GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Tommy.exe

Guest
Om alla killar i världen.. (räcker ju iofs med mitt län:) ) skulle vara ghey, å alla tjejer bisexuella. Då skulle jag vara jättelycklig :D

Så jag tycker alla smygbögar där ute ska ta å visa sina rätta färger så det blir fler cheyer till mig!! :yoparty

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Om alla killar i världen.. (räcker ju iofs med mitt län:) ) skulle vara ghey, å alla tjejer bisexuella. Då skulle jag vara jättelycklig :D

Så jag tycker alla smygbögar där ute ska ta å visa sina rätta färger så det blir fler cheyer till mig!! :yoparty

Hmm.. okey, så du vill att tjejerna ska va bisexuella åtminstone så de kan ta varandra istället för en slusk som dig, snällt de iaf :D

IronMike

Guest

Ok för att sammanfatta tråden... 66 pers har klickat i "svaret alla heterokillar" vill ha "öppen poll på".. 3 öppna killar max, resten 63' borde alltså vara bi-cheyer eller som du säger "smygbögar"?

:va

gör om gör rätt, starta en tråd med öppen poll :tungan

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Underbar!!

Njä. Det finns många hojvänner därute i landet som inte vill skylta med vem man är. Speciellt i mindre orter har jag märkt.

Den enda poll jag kan tänka mig är "Är AndreasNo gay? Ja eller njet..." :D
Tänkom, tänk rätt.
"Ja." eller "Visst!" skall alternativen vara.
Tror du verkligen att man fortfarande behöver vara rädd för att särbehandlas pga. sin läggning?
Vet inte, men trodde att den tiden var förbi.
Dock är sexualiteten så privat, att man antagligen är mer bekväm med att ange detta anonymt än att vara tvungen att försvara sin läggning.
Samma fenomen skulle antagligen uppstå om man hade en poll på hur ofta man har sex, vad ens partner väger eller liknande.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Tror du verkligen att man fortfarande behöver vara rädd för att särbehandlas pga. sin läggning?
Vet inte, men trodde att den tiden var förbi

Jag tror fortfarande att man kan bli särbehandlad p.g.a sin läggning, kanske inte så att man blir offentligt hånad och bespottad, men man kanske inte blir inbjuden till bastukvällarna på jobbet?

Jag vet inte, men jag inbillar mig att sånt lever kvar.
Hursomhelst låter jag var och en vara så öppen med sin läggning som dom finner komfortabelt, det är ju deras ensak.

Jag vet ju bara hur det är som hetrosexuell hunk att behöva byta om i närheten av hetrosexuella tjejer, dom ska ju direkt fram och klösa och känna på mig... (det händer nästan varje natt i mina drömmar)

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Jag tror fortfarande att man kan bli särbehandlad p.g.a sin läggning, kanske inte så att man blir offentligt hånad och bespottad, men man kanske inte blir inbjuden till bastukvällarna på jobbet?

Jag har då aldrig märkt av någon särbehandling... Vare sig offentligt eller i skymundan.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Särbehandling = vad man ger skinkorna innan analsex?

Dominator-Rocks

Guest
Nu har jag inte läst hela tråden... men visst faan känns det som att den är lite ghey!?

:trixie

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Tror du verkligen att man fortfarande behöver vara rädd för att särbehandlas pga. sin läggning? Vet inte, men trodde att den tiden var förbi.

I storstäderna är det mer öppet att vara HBT men i småstäderna runt om i landet är det tvärtom. Ett ord är mobbning.

Har kontakt med några HBT-are här på SH och reaktionerna har varit ungefär samma hos alla. Ingen vill "komma ut" för vännerna och byborna.

Precis så. MEN, det finns i princip alltid någon i en grupp som faller för grupptrycket att "hata bögen". Är man en sån person och vågar sätta ner foten har man tagit ett stort steg för den bespottade.

