Geggmoppetråden

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Inte dåligt vad ni ligger i och nöter, VM nästa år eller? :D

Har själv fått tag på en YZ125 av senaste snitt. Tänkte se om det går att få nå liv i den så man kan va med och åka lite crossbana nästa år.

Edit: Skoj med film och bilder. Man blir bra sugen på att åka.

Umm, snyt dig och skruva ihop den där - det finns plats för mer lakritsremsor på utlfykterna! :D
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
Inte dåligt vad ni ligger i och nöter, VM nästa år eller? :D

Har själv fått tag på en YZ125 av senaste snitt. Tänkte se om det går att få nå liv i den så man kan va med och åka lite crossbana nästa år.

Edit: Skoj med film och bilder. Man blir bra sugen på att åka.

var ere fö fel på på 500an?? den skulle ha vart perfekt på gröndahl! :näsblod
 

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Ort
sätrabrunn
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
Fan att man missa helgens körning. vart blir det i helgen då? blir det körning på lördag?
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Fan att man missa helgens körning. vart blir det i helgen då? blir det körning på lördag?

...klart det är!

Jag är lite småsugen på någon cocktailkörning (så inte Robban mfl piper ur helt :D ), banjocountry eller Kjula (det senare är ju bäst när Mäster Jonson kan hålla i't - han har lite annat för sig (skall ringa och tjöta lite på honom).
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
...klart det är!

Jag är lite småsugen på någon cocktailkörning (så inte Robban mfl piper ur helt :D ), banjocountry eller Kjula (det senare är ju bäst när Mäster Jonson kan hålla i't - han har lite annat för sig (skall ringa och tjöta lite på honom).

skiter det sig med kjula kan vi banjotoura här!
 

WaZZe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
KTM 525exc-06 mutard och en URretta samt R1 kråssplejn
Hmm lite sugen blir man. Blir det lite mysigare enduro än gröndal kanske man hakar på.
 

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Uppsala
Hoj
DT
Umm, snyt dig och skruva ihop den där - det finns plats för mer lakritsremsor på utlfykterna! :D
Nysnuten och klar. Blir troligtvis renoveringsobjekt av den nu i vinter så kommer ta ett tag innan den är körklar. Dock är det en massa annat för tillfället som tar upp all tid.

var ere fö fel på på 500an?? den skulle ha vart perfekt på gröndahl! :näsblod
Ännu mer issärskruvad än 125:an. Skulle man ta ut 500:an i gröndahlspåret så är det väl det sista man gör. :näsblod
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Finns inget fin elljusspår man kan följa, 2,3 5 eller milspåret..:vaBelysning även på natten, man kan ju ialla fall köra EN gång på ett ställe..:D

Bor ju själv bara stenkast från endur..jag menar eljusslingan:tummenupp
 

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Ort
Västmanland
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17
Finns inget fin elljusspår man kan följa, 2,3 5 eller milspåret..:vaBelysning även på natten, man kan ju ialla fall köra EN gång på ett ställe..:D

Bor ju själv bara stenkast från endur..jag menar eljusslingan:tummenupp

Du letar också trevliga "grusspår" alltså?
Jag ska reka några platser som lämpar sig för mysig nybörjarträning... sen ska den lilla getingen tas ut. :D
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Vad säger ni, banjosafari (aka salbohedstrakterna) på lördag, kan de va nått?? Skulle iaf. passa mig som handsken :D

Misstänker att R matte samtycker, och sen har vi iaf. 3, kanske fler polare som också hakar på vad de verkar som.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag kan tänka mig lite mes-enduro på lördag jag med, man får ta ett par extra löprundor för att jämna ut det hela med. :D

Finns inget fin elljusspår man kan följa, 2,3 5 eller milspåret..:vaBelysning även på natten, man kan ju ialla fall köra EN gång på ett ställe..:D

Bor ju själv bara stenkast från endur..jag menar eljusslingan:tummenupp

Pip, pip, pip.
 
Last edited:

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Ort
sätrabrunn
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
JD slog huvudet på spiken jag är på att geggmoppa lite i närheten. Ska ta å pilla dit egenhändigt fixade styrhöjare i veckan så man kan åka riktigt fort
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
JD slog huvudet på spiken jag är på att geggmoppa lite i närheten. Ska ta å pilla dit egenhändigt fixade styrhöjare i veckan så man kan åka riktigt fort

choppers-2.jpg
:confused:
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Du letar också trevliga "grusspår" alltså?
Jag ska reka några platser som lämpar sig för mysig nybörjarträning... sen ska den lilla getingen tas ut. :D

Ännu bättre med lite "flis" spår:) Eljusspår är ju idealiska, svänger ju på sig, och rätt små och lite upp och ner.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top