GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
flator är ju en divers grupp. men de jag känner pippar som kaniner. behövs inget ljug om huvudvärk eller ursäkter om sexet är utomordentligt :fakta

Varför blir alla såna tjejor flator? :va

Hör av dig om du blir "scared straight" :D

Pride-veckan har gett mig och mina barn ett nytt favoritprogram, "Rick and Steve the happiest gay couple in all the world" dom har på ett underbart sätt prickat in alla HBT ärketyper i ett och samma program.

För er som inte har sett det, gör det! :tummenupp

Jörgen står på Arlanda varje år och sållar, och dom tio bästa tyska läderbögarna shanghaiar han och tar med sig ut på någon kobbe /Tror jag

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Aldrig fattat PRIDE... Sånt som spär på min homofobi något jävulskt!

En massa fjollor i neon som skall överösta varandra i vem som är mest gay, bi, flata eller transistorradio! :näsblod

Tack. Så känner jag också. Kan inte relatera till Pride på något sätt what so ever. Istället gör vi något alldagligt som att leva livet. Förmodligen är gubben och jag lyckligt lottade för vi har inte fått några kommentarer eller påhopp när vi håller hand gående på stan. Visst kan det hända att vi får blickar ibland men då skrattar vi bara gott åt det. :D

Hur fan hamnade jag här förresten?? :va
"Feel the Force, Lucius..." :tungan

Jörgen - The true gay.

Comeback i tråden för mig, oh yeah!

I vilken garderob har du gömt dig? :D

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Tack. Så känner jag också. Kan inte relatera till Pride på något sätt what so ever. Istället gör vi något alldagligt som att leva livet. Förmodligen är gubben och jag lyckligt lottade för vi har inte fått några kommentarer eller påhopp när vi håller hand gående på stan. Visst kan det hända att vi får blickar ibland men då skrattar vi bara gott åt det. :D

"Feel the Force, Lucius..." :tungan

I vilken garderob har du gömt dig? :D

The gaaaycloset.. I was scared as hell, now Im back in the straightcloset, puh..

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jörgen står på Arlanda varje år och sållar, och dom tio bästa tyska läderbögarna shanghaiar han och tar med sig ut på någon kobbe /Tror jag

:D :hihi

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
:D

Om jag fick som jag ville på en pridefestival skulle jag knuffa Babsan, Esteche och Kicki D av scenen och sedan ställa upp en galen transa och ett fräsigt band med en Clark Olofsson-typ på trummor och sedan skaka bak och supa som ett svin hela natten. Det skulle nog bli jättepopillärt...not :gnissla

http://www.youtube.com/watch?v=DOWag2a8hBk

Skulle kunna PRAOa på att vara lite småhomo då. Svina runt grande till trashrock låter kul.

Häromdagen snackades det i familjen lite om det verkligen behövdes en vecka för att visa att homos finns. "Man kan lika gärna slänga bort den helt. Alla vet ju ändå att de finns. Ta internationella kvinnodagen på en gång"... Frostig stämning vid middagsbordet. Gick inte riktigt hem hos mor och syster.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Skulle kunna PRAOa på att vara lite småhomo då. Svina runt grande till trashrock låter kul.

Häromdagen snackades det i familjen lite om det verkligen behövdes en vecka för att visa att homos finns. "Man kan lika gärna slänga bort den helt. Alla vet ju ändå att de finns. Ta internationella kvinnodagen på en gång"... Frostig stämning vid middagsbordet. Gick inte riktigt hem hos mor och syster.

Är du i sthlm kan jag ta dig med på en Mondaybar-fest. Det är mixat och superkul om man gillar lite mer maffig house och hard trance.
Ngn bögklubb som kör the good ol' rock'n rola återstår dock att starta:mad:
http://www.youtube.com/watch?v=Qii3380wVz4

Last edited:

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Är du i sthlm kan jag ta dig med på en Mondaybar-fest. Det är mixat och superkul om man gillar lite mer maffig house och hard trance.
Ngn bögklubb som kör the good ol' rock'n rola återstår dock att starta:mad:
http://www.youtube.com/watch?v=Qii3380wVz4

Låter tufft! Är från Sthlm så är här uppe med jämna mellanrum (åkte bla med minnesturen för KalleNorton förra året, bra tal). Typ hela sommarn. Nå länk/youtubeklipp med vad man kan förvänta sig?

(rekommenderar en annan låt av spiderbait, http://www.youtube.com/watch?v=WSQWtzTSDQo&feature=related. Fel avlade...)

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05

Det viktiga är ju att visa att dom är så jävla många, att dom finns representerade i alla samhällsgrupper, alla åldrar och typer av kön! Tänk dej Pride med stolta människor i samma intressegruppering, skit kul att vara "hemma".

Sen tänker du dej att du samlar ihop 1000 Ducati Desmo och drar genom stan i samlad trupp. samma känsla, klart det är maffigt och stolt, dock inte politiskt kanske om dom inte har smc väst.

Jag gick i paraden men är str8!

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Det viktiga är ju att visa att dom är så jävla många, att dom finns representerade i alla samhällsgrupper, alla åldrar och typer av kön! Tänk dej Pride med stolta människor i samma intressegruppering, skit kul att vara "hemma".

Sen tänker du dej att du samlar ihop 1000 Ducati Desmo och drar genom stan i samlad trupp. samma känsla, klart det är maffigt och stolt, dock inte politiskt kanske om dom inte har smc väst.

En alternativ mc-parad i vår kanske?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

alla två då eller?:tungan
skämt åsido, jag håller med dig:) visserligen tycker jag att det låter lite som ett hot i stil med "mucka inte med mig för då jävlar muckar du med alla!" när du formulerar det som att "det viktiga är att visa att det finns så jävla många"...:D men jag tror att det är viktigt att folk får se att vem som helst kan ha vilken läggning som helst och att det inte är så ovanligt som man tror för att fenomenet ska bli mer accepterat, och det är just det jag tror att man försöker uppnå med gaypride:)

Nja, vem säger att den ska gå i fem kilometer i timmen? :D

går det snabbare är det ju ingen som hinner se vare sig mascaran, tightsen, pumpsen eller de rosa boorna:fakta

Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
alla två då eller?:tungan
skämt åsido, jag håller med dig:) visserligen tycker jag att det låter lite som ett hot i stil med "mucka inte med mig för då jävlar muckar du med alla!" när du formulerar det som att "det viktiga är att visa att det finns så jävla många"...:D men jag tror att det är viktigt att folk får se att vem som helst kan ha vilken läggning som helst och att det inte är så ovanligt som man tror för att fenomenet ska bli mer accepterat, och det är just det jag tror att man försöker uppnå med gaypride:)

Ja Desmo karavanen blir ju tämligen kort ;)

Nej jag menade inte på det aggresiva sättet, håller med dej, det var det jag ville säja :tummenupp gick ju själv med en bit så jag är för parad.

Jag tror inte att ngn motorintresserad bög skulle vilja köra den befintliga paraden med sin hoj iaf. Det är ju rena motorslakten.

Man kanske kan få någon tillverkare av slirkopplingar att sponsra paraden :yoparty

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Ja Desmo karavanen blir ju tämligen kort ;)

Nej jag menade inte på det aggresiva sättet, håller med dej, det var det jag ville säja :tummenupp gick ju själv med en bit så jag är för parad.

hehe, det är nog sant...:D

jo, jag förstod det egentligen. tyckte bara att det lät lite kul liksom:)

IronMike

Guest
hänt nå kul på sistone? :) ..orkar inte läsa alla sidor senaste månaderna

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...