GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Ytterligare ett bevis på att man inte kan lita på cheyer... Tänk va skönt att va gay.. :D

Bifogat

• pille.jpg
    pille.jpg
    193.6 KB · Visningar: 199

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
men det kommer ju tietusen tyska bögar. varför fly stan?

Ja sanningen är den att jag har så svårt att bestämma mig när homoetablissemanget skräddarsyr en vecka för lilla mig. Allt verkar ju så lockande, jag vet inte vad jag ska välja att gå på.
- Tietusen tyska läderbögar
-En smällfet kicki danielsson som spelar för tillresta lågutbildade schlagerbögar som himlar med ögonen.
- Eller lesbisk gyttjebrottning kanske :va
-Eller kanske lite karaoke med Vänsterpartiets egen schlagerstjärna Andrés Esteche! http://www.stockholmpride.org/Feel/Program/Vansterpartiet1/Sjung-Singstar-karaoke/
-Eller kanske Strap on work shop? .va http://www.stockholmpride.org/Feel/Program/RFSL/Strap-On-Workshop/

Nej det är så mycket lockelser att jag får beslutsvånda. Bäst att tuffa ut i skärgården.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Ja sanningen är den att jag har så svårt att bestämma mig när homoetablissemanget skräddarsyr en vecka för lilla mig. Allt verkar ju så lockande, jag vet inte vad jag ska välja att gå på.
-En smällfet kicki danielsson som spelar för tillresta lågutbildade schlagerbögar som himlar med ögonen.
-Eller kanske lite karaoke med Vänsterpartiets egen schlagerstjärna Andrés Esteche! http://www.stockholmpride.org/Feel/Program/Vansterpartiet1/Sjung-Singstar-karaoke/
-Eller kanske Strap on work shop? .va http://www.stockholmpride.org/Feel/Program/RFSL/Strap-On-Workshop/

Nej det är så mycket lockelser att jag får beslutsvånda. Bäst att tuffa ut i skärgården.

Jag förstår inte alls. Är man inte bög för att alla andra ska se det? Jag menar, är inte det hela grejen? Man måste väl uteslutande göra böggrejer, gärna så offentligt som möjligt? Liksom vältra sig i det? Eller?

Nu är hela min bild av bögar förstörd. :(

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag förstår inte alls. Är man inte bög för att alla andra ska se det? Jag menar, är inte det hela grejen? Man måste väl uteslutande göra böggrejer, gärna så offentligt som möjligt? Liksom vältra sig i det? Eller?

Nu är hela min bild av bögar förstörd. :(

Precis. Man ska flytta till Sthlm vid 18-20 och sedan "komma ut" genom att bryta kontakten med alla sina gamla vänner från hemorten och bygga upp en umgängeskrets som helt består av homosar, tom yrkesval och arbetskamrater ska tillhöra homovärlden. (Samma som med många poliser)

Sedan vid 25 när man är oändligt vis och fattat hur livet ska vara så engagerar man sig i styrelsen och fixar Pridefestival åt alla andra homosar.
Alla homosar är ju likadana, så det är ju lätt.

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Precis. Man ska flytta till Sthlm vid 18-20 och sedan "komma ut" genom att bryta kontakten med alla sina gamla vänner från hemorten och bygga upp en umgängeskrets som helt består av homosar, tom yrkesval och arbetskamrater ska tillhöra homovärlden. (Samma som med många poliser)

Sedan vid 25 när man är oändligt vis och fattat hur livet ska vara så engagerar man sig i styrelsen och fixar Pridefestival åt alla andra homosar.
Alla homosar är ju likadana, så det är ju lätt.

Fy fan vad ni har det lätt jävla lyllos !:D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Fy fan vad ni har det lätt jävla lyllos !:D

:D

Om jag fick som jag ville på en pridefestival skulle jag knuffa Babsan, Esteche och Kicki D av scenen och sedan ställa upp en galen transa och ett fräsigt band med en Clark Olofsson-typ på trummor och sedan skaka bak och supa som ett svin hela natten. Det skulle nog bli jättepopillärt...not :gnissla

http://www.youtube.com/watch?v=DOWag2a8hBk

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
Borttappad
Aldrig fattat PRIDE... Sånt som spär på min homofobi något jävulskt!

En massa fjollor i neon som skall överösta varandra i vem som är mest gay, bi, flata eller transistorradio! :näsblod

Hur fan hamnade jag här förresten?? :va

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Aldrig fattat PRIDE... Sånt som spär på min homofobi något jävulskt!

En massa fjollor i neon som skall överösta varandra i vem som är mest gay, bi, flata eller transistorradio! :näsblod

Hur fan hamnade jag här förresten?? :va

Du är bög.

Vrooom

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2007
Hoj
1078s
För- och bakdelar

Tänk vad härligt att vara bög. Bara att gå ut på ett bögställe och titta någon i ögonen och sedan gå in på toaletten och få en avsugning. Detta kan sedan upprepas flera gånger samma kväll (jag har bögbekanta så jag vet). Inget ljugande om möjligheter till långvarigt förhållande, inget tjafs om att "du är så vacker", inget larvande med drinkar och flirtar. Bara "-hej skall vi knulla". Toppen. Två människor som möts med exakt samma typ av sexualitet och behov av tillfredställelse. Inget tjafs och lirkande.

Hur blir det förresten när två flator möts? En jävla massa huvudvärk och ursäkter? :D

Den stora nackdelen med att vara bög är naturligtvis att motparten inte har fitta. Packa bajs i hårig röv kan avtända även den kåtaste. Men förutom den ganska väsentliga delen verkar det toppen. More power to you.

(Jörgen Karlsson är för övrigt den coolaste personen i detta forum eftersom han har en träbåt med tändkulemotor. Det slår till och med en Desmosedici.)

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
Hur blir det förresten när två flator möts? En jävla massa huvudvärk och ursäkter? :D

flator är ju en divers grupp. men de jag känner pippar som kaniner. behövs inget ljug om huvudvärk eller ursäkter om sexet är utomordentligt :fakta

poäng. men det blir ju också mycket vad man gör det till. och vem man gör det med.

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...