AndreasNo
Bannad
Jag har en snopp... ja vill inte smaka sånt ja har, ja vill smaka på annat.
Ge fan i att tracka mig!Sluta nu. det är fan skitsnyggt. Ska hon ha ett halvarssons med jäddhäng för bakdörrsinkontinens bara för att sticka ut? Det är som att säga, "nä tjöp ingen ärretta, det har ju alla, satsa på en hyjosing korint eller vad dom heter i stället"
Skulle man leva efter den principen så skulle man ha clownfrisyr, köra Loyd och lystna på Snoddas.
Ge fan i att tracka mig!
Jag har en snopp... ja vill inte smaka sånt ja har, ja vill smaka på annat.
Vilken av de ömma tårna trampade Jag på?
Well mr SSDD..
Det heter "Opinions are like arseholes, everybody´s got one!"
Get it right, or get lost!
Sist jag var på mässfest i Gbg hade Von_Vettet en skitfiiin tröja på sej som han fick av KTM Jacke....tror jag de var. På den stod det:
SNOPP ÄR GOTT, VÅGA BÖGA.
Ville bara hålla med med David81 att GAY ÄR FEL!!
Lesbisk däremot är helt ok. Fler lesbiska tjejer, fler val. Färre gay killar, fler val. Fattar försig inte varför David är emot. Det är väl fler val för honom såhär?
Tycker alla borde vara bi.
Justja, det jag egentligen tänkte göra här var slänga in en länk till dig
http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?cat=1,2,3,7&nome=YU_Lady&articolo=2533562
Fast den där är bara "for show". Det går inte ens att slänga in skydd om man skulle vilja.
Yu-serien (ladies... sowwy)
Eller den här, fast då kommer den i två-delad:
http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?cat=1,2,3,7&nome=YU_LADY_Prof.&articolo=2513260
Något sånt i alla fall. Visst är det snyggt?
Du råkar inte hänga på Corky?
Det första stället var snyggare. Har aldrig haft ett vitt ställ men kan tänka mig att det blir skitigt och grått ganska snabbt. Köp ett sånt fast två storlekar mindre än normalt så får du garanterat med dig småpågarna på körning...
Kvinnor har försprång när det gäller att posera i trångt skinnställ.
Snyggare med en glipa över tuttarna än över magen...
Åtminstonde blir det så för mig.
Jag menar, vilken chans har jag kvar med Jörgen typ? Om han inte varit Gay hade jag stöttat på honom som fan... Blir bara ledsen att det aldrig kommer att bli han och jag... tanken... DET GÖR ONT!!!
Du råkar inte hänga på Corky?
Det första stället var snyggare. Har aldrig haft ett vitt ställ men kan tänka mig att det blir skitigt och grått ganska snabbt. Köp ett sånt fast två storlekar mindre än normalt så får du garanterat med dig småpågarna på körning...
men ge inte upp han kanske är smygstraight (rakamotsatsen till smygbög)
samt han kanske ger upp de samma könet till slut å spanar in kex?
Allihopa.
Tror du inte att jag förstod att det var mig du beskrev i negativa ordalag?
BTW: Vem fan vill vara normal?
Oh oh! Har faktiskt också tänkt på det! Kanske bara att hoppa på honom, hångla som satan och se vad som händer?
Jag menar, vilken chans har jag kvar med Jörgen typ? Om han inte varit Gay hade jag stöttat på honom som fan... Blir bara ledsen att det aldrig kommer att bli han och jag... tanken... DET GÖR ONT!!!
Tack. Haha! Men du har ju halva onsdagsgängets killar runt dig varje gång vi stannar till, tom blyge Cyrén kom ju fram att prata med dig i Waxholm vilken han verkade gilla
Du skulle inte orka en dag i mitt liv. Vardagkvällar: meka bilar, båtar och hojar eller köra med desamma. Hem kl 23 tidigast, enkel middag, sova, jobba. Nästa kväll samma sak. På helgerna förflyttas allt till dagtid varvid jag kan festa på kvällarna.
Perfekt giftasmaterial va? Stabil familjefar och barnvagnsdragare, överårig dessutom
Nej du lär nog hitta en fin kille... som lär göra mig svartsjuk.
Kram
J
haha nä ja tror du lugnar ner dig när hon har dig fast å ligger på hålet istället för att mecka möjligtvis mecka båten å sen ligga på hålet i båten när den tuffar fram
Så osedvanligt elegant du uttrycker dig. Låt mig gissa, du kör sporthoj.
ja trodde de va sporthoj vi skulle tala om ! skit i vilken lägning folk har .............jäval i____er
JAAAAAA!!!!!!!Du skulle inte orka en dag i mitt liv. Vardagkvällar: meka bilar, båtar och hojar eller köra med desamma. Hem kl 23 tidigast, enkel middag, sova, jobba. Nästa kväll samma sak. På helgerna förflyttas allt till dagtid varvid jag kan festa på kvällarna.
Perfekt giftasmaterial va? Stabil familjefar och barnvagnsdragare, överårig dessutom
Få se nu, vad står det i profilen att du har för hoj...
DET HÄR ÄR GAYTRÅDEN!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |