Aviation skrev:2567145Kanske skulle bjuda ut reinfeldt på en provtur så han köper sej en hoj jäkel själv så kanske han tänker gud va dyrt de vart. så sänker han de för han ska få mer kvar av sin feta lön. O är de nån gay i regeringen bara för o hållla oss te ämnet
Aviation skrev:2567145Kanske skulle bjuda ut reinfeldt på en provtur så han köper sej en hoj jäkel själv så kanske han tänker gud va dyrt de vart. så sänker han de för han ska få mer kvar av sin feta lön. O är de nån gay i regeringen bara för o hållla oss te ämnet
bikerwoman skrev:2567958Hur blev gay-tråden plötsligt en politik-tråd
IronMike skrev:2571958Föds man gay eller blir man gay?
--
Jag har en kusin som är gay och operasångare nere på kontinenten. Han har berättat att han blev gay, efter gosskörens ledare's gästvänlighet ( ) då var han bara barnet i princip. Han blev gay kan man väl säga, och det har han sagt själv. Han är 50+ och är sambo med en 17 årig kille från Thailand, vilket också gör mig lite illa till mods. Förstår inte varför det ska vara så extremt, som det så många gånger tycks vara.
Sen undrar jag varför homosexuella är överrepresenterade inom hårvård, dans, och tandläkare, varför blir det så? Alla tandläkare jag haft har varit gay.
min stenålders farsa har verkligen fobi, han tror att en homosexuell ska hoppa på honom å våldta honom mer eller mindre... men som sagt min far vet inte bättre..Joe Schmoe skrev:2496548En liten fråga, varför heter det homofobi?
En fobi är ju en rädsla eller rent av skräck för något. Det är väl ändå rätt få människor som har en riktig fobi för homosexualitet.
IronMike skrev:2571958
Sen undrar jag varför homosexuella är överrepresenterade inom hårvård, dans, och tandläkare, varför blir det så? Alla tandläkare jag haft har varit gay.
GranpáOnWheels skrev:2572632Sjuk och hemma idag – och ramlade på den här tråden…
Har nu ögnat igenom praktiskt taget alla 25 sidorna och kan konstatera att det varit rätt lite och att det gett mig många goda – och myten om att bögar är rappa i käften verkar ju stämma (undrar om det inte bor en liten bög i ”Lord Adrian” också )
Brukar inte dra upp min sexuella läggning annat än när det är relevant (när jag ska ha sex typ ) – men det skulle kännas konstigt att rösta anonymt – så adda mig gärna på listan Cyclops!!
Granpáonwheels, GSX1100es, Sthlm-city, "gammal", singel
Jörgen Karlsson skrev:2572649
Krya på dig!
/Jörgen
GranpáOnWheels skrev:2572632Sjuk och hemma idag – och ramlade på den här tråden…
Har nu ögnat igenom praktiskt taget alla 25 sidorna och kan konstatera att det varit rätt lite och att det gett mig många goda – och myten om att bögar är rappa i käften verkar ju stämma (undrar om det inte bor en liten bög i ”Lord Adrian” också )
Brukar inte dra upp min sexuella läggning annat än när det är relevant (när jag ska ha sex typ ) – men det skulle kännas konstigt att rösta anonymt – så adda mig gärna på listan Cyclops!!
Lord Adrian skrev:2573651I wish!...Som lönnfet och medelålders skulle det fan inte skada att åtminstone vara bi, då har man ju dubblerat mängden potentiella byten med 100%
Jörgen Karlsson skrev:2573723Min straighte broder! Om du hängde på skulle jag med vilja göra premiär på SLM! Se sothoran och åskbocken -däck mot däck- börnis på scen
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|