Sweeney Todd
Vägrar Bogan.
Jepp! Ikväll blir det Öl och Powerking
Aha! Så det är du som är mannen i förhållandet?
Har du vaknat nu? Snälla nån...
"Hello? Is this mr X? Hi. My name is Sweeney Todd and I'm looking for the friends of Mnrider. Huh? He don´t? Okey, thank you."
Hahahahahahaha! I guess my is yours now?
Tror du att jag ligger bakis två dagar i sträck?...då krävs det en ännu vildare fest än den i lördags Finns såna också...
I think your is mine, med tanke på att du hade sönder ditt skinnställ av all upphetsning när du satt bak mig
Hur kan jag ha missat den här tråden!?
Jag har av misstag hamnat på ett ställe en gång som hade gaykväll. (Patricia på en söndag) Åkte dit för att jag uppfattade i telefon med polarn att det var dit alla hade åkt. Väl framme vid dörren så stod det klart att jag missupfattat läget lite...de andra skulle ha åkt någon annanstans men ångrade sig o åkte hem. Jag var partysugen så jag klev in ändå, nyfiken som man är. Blev väl inte en kväll som alla andra - men satan vilket drag!!
Människorna rockade verkligen!!
Så, när du ser ryggtavlan på någon av oss kan du med gott samvete säga till dig själv att "nu är bögarna ute och ränner igen..."
Blev väl inte en kväll som alla andra - men satan vilket drag!!
Hur kan jag ha missat den här tråden!?
Jag har av misstag hamnat på ett ställe en gång som hade gaykväll. (Patricia på en söndag) Åkte dit för att jag uppfattade i telefon med polarn att det var dit alla hade åkt. Väl framme vid dörren så stod det klart att jag missupfattat läget lite...de andra skulle ha åkt någon annanstans men ångrade sig o åkte hem. Jag var partysugen så jag klev in ändå, nyfiken som man är. Blev väl inte en kväll som alla andra - men satan vilket drag!!
Människorna rockade verkligen!!
hur såg den du vaknade upp med dagen efter ut?
Ja en sommarkväll/natt på Pattan är verkligen kul. Housegolvet hela natten och sedan kall öl i massor i den aktra utebaren och njuta av att se solen gå upp över Chapman och Sthlms seafront!
HAHA...faktum är att jag vaknade bakis efter att ha fått ett sms typ:
"Tack snygging för igår...blablabla..mvh Erik" Blev först lite paff tills jag kom på att jag snackat med två grabbs (som var ett par) vid grillmojen innan jag gick ENSAM hem. Den ena insisterade på att jag skulle träffa hans tjejpolare som såg VÄÄÄÄÄLDIGT bra ut...osv. Därav hade jag tydligen gett ut telnumret...
Håller med absolut! Riktigt nice o sitta där ute. Kanske vi ska göra med ett gäng i sommar? Kanske inte en söndag då, eller? Äh, vaff...bira e alltid gott!
Det är märkligt vad ofta det är sporthojar som drar på bakhjulet på stadsgårdsleden inför alla bögarna
Sweeney Todd:
http://youtube.com/watch?v=0ncvaAIeEDA
vad är detta? ...jag är inte tillräkligt full för att förstå, berätta mer? Har det att göra med dit namn på sh?
Det är nog 90% jag som är påväg hem mot Nacka... Tänker alltid söndagsnätter, nu är Jörgen med massor fler där, nu skall det bjudas på slangen-vråååål... Brukar stå en svart kawa zx10r där också, ngn från crew som manövrerar den?
...det är säkert ett homo som har den, det är ju en radfyra...
Är det inte rätt grisig publik där på lördagar och fredagar? Har hört av personalen att det då är lika svinigt och gruffigt som Strömsborg var på slutet.
På söndagarna är det ½ priset i restaurangen dessutom.
Men men, festa är ju alltid kul!
Jag börjar nog fan glida över på gay jag också! Desto mer jag hör av dessa fruntimmer desto mer drömmer jag om en redig karl (som jag själv ). Men vi får si!
ni var inte minsann på falaffelkungen i typ tisdags? ...de va två snubbar på en gammal cbr 600f, med jeans, å båda hade sh-tröjjor.. såg ut som storleksmässigt ni två. och två snubbar på en hoj är inte var dag man ser
Sweeney Todd:
http://youtube.com/watch?v=0ncvaAIeEDA
vad är detta? ...jag är inte tillräkligt full för att förstå, berätta mer? Har det att göra med dit namn på sh?
Jo jag har starkt misstänkt att det är mannen som upprätthåller SH:s gaytråd som står för lejonparten av wheelisarna!
ni var inte minsann på falaffelkungen i typ tisdags? ...de va två snubbar på en gammal cbr 600f, med jeans, å båda hade sh-tröjjor.. såg ut som storleksmässigt ni två. och två snubbar på en hoj är inte var dag man ser
Knappast i jeans, he, he...Vi kör alltid i skinnställ Kan avslöja att en enda gång har jag haft en väldigt lättklädd passagerare på min hoj...tjejkompis till mig som åkte bak i bara sina trosor och Shakira-stövlar, hennes väldig lågt skurna och tajta jeans sprack när hon skulle grensla hojen. Däremot så sa hon att hon hade aldrig åkt med mig om jag inte haft mitt skinnställ på mig, hon föredrar sexiga killar i tajta skinnställ, skit samma om de är gay eller straight, haha.. And she enjoyed it...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|