GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
HAHAHA!!! Visste inte att man skulle göra det sådär och det var ingen som erbjöd sig att hjälpa heller...

Behöver du hjälp så...

Det går inte att låta bli att titta till den här tråden ibland.
Den bjuder på massor av skratt och osmakligheter... (tänker på Samwell och bilden på "inkörningen" främst)

Men nu hittade ju jag som överårig punkrockare en massa gammal disco också!

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Hur kommer det sig att en heterosexuell, överårig punkrockare som jag är barnsligt förtjust i bögdisco?
Allvarligt talat så blir jag glad (gay på amerikanska språket) av sådana låtar.
Fler exempel:
http://www.youtube.com/watch?v=U7-q1WRaKNg
http://www.youtube.com/watch?v=Mul3GeBSmUE
http://www.youtube.com/watch?v=NXqjtiDaum0

Jag har bara blivit glad av att se Alexande Bard en gång, och det var när jag såg den här:
[YOUTUBE-ID]1dTOVLeALHI[/YOUTUBE-ID]

IronMike

Guest
Har försökt men det går inte för honom. :D
ni får styra upp en "ghey-hylla" till nästa sh pub... du va inte på förra va? har för mig jag fråga ngn av de befintliga gheyarna men fick till svar att "nej cycklops vågar inte gå hit.." :confused:

(nu måste jag lägga till, som näst flest posts i den här tråden efter andreasNO, Im not gay...!!)

dock e jag sjukt nyfiken, av "alla" 66 som svarat "ja", hur många för tusan är det som är trans? ... om det är 66, borde väl det vara rent statistiskt sett vara 2-3som alltså är killar, utklädda till cheyer, med högklackat mm som kör hoj :rofl

sen finns det ju tydligen tjejjer som e trans men jag har inte så stor koll på allt de där :gnissla

Last edited:

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
ni får styra upp en "ghey-hylla" till nästa sh pub... du va inte på förra va? har för mig jag fråga ngn av de befintliga gheyarna men fick till svar att "nej cycklops vågar inte gå hit.." :confused:

Jodå, jag var där. Kom lite senare så det var ett jävla sorl. Gaggade lite med Kakan och tre cheyer till (fan... jag och namn...). Satt till höger om "middagsbordet" med ett par andra snygga bögar så alla kanske inte såg underbara lilla mig i mina svarta skinnbrallor. :D

Gayhylla vettefan om det blir. Sitta där som apa i bur. Nej tack. :gnissla Men annan lokal vore bra. En utan störande tv-apparater... :huvet

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA