SGM
BTG 8:20
Fan de ryktas att en känd SMC-Gocartbane/onsdagskörnings-profil har blivit pipig och lite rädd, och tänkt sälja gathojen Fråga: Kan det vara du Jerry
Jag är så SJUKT farträdd, och köra på slangen kan jag inte heller. Nä, jag trivs bäst i skogen, där jag kan lukta på tallkottarna och svarva ur dubben på någon stenhäll.
PIP-ligan, var är ni? Det har tunnat ur leden kraftigt nu när pojkarna skiljs från männen....?
På söndag är det dags igen i vinterserien, och det blir sågen igen, och då blir det lättåkt då det finns ett riktigt bra uppkört spår i botten nu, vela inte, gört, det är fruktat kul!
Transponder hyr man på plats a' 100:- och ett körkort i pant - anmälningsavgiften är 150:- - och enda kravet är att man är medlem i någon SVEMO-reggad klubb (MSK Hammaren - 150:-/år, SMK Södermanland...humma....250:-/år - är prisvärda, Västerås kostar dubbla pengarna, men jag tror man får en väst och har träningsavgifterna pyntade i den femhundringen).
Gört!
Dagens kraftprov i Gröndal - Christers träning - var oväntat kul trots det miserabla spåret, bara lössnö och inget bar, med goa' rullstensåsar att ta sig över.
Goshow rockar fanimig, det är *inte* lättåkta grejer vi lurar ut dig i, och du gört med hedern i behåll!
Tallen hade det lite kämpigt med japanskan som surade ned sig lite, tror motivationen inte riktigt fanns där heller, Gröndal är väl ingen favoritmiljö heller.
/Inte farligt sliten alls efter greenvalleykörningen
Last edited: