GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Det jag försöker säga är att en lista på gayfolk som är singlar osv kanske inte har så mkt med sporthoj att göra?? Finns de inte sidor som match.com eller nått som passar bättre???

Om det lugnar ner ditt uppenbart uppretade sinne kan jag meddela att jag numera är lyckligt förlovad med en underbar man som jag tänker bli gammal tillsammans med.

Dessutom finns det väl många andra trådar som du kan titta i? Eller är du bara nyfiken?

VAFAN?

Inte för att göra dig ledsen, men jag trodde du var gay som fan :D

:rofl :rofl :rofl Ledsen Lorden men det var mig fan det roligaste hitills idag. :krama

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Skrattretande det här snacket om att det är en hojsida... hälften av alla aktiva trådar under vintertid handlar om annat än just hoj... vad är problemet?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Om det lugnar ner ditt uppenbart uppretade sinne kan jag meddela att jag numera är lyckligt förlovad med en underbar man som jag tänker bli gammal tillsammans med.

Dessutom finns det väl många andra trådar som du kan titta i? Eller är du bara nyfiken?

Det är konstigt att så många fåber dras till div gaysamlingpunkter.
De har ofta bitter inställning och i vissa fall hoppas de kunna resonera bort homosexualiteten hos folk:va men likföbannat kan De inte hålla sig borta.

Då börjar man undra om avsky och nyfikenhet behandlas av samma område i hjärnan..

Skrattretande det här snacket om att det är en hojsida... hälften av alla aktiva trådar under vintertid handlar om annat än just hoj... vad är problemet?

Och EN av alla trådar är vigd åt gayfolket. Det kan man väl unna Dem. Dessutom relativt populär har det visat sig.

Last edited:

njelger

Guest
Det är konstigt att så många fåber dras till div gaysamlingpunkter.
De har ofta bitter inställning och i vissa fall hoppas de kunna resonera bort homosexualiteten hos folk:va men likföbannat kan De inte hålla sig borta.

Då börjar man undra om avsky och nyfikenhet behandlas av samma område i hjärnan..

Djävulens advokat säger att många jägare dras till ändernas samlingspunkter. Inte så mycket för att de vill vara änder utan för att de vill skjuta dem. :)

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Djävulens advokat säger att många jägare dras till ändernas samlingspunkter. Inte så mycket för att de vill vara änder utan för att de vill skjuta dem. :)

Ja fast i de senaste smått homofoba inläggen i går är det inte bilden av jägare jag får i huvudet, utan två osnutna moppefuKKos! :D

Dessutom ber jag om ursäkt för att jag bidrog till att tråden skenade i går, men jag vart så jävla lack, sorry :näsblod

Last edited:

njelger

Guest
Ja fast i de senaste smått homofoba inläggen i går är det inte bilden av jägare jag får i huvudet, utan två osnutna moppefuKKos! :D

Dessutom ber jag om ursäkt för att jag bidrog till att tråden skenade i går, men jag vart så jävla lack, sorry :näsblod

Kan man skriva i tråden har man inte "homofobi". Kan "ni" sluta använda det ordet helt allihopa? Jag hatar detta Politiskt Korrekta användande av ett ord som är helt felaktigt. (well, som det mesta PK :mad: )

SORRY for Off Topic! Men det står mig upp i halsen.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Homofobi?
Sjuklig skräck för människosläktet?

Jag är snarare nyfiken på det som jag inte riktigt förstår.

Homosexualitet kan jag ha förståelse för.
Det är inte det som lockar med denna tråden.
Det som lockar här är fenomenet med vuxna människor som odlar fördommar.
Även när de fått bevis för att de inte stämmer.

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Kan man skriva i tråden har man inte "homofobi". Kan "ni" sluta använda det ordet helt allihopa? Jag hatar detta Politiskt Korrekta användande av ett ord som är helt felaktigt. (well, som det mesta PK :mad: )

SORRY for Off Topic! Men det står mig upp i halsen.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Homofobi

ok men skit i det, skriver man i en gaytråd att man tycker homosexuella människor är onaturliga och likställer homosex med djursex har man väl knappast alla hästar i stallet? Det var just det jag lackad ur på :)

Shropshre

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
VFR 800, XJ 550, R1200GS
:7peta
Var inte orolig, det är ingen fara att komma ut ur garderoben.
Kan kan hålla din hand så ömt om du är rädd. :pannkyss

Det där med hundar och dylikt får du hålla för dej själv där tar jag dock min hand ifrån dej. :ajjabajja

Garderoben? Nä om man vaknar upp en vacker dag och kommer på att "Det är hästar jag vill ha!" så kallar jag det härmed för att komma ur.. .. kontoret och in i hagen! *smäck på handen* Håll dig borta! :7peta

:rofl :rofl :rofl Ledsen Lorden men det var mig fan det roligaste hitills idag. :krama

Inte gifta?

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras