GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Varför ens bry sig om vad folk har för läggning? Vad har det med nåt att göra vad folk gör i sovrummet? Har aldrig fattat det där...låt folk få kn**la vem fan de vill sålänge de håller sig till de som är me på det.
Ge er på såna som ger sig på de som inte samtycker istället...som våldtäktsmän, pedofiler och tidelagsutövare.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hmm onaturliga nämnde jag väl aldrig? Dock att det strider mot naturens lagar är en annan sak.. hmmn nämnde inte det heller. Homosex och djursex är väl nästan samma sak?? Andra partners bara.

Det känns rätt trist att behöva läsa sånt här. Själv bryr jag mig inte och jag har levt själv hela mitt liv.

Men det finns ju tex outkomna unga killar och tjejer på SH, kanske tonåringar från mindre orter likt dig. Som kanske själva brottas med frågan om deras läggning skulle accepteras av mc-kollektivet eller om de skulle få ge upp sitt MC-åkande om de kom ut. Det är ju för dessa den här tråden är till i min värld, lite att visa att "det är ok". Men det måste ju för dem vara deprimerande nedslåenatt läsa dina urtidsbröl till formuleringar .
Jag har ju inte valt att vara öppen i denna tråd för att jag när några förhoppningar att hitta ngt kille här. Jag tycker att det räcker bra som det som det är med alla straighta raggningstråder.

Jag hoppas att ditt inlägg tas bort. Såna formuleringar ser inte bra ut på ngt sida och drar hit ännu fler debattsugna rasister.

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS
:7peta

Garderoben? Nä om man vaknar upp en vacker dag och kommer på att "Det är hästar jag vill ha!" så kallar jag det härmed för att komma ur.. .. kontoret och in i hagen! *smäck på handen* Håll dig borta! :7peta

Men lägg ner! hur dum får man vara! och om du vill ha djur så sker det väl inte på lika vilkor. ett djur kan inte säga ja eller nej.. det kan dock en människa. så släpp detta nu och gör något konstruktivt av ditt liv istället för att vara avundsjuk på alla som är förälskade!.. :huvet
eller startaupp en egen tråd där du kan sitta och beklaga dig..

Bladerider

Den evige formtoppen
Gick med
30 Aug 2008
Hoj
Fireblade -98, Trimmad Puch flakmoppe på landstället.
Jag håller med dig KawamuppZX9R, men varför stanna bara här när det finns en hel uppsjö tråder att klanka ner på där de diskuterar motarder, crossar, cafébyggen och en massa annat som inte har med sporthojar att göra.

Sporthoj.com ska vara för hetrosexuella män i tajta läderkläder med 1-liters kukförlängare som beundrar andra hetrosexuella män i tajta läderklader med 1-liters kukförlängare.
:hihi :hihi :hihi

Låt folk leva det liv de själv väljer och med den de väljer att leva det med.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Och EN av alla trådar är vigd åt gayfolket. Det kan man väl unna Dem. Dessutom relativt populär har det visat sig.

Jag menade att det var knasigt att reagera över att den här tråden fanns... inte tvärtom.

Att häva ur sig något som att Homosexualitet är detsamma som tidelag visar ganska bra vad man är för person!

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
:rofl :rofl :rofl Ledsen Lorden men det var mig fan det roligaste hitills idag. :krama

Helt ok, mannen. Jag garvade rätt gott själv..:hihi Dessutom VET jag att du lustar efter min slappa gubbkropp...;)

vilken stereotyp fyller du här?

Ingen alls, tror jag...Burre lirar ju för "hemmalaget" så jag ville veta hur han menade.:) Alltså om bögar dras till den typen av yrken/forum eller om dom samlas där för att "stereotypen" säger att dom ska göra det. typ så...

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Sedär ja, och lite gaynews på det från Sweeney, sen är ialla fall jag nöjd :tummenupp

Hur går det förresten med planeringen inför Drag:hihi racet på nästa Pride?

Jag kan nästan garantera att om jag visar mig i läderstring på moppen i pridetåget kommer festivalen ställas in för all framtid...:hihi

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag kan nästan garantera att om jag visar mig i läderstring på moppen i pridetåget kommer festivalen ställas in för all framtid...:hihi

Jag kommer garanterat bli millitant vegan.

Kommer tycka att kött i sin ursprungsform är det vidrigaste som finns !:D

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Ingen alls, tror jag...Burre lirar ju för "hemmalaget" så jag ville veta hur han menade.:) Alltså om bögar dras till den typen av yrken/forum eller om dom samlas där för att "stereotypen" säger att dom ska göra det. typ så...

Mja du... Jag har fått den uppfattningen att en hel del bögar dras till den typen av aktiviteter för att de är genuint intresserade. I min ungdom, (inte för att jag egentligen är särskilt gammal nu), när det blev på tapeten att umgås med andra bögar så blev jag jävligt förvånad när varenda mediebild av den genomsnittlige öppet homosexuella killen var sann.

Jag var på rfsl-lokalen i Östersund totalt tre gånger kanske för ungefär 7 år sedan, sen insåg jag att jag inte hade ett skit gemensamt med folket som brukade vara där. Samtal kretsade alltid kring hur fruktansvärt bra Jonas Gardell är som författare, melodifestivaler och kändisskvaller.

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Det som är trist i hela diskussionen kring förutfattade meningar i ämnet så är det ju de mest extravaganta som syns mest för sin sexualitet... finns många många bögar som är precis som alla andra killar, men det märks ju inte och då är det inget man lägger märke till och vips så är de inte med i "statistiken".

Det går inte riktigt att göra något åt heller, för vill man uppmärksamma de som inte springer på melodifestivalfester och diskuterar Gardell så gör man något av de personerna som de inte är...

Den här tråden tror jag kan, precis som JK skrev, tjäna det syftet att det är ok för outkomna att komma ut just för att det är accepterat och inget man måste gömma.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Det som är trist i hela diskussionen kring förutfattade meningar i ämnet så är det ju de mest extravaganta som syns mest för sin sexualitet... finns många många bögar som är precis som alla andra killar, men det märks ju inte och då är det inget man lägger märke till och vips så är de inte med i "statistiken".

Det går inte riktigt att göra något åt heller, för vill man uppmärksamma de som inte springer på melodifestivalfester och diskuterar Gardell så gör man något av de personerna som de inte är...

Den här tråden tror jag kan, precis som JK skrev, tjäna det syftet att det är ok för outkomna att komma ut just för att det är accepterat och inget man måste gömma.

Ibland undrar jag om inte en del låtsas vara homo för att det är modernt.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Skrotnisse: Har lite svårt att tro att män testar att vara bög bara för att det är hippt, däremot tror jag att den positiva öppenheten som finns idag gör att fler vågar utforska något som många tidigare inte ens vågat tänka på.
Finns tyvärr många män i övre medelåldern och högre än så som fått gömma sin läggning för att det varit tabu i samhället.

Själv önskar jag bara att hela den här "synas-hysterin" kunde lägga sig så kunde alla få vara den som de är.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Skrotnisse: Känner tillräckligt många bögar som kommit ut ur garderoben runt 30 för att ens vilja diskutera det. Du har din syn på saken jag har min.

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Sedär ja, och lite gaynews på det från Sweeney, sen är ialla fall jag nöjd :tummenupp

Hur går det förresten med planeringen inför Drag:hihi racet på nästa Pride?

Har inte funderat nåt vidare på det. Finns det nåt intresse kvar här i gruppen tro? :confused:

Själv önskar jag bara att hela den här "synas-hysterin" kunde lägga sig så kunde alla få vara den som de är.

:tummenupp

Last edited:

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
äldre Yamaha
Hoppas jag inte gör någon upprörd, men jag måste klargöra en sak för de som är oinsatta och okunniga om homosexualitet och naturen.

Jag undervisar i Biologi och har en del kunskaper om detta ämne.
Man kan studera och hitta homosexuella relationer i alla djurgrupper som har parbildning, ingenting ovanligt. Andelen procent homosexuella par skiljer sig mellan arter men finns där. Sålunda skulle man som biolog kunna säga att det finns förmodligen ingenting som skulle vara mer naturligt än att vi även hittar detta hos vår egen art. Slutsatsen blir:

Homosexualitet är naturligt förekommande hos alla arter med parbildning.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati