KGK
1200
(nu måste jag lägga till, som näst flest posts i den här tråden efter andreasNO, Im not gay...!!)
haha, sure, bor ni i den här tråden?
(nu måste jag lägga till, som näst flest posts i den här tråden efter andreasNO, Im not gay...!!)
haha citerade bara greger i nile city "häng me här'u till gheyhyyylann"Gayhylla vettefan om det blir. Sitta där som apa i bur. Nej tack.Men annan lokal vore bra. En utan störande tv-apparater...
![]()
haha citerade bara greger i nile city "häng me här'u till gheyhyyylann"
edit, här e den
http://www.youtube.com/watch?v=I-E9nrBBKls
Ganska intressant hur denna tråden är mest aktiv under helgnätter och alltid syns på förstasidan...![]()
haha citerade bara greger i nile city "häng me här'u till gheyhyyylann"[/url]
Ganska intressant hur denna tråden är mest aktiv under helgnätter och alltid syns på förstasidan...![]()
blaha blaha...
...och vågar vara sig själva för en stund?![]()
hahaha erkänn, du håller utkik ... hahaha "elefantbajs 3000", filmklippet måste vara historiens bästa, alla kategorier![]()
Kanske gått på norrlands lite för hårt?![]()
vad går denna tråden ut på egentligen? hur som helst så är bikers i skånetrakten hemskt välkomna att köra med i regnbågsparaden i malmö den 27e okt, PMa mig om ni känner er manade.
vad går denna tråden ut på egentligen? hur som helst så är bikers i skånetrakten hemskt välkomna att köra med i regnbågsparaden i malmö den 27e okt, PMa mig om ni känner er manade.
Den går ut på att man outar sig, och sen vet vi andra vilka vi ska håna offentligt?
Näe, det var väl ett initiativ att visa att det finns alla sorter som kör sporthoj också, och att man inte behöver hemlighålla sin läggning på det här forumet.
Inte vet jag, jag är straight och osexuell... (jag får inget)
Men tråden är kul, med jämna mellanrum spårar den ur totalt i god sporthojanda.
Hoppas ni slipper regn på eran parad!
Jag tyckte den förklaringen var lite tunn bara...
Cyclops 197
Jörgen Karlsson 168
AndreasNo 66
IronMike 56
din mammmaah e gaaaj....
Cyclops 197
Jörgen Karlsson 168
AndreasNo 66
IronMike 56
har du räknat ihop posts?
pucko..de e ju bara trycka på siffrorna brevid tråden så ser man hur många alla gjort i en fin lista...
som denna tråden har fyllts på med en massa skit om ingenting....
Listan .....var fan e listan?![]()
Hur som helst...vi e ett helt gäng till i skåne.![]()
2 st på r1r
1 st hayabusa
2:st v-rod
sen några BMW pojkar...sen e det ju en del envisas med glidare..så 22 allt som allt.
dock e dom för slöa för att ge sig ut i cyber rymden...iallafall längre bort än qx. Ska tvinga ut dom på SH så vi blir några till.
hehe har ni sån klubb där? ...jag reggade mig där en gång i tiden för att spana in en bi-chey's bilder, som jag surra med på msn, evigheter sen..har för mig att jörgen skrev ngt i min gb, å jag "blev skraj" & tog bort mitt ansiktsfoto (jag hade laddat upp ett ansiktsfoto där, för cheyen sa att man behövde bild för att se andras bilder)Haha. Välkommen til SH!
Säg till dina kompisar att gå med i klubben "Sporthoj dot com" på QX.![]()
hehe har ni sån klubb där? ...jag reggade mig där en gång i tiden för att spana in en bi-chey's bilder, som jag surra med på msn, evigheter sen..har för mig att jörgen skrev ngt i min gb, å jag "blev skraj" & tog bort mitt ansiktsfoto (jag hade laddat upp ett ansiktsfoto där, för cheyen sa att man behövde bild för att se andras bilder)
nevermind...
månader senare sitter vi å klämmer burgare på donken svea, jag berättar om händelsen för 2 polare vid bordet... då hör vi smatter, en hd är på ingång...
50 pers ställer sig upp å skriker "micke å jörgen, micke å jörgen...."
någon skriker "micke, nu kommer din boyfriend",,,
....jag blev nojjig, å sprang undan. sen trodde halva stan att jag va ghey![]()
![]()
det var nog ett par år sen, tror inte jugge ens reagera, men jag gömde mig.. haha, skygg & blyg som man var på den tiden.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
![]() |
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
![]() |
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
![]() |
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |