Skulle snarare tro att en del homosar söker sig till klassiskt gheja grejer för att träffa likasinnade.
Men frågan kvarstår..
Skulle snarare tro att en del homosar söker sig till klassiskt gheja grejer för att träffa likasinnade.
Då blir ju frågan: Skulle det vara så för att bögar gillar "femininare" grejer, eller för att dom hänger där för att fylla stereotypen?
Låt säga om jag skulle tycka om djursex eller stereosex eller att bänga på lampskärmar.. Inte fan skulle jag ta upp det i en tråd på www.sporthoj.com!? Här ska det snackas hoj tycker jag. Ingen jävla dejtsajt!
Det är ju det du gör.Titta på inläggen i början av tråden så förstår du varför jag inte ens kommenterar ditt inlägg.
Det jag försöker säga är att en lista på gayfolk som är singlar osv kanske inte har så mkt med sporthoj att göra?? Finns de inte sidor som match.com eller nått som passar bättre???
VAFAN?
Inte för att göra dig ledsen, men jag trodde du var gay som fan
Om det lugnar ner ditt uppenbart uppretade sinne kan jag meddela att jag numera är lyckligt förlovad med en underbar man som jag tänker bli gammal tillsammans med.
Dessutom finns det väl många andra trådar som du kan titta i? Eller är du bara nyfiken?
Skrattretande det här snacket om att det är en hojsida... hälften av alla aktiva trådar under vintertid handlar om annat än just hoj... vad är problemet?
Det är konstigt att så många fåber dras till div gaysamlingpunkter.
De har ofta bitter inställning och i vissa fall hoppas de kunna resonera bort homosexualiteten hos folk men likföbannat kan De inte hålla sig borta.
Då börjar man undra om avsky och nyfikenhet behandlas av samma område i hjärnan..
Djävulens advokat säger att många jägare dras till ändernas samlingspunkter. Inte så mycket för att de vill vara änder utan för att de vill skjuta dem.
Ja fast i de senaste smått homofoba inläggen i går är det inte bilden av jägare jag får i huvudet, utan två osnutna moppefuKKos!
Dessutom ber jag om ursäkt för att jag bidrog till att tråden skenade i går, men jag vart så jävla lack, sorry
Kan man skriva i tråden har man inte "homofobi". Kan "ni" sluta använda det ordet helt allihopa? Jag hatar detta Politiskt Korrekta användande av ett ord som är helt felaktigt. (well, som det mesta PK )
SORRY for Off Topic! Men det står mig upp i halsen.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Homofobi
ok men skit i det, skriver man i en gaytråd att man tycker homosexuella människor är onaturliga och likställer homosex med djursex har man väl knappast alla hästar i stallet? Det var just det jag lackad ur på
Jag tycker också det är konstiga åsikter, men det har folk rätt att ha utan att kallas sjuka.
Hey
Ligger uppe en tråd om hundar och hrm.. dejting nu kolla in!
Var inte orolig, det är ingen fara att komma ut ur garderoben.
Kan kan hålla din hand så ömt om du är rädd.
Det där med hundar och dylikt får du hålla för dej själv där tar jag dock min hand ifrån dej.
Om det lugnar ner ditt uppenbart uppretade sinne kan jag meddela att jag numera är lyckligt förlovad med en underbar man som jag tänker bli gammal tillsammans med.
Dessutom finns det väl många andra trådar som du kan titta i? Eller är du bara nyfiken?
Ledsen Lorden men det var mig fan det roligaste hitills idag.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|