade jag stöttat på honom som fan... Blir bara ledsen att det aldrig kommer att bli han och jag... tanken... DET GÖR ONT!!!

men ge inte upp han kanske är smygstraight (rakamotsatsen till smygbög)

samt han kanske ger upp de samma könet till slut å spanar in kex?

lidali

Freeeeee!
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
2001 Ducati 750 Sport

Corky?

Klart det blir skitigt och grått snabbt som fan:) Och jag som inte gillar putsa (roligare att köra). Så antingen så får jag hitta någon som har en läder-puts-fetish (snälla PM mig!) eller så får jag slänga det när det blivit skitigt:)

men ge inte upp han kanske är smygstraight (rakamotsatsen till smygbög)
samt han kanske ger upp de samma könet till slut å spanar in kex?

Oh oh! Har faktiskt också tänkt på det! Kanske bara att hoppa på honom, hångla som satan och se vad som händer?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Allihopa.
Tror du inte att jag förstod att det var mig du beskrev i negativa ordalag?
BTW: Vem fan vill vara normal?

haha var "Skulle man leva efter den principen så skulle man ha clownfrisyr, köra Loyd och lystna på Snoddas." en fullträff?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag menar, vilken chans har jag kvar med Jörgen typ? Om han inte varit Gay hade jag stöttat på honom som fan... Blir bara ledsen att det aldrig kommer att bli han och jag... tanken... DET GÖR ONT!!!

Tack. Haha! Men du har ju halva onsdagsgängets killar runt dig varje gång vi stannar till, tom blyge Cyrén kom ju fram att prata med dig i Waxholm vilken han verkade gilla :mad: ;)

Du skulle inte orka en dag i mitt liv. Vardagkvällar: meka bilar, båtar och hojar eller köra med desamma. Hem kl 23 tidigast, enkel middag, sova, jobba. Nästa kväll samma sak. På helgerna förflyttas allt till dagtid varvid jag kan festa på kvällarna.
Perfekt giftasmaterial va? Stabil familjefar och barnvagnsdragare, överårig dessutom :rofl

Nej du lär nog hitta en fin kille... som lär göra mig svartsjuk. :hihi
:tummenupp

Kram
J

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Tack. Haha! Men du har ju halva onsdagsgängets killar runt dig varje gång vi stannar till, tom blyge Cyrén kom ju fram att prata med dig i Waxholm vilken han verkade gilla :mad: ;)

Du skulle inte orka en dag i mitt liv. Vardagkvällar: meka bilar, båtar och hojar eller köra med desamma. Hem kl 23 tidigast, enkel middag, sova, jobba. Nästa kväll samma sak. På helgerna förflyttas allt till dagtid varvid jag kan festa på kvällarna.
Perfekt giftasmaterial va? Stabil familjefar och barnvagnsdragare, överårig dessutom :rofl

Nej du lär nog hitta en fin kille... som lär göra mig svartsjuk. :hihi
:tummenupp

Kram
J

haha nä ja tror du lugnar ner dig när hon har dig fast å ligger på hålet istället för att mecka ;) möjligtvis mecka båten å sen ligga på hålet i båten när den tuffar fram ;)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
haha nä ja tror du lugnar ner dig när hon har dig fast å ligger på hålet istället för att mecka ;) möjligtvis mecka båten å sen ligga på hålet i båten när den tuffar fram ;)

Så osedvanligt elegant du uttrycker dig. Låt mig gissa, du kör sporthoj.

GoDis

¤¤¤¤¤
Gick med
8 Sep 2007
Hoj
Triumph TT
att vara eller inte vara.. det e frågan.. hih.. don´t worry be happpy.. =) make love not war.. ;) vem fan bryr sig om 100 år.. =)
KRAM

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
ja trodde de va sporthoj vi skulle tala om ! skit i vilken lägning folk har .............jäval i____er

Få se nu, vad står det i profilen att du har för hoj... :va

DET HÄR ÄR GAYTRÅDEN!
Här hänger man om man är gay eller om man är straight men inte homofob, annars finns det en gaziljon andra trådar att skriva i.

lidali

Freeeeee!
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
2001 Ducati 750 Sport
JAAAAAA!!!!!!!
Det verkar som om du har mängder med fritid:)
Jämfört med mig i alla fall...

Få se nu, vad står det i profilen att du har för hoj... :va

DET HÄR ÄR GAYTRÅDEN!

HAHAHAHAHA HD!
Klockrent! :D

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!