GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Pizzabagarn

Guest
Appropå HD

Såg en dekal på en bil som löd ungefär såhär

Att köra japanskt är som att bli avsugen av en kille, det är jävligt skönt men man vågar inte berätta det för någon - Harley Davidson

Jörgen - kliv ur garderoben för fan och säg att du i smyg kör en Sukijuki - Twin såklart :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hur fan hade du egentligen tänkt stava det där? Sugikuki? :hihi
Nä, jag har faktiskt åkt både Kawa (h1 och H2) Suzuki GSX 750, T20, Yamaha, BSA och ett antal Qvarna endurosar så jag är allätare. Men HD är liksom den yttersta utmaningen för en hojintresserad kille med fritid att fylla ut! Man behöver inte fundera på vad man ska göra, den levererar pyssel heeela tiden, allt skakar sönder :hihi
Nasa-standard och mil-standard är bara barnjoller jämfört med prylar som är HD-proof. :näsblod

Appropå HD

Såg en dekal på en bil som löd ungefär såhär

Att köra japanskt är som att bli avsugen av en kille, det är jävligt skönt men man vågar inte berätta det för någon - Harley Davidson

Jörgen - kliv ur garderoben för fan och säg att du i smyg kör en Sukijuki - Twin såklart :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
JAAAAAA!!!!!!!
Det verkar som om du har mängder med fritid:)
Jämfört med mig i alla fall...

HAHAHAHAHA HD!
Klockrent! :D

Ajajaj det gick inte att skrämma iväg dig så lätt :gnissla :va

Vänta, nu vet jag! Du kommer ju kanske att möta mig på pubben den 6/10. Jag är en verbal olägenhet när jag festar, alla vid min barände brukar med ett krystat leende lämna mig med orden att det var trevligt att ses men att de "tyvärr" måste gå på muggen eller ut och röka. :cpparty

Pizzabagarn

Guest
va fan bagarn, e du här med o spamar???

Jag vet, det är skitkonstigt för jag gnällde för ett par veckor sedan och bad dem lägga ned tråden men så kom jag ju på det där med den där dekalen som jag tycker är lustig och vad är då bättre än att inte ta upp det i behörig tråd.

lidali

Freeeeee!
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
2001 Ducati 750 Sport
Ajajaj det gick inte att skrämma iväg dig så lätt :gnissla :va

Vänta, nu vet jag! Du kommer ju kanske att möta mig på pubben den 6/10. Jag är en verbal olägenhet när jag festar, alla vid min barände brukar med ett krystat leende lämna mig med orden att det var trevligt att ses men att de "tyvärr" måste gå på muggen eller ut och röka. :cpparty

Det där låter som en utmaning:D
Tror inte jag orkar dra iväg efter hela flytten, men nu fick du mig lite mer sugen i alla fall. Få se om jag kan hitta tvålen tills kvällen så att du slipper sniffa mig från 30m långt bort efter en dag och 29087 trappsteg;-)

moog

MOTORVÄG SUGER!
Gick med
20 May 2004
Hoj
KTM 450 EXC. Cagiva Elefant 750. Triumph trepip
Det var en gaykompis som skickade länken till mig. Keep on gaying:tummenupp

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Hur kommer det sig att en heterosexuell, överårig punkrockare som jag är barnsligt förtjust i bögdisco?
Allvarligt talat så blir jag glad (gay på amerikanska språket) av sådana låtar.
Fler exempel:
http://www.youtube.com/watch?v=U7-q1WRaKNg
http://www.youtube.com/watch?v=Mul3GeBSmUE
http://www.youtube.com/watch?v=NXqjtiDaum0

kanske beror på att du inte har någon fobi å är tillräkligt medveten om vart du står så du bryr dig inte om att du gillar olika saker vare sig de är gay eller inte?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA