GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
eftersom gay i den svenska HBT-parlören också omfattar homon av honkön så blir det ju, netto, ungefär lika många brudar över för dej. :mattias

+1-1=0

Äre så, va va va??? :va (Sverker mode)

Är det inte dessutom så att kvinnliga homon är fler än manliga, vilket borde innebära en nettoförlust av pussy för oss killar?

I alla fall när jag raggar på krogen, då säger 98% av tjejerna att dom heldre är homo... :näsblod

(nääe, jag bara skojar, jag krograggar inte, vill cheyerna ha mig får dom anstränga sig lite själva)

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
Äre så, va va va??? :va (Sverker mode)

Är det inte dessutom så att kvinnliga homon är fler än manliga, vilket borde innebära en nettoförlust av pussy för oss killar?

I alla fall när jag raggar på krogen, då säger 98% av tjejerna att dom heldre är homo... :näsblod

(nääe, jag bara skojar, jag krograggar inte, vill cheyerna ha mig får dom anstränga sig lite själva)

så ere, word! Man frekventerar ju scenen för å se om de blir nå ragg.

om jag ska dra detdär på en höft tror jag att den överhuvudtaget största HBT-gruppen är bibrudar, fan dom e överallt! Dom ger ju ett nettoplus för både dej och mej och är både råsnygga och freaky om jag får grovgeneralisera. OCH gör så att karlar som inte kan skilja på äpplen och päron e på mej jämt med luriga förslag.

sen måste jag bara droppa tipset jag fick innan jag drog på MC-semester i öststaterna. Om man får oönskade närmanden från en karl på krogen ska man INTE säga att man är lesbisk för det förvärrar bara situationen, man ska säga att ens farsa var med i KGB.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
om jag ska dra detdär på en höft tror jag att den överhuvudtaget största HBT-gruppen är bibrudar, fan dom e överallt! Dom ger ju ett nettoplus för både dej och mej och är både råsnygga och freaky om jag får grovgeneralisera.

Du får grovgeneralisera, det får inte jag :mad:

Men jag tror att du satte din generalisering rätt mitt i, så jag har inget att tillföra, annat än att jag INTE frekventerar clubscenen, men dom bitjejer jag har träffat ofta är just råsnygga...

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Tänkvärt... :)

"British Airway's passenger cabin was being served by an obviously gay flight attendant, who seemed to put everyone into a good mood as he served them food and drinks.

As the plane prepared to descend, he came swishing down the aisle and announced to the passengers. "Captain Marvey has asked me to announce that he'll be landing the big scary plane shortly, lovely people, so if you could just put up your trays that would be super."

On his trip back up the aisle, he noticed that a well-dressed rather exotic looking woman hadn't moved a muscle.

"Perhaps you didn't hear me over those big brute engines." he said,

"I asked you to raise your trazy-poo so the main man can pitty-pat us on the ground."

She calmly turned her head and said, "In my country, I am called a Princess. I take orders from no one."

To which the flight attendant replied, without missing a beat," Well, sweet-cheeks, in my country I'm called a Queen, so I outrank you. Tray-up, bitch."

Tompus

döda kung Bore
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Hayabusa 03, ktm 640 sm 01
näe fram för mer gaykillar. ju fler desto bättre :arsele
då får vi som är straight lite mer att välja på :tummenupp

IronMike

Guest
god fortsättning på er gaylords :fyllisar

(tyvärr fortsätter jag att vara straight 2008 -som andreasNo skulle uttrycka sig)

jag skulle uttrycka mig mer kärleksfullt, men så personligt skriver jag aldrig offentligt :) :näsblod

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Bara dom inte är starka som Jürgen, då får man kuta vilket man iof aldrig annars gör så den kanske är bra ändå:va
Med fler homosexofilbögar så kanske du får ha röven ifred.

Inte för att jag tror att du har problem med de nu...

Homosexuell tidelagsvåldtäkt är ingen populär syssla.

teerex

Ny medlem
Gick med
30 Dec 2007
Hoj
-05 Yamaha MT-01 -71 Rickman/Triumph -68 Triumph Bonneville
Hej alla....jo..du oxå.

Anmälde mitt medlemskap idag. Har inte fixat allt med profiler (hmm.) och sånt. Imponerande lång tråd med tanke på att de flesta ansåg ämnet som ointressant eller möjligen irriterande. Nåväl jag kommer i fortsättningen att försöka lära känna er alla genom passivt eller aktivt deltagande i forumet.
Jag kommer att försöka stimulera ett utbyte av reflektioner och erfarenheter
som MT-01 ägare kan känna igen sej i (oavsett läggning)
Gott slut på det gamla men framför allt önskar jag alla en "open minded" och god start på det nya året.

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Min närmaste kompis (kille) tror jag kan vara homosexuell. Alternativt asexuell, men det är ju en procentuellt större chans att han är homo.

"Problemet" är att han isåfall inte vågar komma ut. Hans pappa har sagt öppet flera gånger, även i min närvaro, att "om du blir bög så skjuter jag skallen av dig och sen tar jag livet av mig". Hans pappa vistas inte ens innanför tullarna så länge prideparaden pågår. Om han nu är homosexuell så är det ju inte direkt lätt att komma ut under sådana förutsättningar...

Personligen skulle ju inte relationen förändras då vi känt varandra i över 15 år. Om han nu inte skulle vara kär i mig, vilket jag inte tror är någon större risk alls.

Ska jag försöka prata med honom på något vis, eller ska jag bara låta det vara så får vi se i framtiden? Han fyller 25 i sommar (som mig) och har väl inte visat något större intresse för tjejer och aldrig haft någon flickvän eller dylikt.
Jag menar, om han nu är homo så vore det ju bättre att komma ut och sen kunna vara lycklig efter ett tag när omgivningen insett fakta.

Men det kanske är dumt att försöka dra det ur honom :3freak

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Hans pappa har sagt öppet flera gånger, även i min närvaro, att "om du blir bög så skjuter jag skallen av dig och sen tar jag livet av mig". Hans pappa vistas inte ens innanför tullarna så länge prideparaden pågår. Om han nu är homosexuell så är det ju inte direkt lätt att komma ut under sådana förutsättningar...

Det är uppenbart att farsan har problem med att acceptera andra. Att hota någon på det sättet är rent svinigt. :mad:

Ska jag försöka prata med honom på något vis, eller ska jag bara låta det vara så får vi se i framtiden? Han fyller 25 i sommar (som mig) och har väl inte visat något större intresse för tjejer och aldrig haft någon flickvän eller dylikt. Jag menar, om han nu är homo så vore det ju bättre att komma ut och sen kunna vara lycklig efter ett tag när omgivningen insett fakta.

Är ingen expert på saken men om du känner för att prata om det, gör det på ett lugnt neutralt ställe. Ett café, restaurang... Prata om ditt och datt och lägg in ämnet på måfå. Om han nu väljer att komma ut, ta honom på största allvar. Uppmuntra honom. Fråga om han vill ha hjälp och stöd. Men framför allt, läs själv på om ämnet. Kolla hos RFSL: http://www.rfsl.se/?p=4106

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Det är uppenbart att farsan har problem med att acceptera andra. Att hota någon på det sättet är rent svinigt. :mad:

Är ingen expert på saken men om du känner för att prata om det, gör det på ett lugnt neutralt ställe. Ett café, restaurang... Prata om ditt och datt och lägg in ämnet på måfå. Om han nu väljer att komma ut, ta honom på största allvar. Uppmuntra honom. Fråga om han vill ha hjälp och stöd. Men framför allt, läs själv på om ämnet. Kolla hos RFSL: http://www.rfsl.se/?p=4106

Hans farsa är inte världens mest sympatiska person nej...:näsblod

Vi har ju känt varandra så länge så därför tror jag att det kan kännas jobbigt för honom om man helt plötsligt skulle uppföra sig annorlunda (han känner ju mig rätt bra efter 15 år) och prata om det. Han känner säkert iofs precis likadant ifall han skulle föra det på tal :näsblod

Aldrig att jag INTE skulle ta honom på allvar, han är ju min kompis som människa, även om jag inte vill dela säng med honom på det viset.

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...