Jag vet ju bara hur det är som hetrosexuell hunk att behöva byta om i närheten av hetrosexuella tjejer, dom ska ju direkt fram och klösa och känna på mig... (det händer nästan varje natt i mina drömmar)

Hm. Jag brukar klösa en hunk i mina drömmar... :D

Jag har då aldrig märkt av någon särbehandling... Vare sig offentligt eller i skymundan.

Vi har det bra, du, jag, Jörgen m fl.

Last edited:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Lite nyfiken, hur har era polare reagerat när ni kommit ur garderoben, eller ni kanske alldrig vilat däri?

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
nja när jag kom hemultandes efter mia brudragg primero ringde jag upp min freakygaste tjejpolare och sa lurigt "nu du, nu har jag gjort nåt du inte har!" (ja vi var 16 så man pratade ju så). Hon satte den inte på första gissningen så helt väntat var det inte. Mina polare sket i vilket.

Intressant nog existerar det en "ful heterobrud-paradox" som innebär att de minst tilldragande tjejerna är alltid JÄTTEnoga med att understryka att de minsann är straighta och att jag inte har något att hämta. Sånt säger aldrig hottisar.

Lite nyfiken, hur har era polare reagerat när ni kommit ur garderoben, eller ni kanske alldrig vilat däri?

se ovan. men vadå garderob? det förflöt ju ett år kanske från tanke till handling men när det senare var igång så har det varit ute på display...

Last edited:

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01

Ingen trodde på mig förren jag visade upp min dåvarande pojkvän... Och när det väl skönk in hos dem grät hälften och kramade om mig och resten skrattade och kramade om mig....

I garderoben var jag i ca 4 timmar.... När jag fattade att jag var felkopplad så talade jag om det direkt för en polare...

Last edited:

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Ingen trodde på mig förren jag visade upp min dåvarande pojkvän... Och när det väl skönk in hos dem grät hälften och kramade om mig och resten skrattade och kramade om mig....

I garderoben var jag i ca 4 timmar.... När jag fattade att jag var felkopplad så talade jag om det direkt för en polare...
Sweet..

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Hur fan kommer man fram till det, och på fyra timmar!

Jag gillar låten "Im Nin' Alu" med sångerskan Ofra Haza som kom 2:a i schlagerfestivalen 88, ligger jag i riskzonen för att vakna upp och vilja köpa mig en liten dvärghund och bli frisör? :va

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Jag gillar låten "Im Nin' Alu" med sångerskan Ofra Haza som kom 2:a i schlagerfestivalen 88, ligger jag i riskzonen för att vakna upp och vilja köpa mig en liten dvärghund och bli frisör? :va

Burre gjorde ju norrländsk succe på Donken i somras när han var på Sthlmsbesök med gixxern. Efter dagens rundvisning av bla Lundastuntarna så avslutade vi på Donken när det plötslig ljöd av kultig truckermusik från det parkerade hojhavet. När jag kom fram till folksamlingen såg jag Burre i mitten, han hade startat upp sin i kutsen inbyggda stereo! :D :Rockbanan

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01

Alltså... När jag väl upptäckte hur det låg till så tog det 4 timmar innan jag berättade det för någon... Hur jag kom fram till det? Ja... det vette fanken... Hade aldrig i mitt liv ens tänkt tanken förut. Blev presenterad för en öppet homosexuell kille den dagen av en gemensam kompis till den killen och mig. Det var antagligen första gången i mitt liv som jag ens pratade med en bög. 4 timmar senare frågade jag min polare ifall han vi precis träffade var singel och på den vägen är det...

ja...

Burre gjorde ju norrländsk succe på Donken i somras när han var på Sthlmsbesök med gixxern. Efter dagens rundvisning av bla Lundastuntarna så avslutade vi på Donken när det plötslig ljöd av kultig truckermusik från det parkerade hojhavet. När jag kom fram till folksamlingen såg jag Burre i mitten, han hade startat upp sin i kutsen inbyggda stereo! :D :Rockbanan

Hehe, det var en rolig kväll... Men då hade jag ju en 954 Blade... Den dog dessvärre för ett par månader sedan och gixxern är nyinhandlad. Så nu är jag utan stereo

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...