Om alla killar i världen.. (räcker ju iofs med mitt län ) skulle vara ghey, å alla tjejer bisexuella. Då skulle jag vara jättelycklig
Så jag tycker alla smygbögar där ute ska ta å visa sina rätta färger så det blir fler cheyer till mig!!
Hmm.. okey, så du vill att tjejerna ska va bisexuella åtminstone så de kan ta varandra istället för en slusk som dig, snällt de iaf
Om alla killar i världen.. (räcker ju iofs med mitt län ) skulle vara ghey, å alla tjejer bisexuella. Då skulle jag vara jättelycklig
Så jag tycker alla smygbögar där ute ska ta å visa sina rätta färger så det blir fler cheyer till mig!!
gör om gör rätt, starta en tråd med öppen poll
Tänkom, tänk rätt.Underbar!!
Njä. Det finns många hojvänner därute i landet som inte vill skylta med vem man är. Speciellt i mindre orter har jag märkt.
Den enda poll jag kan tänka mig är "Är AndreasNo gay? Ja eller njet..."
Tror du verkligen att man fortfarande behöver vara rädd för att särbehandlas pga. sin läggning?
Vet inte, men trodde att den tiden var förbi
Jag tror fortfarande att man kan bli särbehandlad p.g.a sin läggning, kanske inte så att man blir offentligt hånad och bespottad, men man kanske inte blir inbjuden till bastukvällarna på jobbet?
Tror du verkligen att man fortfarande behöver vara rädd för att särbehandlas pga. sin läggning? Vet inte, men trodde att den tiden var förbi.
Jag tror fortfarande att man kan bli särbehandlad p.g.a sin läggning, kanske inte så att man blir offentligt hånad och bespottad, men man kanske inte blir inbjuden till bastukvällarna på jobbet?
Jag vet ju bara hur det är som hetrosexuell hunk att behöva byta om i närheten av hetrosexuella tjejer, dom ska ju direkt fram och klösa och känna på mig... (det händer nästan varje natt i mina drömmar)
Jag har då aldrig märkt av någon särbehandling... Vare sig offentligt eller i skymundan.
Lite nyfiken, hur har era polare reagerat när ni kommit ur garderoben, eller ni kanske alldrig vilat däri?
Lite nyfiken, hur har era polare reagerat när ni kommit ur garderoben, eller ni kanske alldrig vilat däri?
Sweet..Ingen trodde på mig förren jag visade upp min dåvarande pojkvän... Och när det väl skönk in hos dem grät hälften och kramade om mig och resten skrattade och kramade om mig....
I garderoben var jag i ca 4 timmar.... När jag fattade att jag var felkopplad så talade jag om det direkt för en polare...
I garderoben var jag i ca 4 timmar.... När jag fattade att jag var felkopplad så talade jag om det direkt för en polare...
Hur fan kommer man fram till det, och på fyra timmar!
Jag gillar låten "Im Nin' Alu" med sångerskan Ofra Haza som kom 2:a i schlagerfestivalen 88, ligger jag i riskzonen för att vakna upp och vilja köpa mig en liten dvärghund och bli frisör?
Sthlmsbesök
Hur fan kommer man fram till det, och på fyra timmar!
Jag gillar låten "Im Nin' Alu" med sångerskan Ofra Haza som kom 2:a i schlagerfestivalen 88, ligger jag i riskzonen för att vakna upp och vilja köpa mig en liten dvärghund och bli frisör?
Burre gjorde ju norrländsk succe på Donken i somras när han var på Sthlmsbesök med gixxern. Efter dagens rundvisning av bla Lundastuntarna så avslutade vi på Donken när det plötslig ljöd av kultig truckermusik från det parkerade hojhavet. När jag kom fram till folksamlingen såg jag Burre i mitten, han hade startat upp sin i kutsen inbyggda stereo!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |