GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
Kanske skulle bjuda ut reinfeldt på en provtur så han köper sej en hoj jäkel själv så kanske han tänker gud va dyrt de vart. så sänker han de för han ska få mer kvar av sin feta lön. O är de nån gay i regeringen bara för o hållla oss te ämnet

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Aviation skrev:
2567145 Kanske skulle bjuda ut reinfeldt på en provtur så han köper sej en hoj jäkel själv så kanske han tänker gud va dyrt de vart. så sänker han de för han ska få mer kvar av sin feta lön. O är de nån gay i regeringen bara för o hållla oss te ämnet

WORD!

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Aviation skrev:
2567145 Kanske skulle bjuda ut reinfeldt på en provtur så han köper sej en hoj jäkel själv så kanske han tänker gud va dyrt de vart. så sänker han de för han ska få mer kvar av sin feta lön. O är de nån gay i regeringen bara för o hållla oss te ämnet

Carlgren väl? Åtminstone öppet.

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
Men nu fick vi ju fram att de fanns en som va gay i regeringen, alltså är politik gay. Iaf är det många poltiker som kommer ut ur garderoben med de enda eller andra när dom granskas

IronMike

Guest
Föds man gay eller blir man gay?

--
Jag har en kusin som är gay och operasångare nere på kontinenten. Han har berättat att han blev gay, efter gosskörens ledare's gästvänlighet ( :zpy ) då var han bara barnet i princip. Han blev gay kan man väl säga, och det har han sagt själv. Han är 50+ och är sambo med en 17 årig kille från Thailand, vilket också gör mig lite illa till mods. Förstår inte varför det ska vara så extremt, som det så många gånger tycks vara.

Sen undrar jag varför homosexuella är överrepresenterade inom hårvård, dans, och tandläkare, varför blir det så? Alla tandläkare jag haft har varit gay.

:va

G-L

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2006
Hoj
Guzzi 1200 Stelvio NTX -12
IronMike skrev:
2571958 Föds man gay eller blir man gay?

--
Jag har en kusin som är gay och operasångare nere på kontinenten. Han har berättat att han blev gay, efter gosskörens ledare's gästvänlighet ( :zpy ) då var han bara barnet i princip. Han blev gay kan man väl säga, och det har han sagt själv. Han är 50+ och är sambo med en 17 årig kille från Thailand, vilket också gör mig lite illa till mods. Förstår inte varför det ska vara så extremt, som det så många gånger tycks vara.

Sen undrar jag varför homosexuella är överrepresenterade inom hårvård, dans, och tandläkare, varför blir det så? Alla tandläkare jag haft har varit gay.

Min närstående gaysläkting är inte ett dugg extrem. Han längtar efter ett stillsamt, stabilt samboliv med hålla-handen och allt. Fast det är förstås lite extremt som dröm tycker jag som är aningen mätt på det konventionella...

När det gäller tandläkare handlar det väl mer om sadism. När du sitter där i stolen, utsatt och helt i tandläkarens våld, gillar de väl att skrämma upp dig rejält med gaystuket :D
Mina senaste tre tandläkare har faktiskt varit gifta/sambo med män - där har du en point. Å andra sidan är de kvinnor hela bunten, så...

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Joe Schmoe skrev:
2496548 En liten fråga, varför heter det homofobi?
En fobi är ju en rädsla eller rent av skräck för något. Det är väl ändå rätt få människor som har en riktig fobi för homosexualitet.
min stenålders farsa har verkligen fobi, han tror att en homosexuell ska hoppa på honom å våldta honom mer eller mindre... men som sagt min far vet inte bättre..

sa till honom: Å hur många bögar skulle vara intresserade av dig? småfet snart 50åring som inte är direkt het i nått avsende :p

Förklara även för honom att bögar sätter inte på allt som rör sig de har ju sina värderingar om vad som får deras cylindrar å tända...

men folk verkar tro det... som om bögar skulle vara djur.. nu är väll de yngre generationerna lite mer vettiga och har förståelse osv..

men just äldre jah.. de sitter fortfarande å väntar på tysken :p

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
IronMike skrev:
2571958

Tandläkare ÄR sadistiska jävlar. Dessutom tar dom betalt för det. :confused:

Vad gäller frisörer och annat så tror jag att det har med skapandet att göra. Mode likaså. Viss, det finns raka som är modeintresserade men kanske inte alltid får ihop hela kitet om du förstår. En lite flummig teori..... :tungan

GranpáOnWheels

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2006
Hoj
GSX1230ES +risig TransAlp
Sjuk och hemma idag :( – och ramlade på den här tråden…
Har nu ögnat igenom praktiskt taget alla 25 sidorna och kan konstatera att det varit rätt lite :sissy och att det gett mig många goda :hoppskrat – och myten om att bögar är rappa i käften verkar ju stämma (undrar om det inte bor en liten bög i ”Lord Adrian” också :hihi )
Brukar inte dra upp min sexuella läggning annat än när det är relevant (när jag ska ha sex typ :D ) – men det skulle kännas konstigt att rösta anonymt – så adda mig gärna på listan Cyclops!!:kiss
Granpáonwheels, GSX1100es, Sthlm-city, "gammal", singel

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
GranpáOnWheels skrev:
2572632 Sjuk och hemma idag :( – och ramlade på den här tråden…
Har nu ögnat igenom praktiskt taget alla 25 sidorna och kan konstatera att det varit rätt lite :sissy och att det gett mig många goda :hoppskrat – och myten om att bögar är rappa i käften verkar ju stämma (undrar om det inte bor en liten bög i ”Lord Adrian” också :hihi )
Brukar inte dra upp min sexuella läggning annat än när det är relevant (när jag ska ha sex typ :D ) – men det skulle kännas konstigt att rösta anonymt – så adda mig gärna på listan Cyclops!!:kiss

:tummenupp
Krya på dig!
/Jörgen

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
GranpáOnWheels skrev:

Hej du!
Jag har redan addat dig på "Sporthoj" på QX.... :yoparty

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Nick, hoj, stad, ålder och civilstånd (frivilligt)
1. Cyclops, YZF750R, Täby, 30 år och singel
2. Jörgen Karlsson, Sthlm, HD, 39 och (evighets)singel
3. 198, CB400 (övningskör kort till våren), Sörmland, 35 år och singel
4. Xtrnisse, Kawasaki 550 (på väg bort för att ge plats åt Suzuki GSX 750), Stockholm, 21 år och singel (Tror jag...)
5. Jocke R, KLR650, Stockholm, 39 år och singel
6. KimL, XT660R, Hbg, 28 år
7. GranpáOnWheels, Sthlm, 91 år enl qx.se

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
GranpáOnWheels skrev:

I wish!...Som lönnfet och medelålders skulle det fan inte skada att åtminstone vara bi, då har man ju dubblerat mängden potentiella byten med 100%:tummenupp :D

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Min kära "vännina" brukar fråga om jag inte vet någon trevlig kille åt honom. :)
Kanske skulle ta och tipsa honom om den här tråden, har för mig att han blev lyrisk den dagen jag blev hämtad av en kille i skinnställ och motorcykel från stallet. :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lord Adrian skrev:
2573651 I wish!...Som lönnfet och medelålders skulle det fan inte skada att åtminstone vara bi, då har man ju dubblerat mängden potentiella byten med 100%:tummenupp :D

Min straighte broder! Om du hängde på skulle jag med vilja göra premiär på SLM! Se sothoran och åskbocken -däck mot däck- börnis på scen :cpparty :whip

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2573723 Min straighte broder! Om du hängde på skulle jag med vilja göra premiär på SLM! Se sothoran och åskbocken -däck mot däck- börnis på scen :cpparty :whip

Ja! I Rob Halford designade lederhosen!:arsele DET skulle rocka röv...:hihi

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...