GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

mnrider

Incident
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-11 Ducati 1198 SP
Jepp! Ikväll blir det Öl och Powerking:sissy

Druckit mina två öl ikväll, en polare ville höra alla p***incidenter från fredags. Fanns ju en hel del att berätta:tummenupp

Men energidryck och öl går inte ihop, inte ens var för sig. Vin, rosé och vitt och energidryck en annan sak. Men kanske öl och energidryck är trendigt där du bor?:va

Har du vaknat nu? Snälla nån... :D

"Hello? Is this mr X? Hi. My name is Sweeney Todd and I'm looking for the friends of Mnrider. Huh? He don´t? Okey, thank you."

Hahahahahahaha! I guess my :arsele is yours now? :confused: :huvet

Tror du att jag ligger bakis två dagar i sträck?...då krävs det en ännu vildare fest än den i lördags:D Finns såna också...

I think your :arsele is mine, med tanke på att du hade sönder ditt skinnställ av all upphetsning när du satt bak mig:brinnerup

Last edited:

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Tror du att jag ligger bakis två dagar i sträck?...då krävs det en ännu vildare fest än den i lördags:D Finns såna också...

I think your :arsele is mine, med tanke på att du hade sönder ditt skinnställ av all upphetsning när du satt bak mig:brinnerup

Nja, det var redan lite trasigt innan. Av helt andra orsaker. En helt annan man. :blah

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
mnrider & Sweeney Todd

Det är dags att komma ut :)tungan) med ett par intressanta sanningar.

mnrider och jag har känt varandra ett tag nu och har brännt en del gummi tillsammans. Nej för fan, det är däck jag snackar om!! :mad: :tummenupp

Vi må spexa och fjanta till oss lite här i tråden men om sanningen ska fram är vi två glada bögar (no shit) som delar intressen som att köra hoj. Bara för den sakens skull är vi inte tillsammans, vi har inte legat med varandra etc. Det går faktiskt att vara gay och umgås med andra gays som helt vanliga människor.

När vi är ute och kör har vi ett enat synsätt på hojkörning. Stundtals inspirerad körning men bara ute på landsväg långt borta från bebyggelse. Sansad körning i bebyggelse och på motorväg. Står det 30 på skyltarna är det 30 som gäller.

mnrider och jag har fått många vänner här på SH och för det är vi väldigt glada. För när det kommer till kritan, vad spelar det för roll vilket kön man blir kär i, vem man bor ihop med etc. Vi delar alla ett gemensamt hojintresse. Kan även avslöja att det är ofta vi har smågarvat lite åt straighta killar som blir upprörda över ett par fluglik på skinnstället. :D

Så, när du ser ryggtavlan på någon av oss kan du med gott samvete säga till dig själv att "nu är bögarna ute och ränner igen..." :yoparty

Bifogat

• juni2008-183.jpg
    juni2008-183.jpg
    154.5 KB · Visningar: 274

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Hur kan jag ha missat den här tråden!? :va

Jag har av misstag hamnat på ett ställe en gång som hade gaykväll. (Patricia på en söndag) Åkte dit för att jag uppfattade i telefon med polarn att det var dit alla hade åkt. Väl framme vid dörren så stod det klart att jag missupfattat läget lite...de andra skulle ha åkt någon annanstans men ångrade sig o åkte hem. Jag var partysugen så jag klev in ändå, nyfiken som man är. Blev väl inte en kväll som alla andra - men satan vilket drag!!

Människorna rockade verkligen!! :yoparty

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)

Ja du. Det är ett mysterium. :va
Jag har av misstag hamnat på ett ställe en gång som hade gaykväll. (Patricia på en söndag) Åkte dit för att jag uppfattade i telefon med polarn att det var dit alla hade åkt. Väl framme vid dörren så stod det klart att jag missupfattat läget lite...de andra skulle ha åkt någon annanstans men ångrade sig o åkte hem. Jag var partysugen så jag klev in ändå, nyfiken som man är. Blev väl inte en kväll som alla andra - men satan vilket drag!!

Pattan kallas ju inte för Jollen för intet. Nu var det iof ett bra tag sedan jag var där men vill du ha skoj i 22 timmar kan jag rekommendera Birka Paradise några hundra meter bort från Jollen.

IronMike

Guest
Så, när du ser ryggtavlan på någon av oss kan du med gott samvete säga till dig själv att "nu är bögarna ute och ränner igen..." :yoparty

ni var inte minsann på falaffelkungen i typ tisdags? ...de va två snubbar på en gammal cbr 600f, med jeans, å båda hade sh-tröjjor.. såg ut som storleksmässigt ni två. och två snubbar på en hoj är inte var dag man ser :rolleyes:

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Ja en sommarkväll/natt på Pattan är verkligen kul. Housegolvet hela natten och sedan kall öl i massor i den aktra utebaren och njuta av att se solen gå upp över Chapman och Sthlms seafront! :kär

Last edited:

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
hur såg den du vaknade upp med dagen efter ut?:hihi

HAHA...faktum är att jag vaknade bakis efter att ha fått ett sms typ:
"Tack snygging för igår...blablabla..mvh Erik" Blev först lite paff tills jag kom på att jag snackat med två grabbs (som var ett par) vid grillmojen innan jag gick ENSAM hem. Den ena insisterade på att jag skulle träffa hans tjejpolare som såg VÄÄÄÄÄLDIGT bra ut...osv. Därav hade jag tydligen gett ut telnumret...:D

Ja en sommarkväll/natt på Pattan är verkligen kul. Housegolvet hela natten och sedan kall öl i massor i den aktra utebaren och njuta av att se solen gå upp över Chapman och Sthlms seafront! :kär

Håller med absolut! Riktigt nice o sitta där ute. Kanske vi ska göra med ett gäng i sommar? Kanske inte en söndag då, eller? Äh, vaff...bira e alltid gott!:tungan

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
HAHA...faktum är att jag vaknade bakis efter att ha fått ett sms typ:
"Tack snygging för igår...blablabla..mvh Erik" Blev först lite paff tills jag kom på att jag snackat med två grabbs (som var ett par) vid grillmojen innan jag gick ENSAM hem. Den ena insisterade på att jag skulle träffa hans tjejpolare som såg VÄÄÄÄÄLDIGT bra ut...osv. Därav hade jag tydligen gett ut telnumret...:D

Håller med absolut! Riktigt nice o sitta där ute. Kanske vi ska göra med ett gäng i sommar? Kanske inte en söndag då, eller? Äh, vaff...bira e alltid gott!:tungan

Jag har nog bara varit där på söndagar. Det är märkligt vad ofta det är sporthojar som drar på bakhjulet på stadsgårdsleden inför alla bögarna på iaf de söndagssommarnätter jag stått där och hängt på relingen. :D

Är det inte rätt grisig publik där på lördagar och fredagar? :va Har hört av personalen att det då är lika svinigt och gruffigt som Strömsborg var på slutet.

På söndagarna är det ½ priset i restaurangen dessutom.

Men men, festa är ju alltid kul!

Last edited:

IronMike

Guest
Sweeney Todd:

http://youtube.com/watch?v=0ncvaAIeEDA

vad är detta? ...jag är inte tillräkligt full för att förstå, berätta mer? Har det att göra med dit namn på sh? :rolleyes:

Det är märkligt vad ofta det är sporthojar som drar på bakhjulet på stadsgårdsleden inför alla bögarna

Det är nog 90% jag som är påväg hem mot Nacka... Tänker alltid söndagsnätter, nu är Jörgen med massor fler där, nu skall det bjudas på slangen-vråååål... Brukar stå en svart kawa zx10r där också, ngn från crew som manövrerar den?

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Sweeney Todd:

vad är detta? ...jag är inte tillräkligt full för att förstå, berätta mer? Har det att göra med dit namn på sh? :rolleyes:

Det är nog 90% jag som är påväg hem mot Nacka... Tänker alltid söndagsnätter, nu är Jörgen med massor fler där, nu skall det bjudas på slangen-vråååål... Brukar stå en svart kawa zx10r där också, ngn från crew som manövrerar den?

Ingen aning om den hojen, jag har inte varit på Pattan i år. men det är säkert ett homo som har den, det är ju en radfyra.

Jo jag har starkt misstänkt att det är mannen som upprätthåller SH:s gaytråd som står för lejonparten av wheelisarna! :hihi

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
...det är säkert ett homo som har den, det är ju en radfyra...

:D Smack! Den kommentaren var gjuten...:D

Är det inte rätt grisig publik där på lördagar och fredagar? :va Har hört av personalen att det då är lika svinigt och gruffigt som Strömsborg var på slutet.

På söndagarna är det ½ priset i restaurangen dessutom.

Men men, festa är ju alltid kul!

Det var ett tag sedan jag var där. Men det är väl rätt "grisig publik" på de flesta ställen jag varit på. Dock toppar nog Storbenet grisligan :D (Big Ben) Men där slipper man dessbättre bratsen från öfvre

Last edited:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Jag börjar nog fan glida över på gay jag också! Desto mer jag hör av dessa fruntimmer desto mer drömmer jag om en redig karl (som jag själv ;)). Men vi får si!

Last edited:

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
ni var inte minsann på falaffelkungen i typ tisdags? ...de va två snubbar på en gammal cbr 600f, med jeans, å båda hade sh-tröjjor.. såg ut som storleksmässigt ni två. och två snubbar på en hoj är inte var dag man ser :rolleyes:

Nope. Vi är inte så tomma i roten att vi åker i jeans. :huvet

Sweeney Todd:

Hehe. Det är en musikal skriver av Stephen Sondheim. Handlar om en barberare som återvänder till London och Fleet street. Han öppnar en "barbershop" ovanpå ett pajbageri som snart bakar pajer med människokött....

How about a shave?

Jo jag har starkt misstänkt att det är mannen som upprätthåller SH:s gaytråd som står för lejonparten av wheelisarna! :hihi

Japp! :tummenupp :tungan

Last edited:

mnrider

Incident
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-11 Ducati 1198 SP

Knappast i jeans, he, he...Vi kör alltid i skinnställ:D Kan avslöja att en enda gång har jag haft en väldigt lättklädd passagerare på min hoj...tjejkompis till mig som åkte bak i bara sina trosor och Shakira-stövlar, hennes väldig lågt skurna och tajta jeans sprack när hon skulle grensla hojen. Däremot så sa hon att hon hade aldrig åkt med mig om jag inte haft mitt skinnställ på mig, hon föredrar sexiga killar i tajta skinnställ, skit samma om de är gay eller straight, haha..:D And she enjoyed it...

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Knappast i jeans, he, he...Vi kör alltid i skinnställ:D Kan avslöja att en enda gång har jag haft en väldigt lättklädd passagerare på min hoj...tjejkompis till mig som åkte bak i bara sina trosor och Shakira-stövlar, hennes väldig lågt skurna och tajta jeans sprack när hon skulle grensla hojen. Däremot så sa hon att hon hade aldrig åkt med mig om jag inte haft mitt skinnställ på mig, hon föredrar sexiga killar i tajta skinnställ, skit samma om de är gay eller straight, haha..:D And she enjoyed it...

Blygsamheten bara sväller... :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...