Geggmoppetråden

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
sisådärja! nu har man vart ute med skidorna å dratt upp ett lightspår för imorgon!
cirkus 2km långt
2diken och ett "dropp" ner för en stenhäll som kanske blir lite pyssliga :tummenupp

vill ut och köra nu men då lär man ju frysa ihjäl!
hoppas på mildare imörra!
vikka vågar komma? :tuttar

Klart jag vågar, allt annat är otänkbart :yoparty

Kom igen nu alla andra, se till att dyka upp imorgon, spec. alla som måste preppa formen inför GGN :D

Btw, nån som behöver en pickis i bra bruksskick, min slitvarg av okänt ursprung (mitsu/honda L200) :D är till salu för rimliga pengar. Byggd -94. Går bäst på bensin. Såklart 4X4 med hög å låg + Rwd och nyservad med det mesta (privat) och går mkt. bra, startar alltid oavsett väder. Har aldrig krånglat eller vart tjurig.

Lite hög lasthöjd men långramp ingår i köp, lastar 2 fullsizecrossar + en fiddy t.ex., och man får plats med 2 kompletta crossutrustningar inne i bilen så dom slipper bli blöta/kalla..

Hojta till vid intresse :tummenupp

Last edited:

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis
Klart jag vågar, allt annat är otänkbart :yoparty

Kom igen nu alla andra, se till att dyka upp imorgon, spec. alla som måste preppa formen inför GGN :D

Btw, nån som behöver en pickis i bra bruksskick, min slitvarg av okänt ursprung (mitsu/honda L200) :D är till salu för rimliga pengar. Byggd -94. Går bäst på bensin. Såklart 4X4 med hög å låg + Rwd och nyservad med det mesta (privat) och går mkt. bra, startar alltid oavsett väder. Har aldrig krånglat eller vart tjurig.

Lite hög lasthöjd men långramp ingår i köp, lastar 2 fullsizecrossar + en fiddy t.ex., och man får plats med 2 kompletta crossutrustningar inne i bilen så dom slipper bli blöta/kalla..

Hojta till vid intresse :tummenupp

hojt hojt! hur mycke pengar vill haförn? om inte pengar duger så har jag en våldtäktsbuss som är perfekt för just dina behov! :glömdet

holmudd är uppskriven för morgondagens åkning iaf! har han sagt, han kanske får någe piip i halsen eller nått :tuttar
jag ska iaf bränna satan, ev missar man ju söndagens vinterserie så bäst man kör av sig ordentligt!

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
hojt hojt! hur mycke pengar vill haförn? om inte pengar duger så har jag en våldtäktsbuss som är perfekt för just dina behov! :glömdet

holmudd är uppskriven för morgondagens åkning iaf! har han sagt, han kanske får någe piip i halsen eller nått :tuttar
jag ska iaf bränna satan, ev missar man ju söndagens vinterserie så bäst man kör av sig ordentligt!

Haha låter bra ang. imorgon, då blir vi ett par st. iaf, blir Gustav med?

Den ligger på blocket nu för 22k, men till folk på LRMC kan jag utan snack sänka till 20k, men fritt fram att ge ett bud, så ska jag överväga det. Men tittar man på samma bil på blocket är alla från 20k och neråt i sämre skick än min, så jag tror inte det är åt h....e fel iaf :va

Våldtäktsbuss behöver jag tyvärr inte, men tack ändå :D

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj

Vilken tid blev de sagt nu då, är det 12.00 som gäller? bara att dyka upp hos dig eller Goshow? Vi bangar inte pga. kylan va?

:yoparty

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
fan ni är galna det är 20 minus inne i stan :tomten
Fan vad jag piper . vill också köra

Jd ska du sälja bästa transport pickisen hur ska jag ta mig till körningarna då?

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
fan ni är galna det är 20 minus inne i stan :tomten
Fan vad jag piper . vill också köra

Jd ska du sälja bästa transport pickisen hur ska jag ta mig till körningarna då?

Haha du är ju aldrig med ändå, fegis :arsele

Styr om planerna och häng med idag, möts i garaget om 30 min. :fakta

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...det är för kallt för't, spara er till söndag grabbar. ;)

Dödsraketen avisad medelst biltemas värmepicka. :hihi Jäääädrar så det hade tagit fäste, var nog inte långt ifrån att inte kunna växla ned i söndags.

Nu räcker det med kylan, global uppvärmning, jolåsåattesomfanihelvett. :crash

De där isbjörnarna det är så synd om på nordpolen kan ju alltid migrera nedåt detta hållet, både kallt och isigt så det förslår. :fakta

Tallen

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2008
Hoj
1992, yamaha fzr 1000
Orutinerat att åka bort Erik, det var ju nu du skulle ta igen alla poäng..
Det verkar dock som det ska bli snuskigt kallt igen så risken(chansen) finns att det blir inställt, de har satt gränsen vid -15

Last edited:

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Orutinerat att åka bort Erik, det var ju nu du skulle ta igen alla poäng..
Det verkar dock som det ska bli snuskigt kallt igen så risken(chansen) finns att det blir inställt, de har satt gränsen vid -15

Jävla pissvinter, jag vill vri' rullen i bött! :D

Det får ge sig nu, vi vet att det är vinter och kallt, check! Uppfattat! Fått nog! :fakta

Skall man tro yr.no blir det på det berömda hittefåret om det blir spaka på söndag, -16 på förmiddagen till -14 runt lunch framåt. GAAAAH.

Last edited:

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17
Om det berömda "fåret" är på vår sidan rullar jag med polare in till tävlingen och plåtar er galna mopedister i spåret. Vi får se om vädergudinnan är nöjd med lördagsnatten eller ej. :D

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Om det berömda "fåret" är på vår sidan rullar jag med polare in till tävlingen och plåtar er galna mopedister i spåret. Vi får se om vädergudinnan är nöjd med lördagsnatten eller ej. :D

Gört!

Qualitätsfotografering önskas, har du möjlighet att sno ett 70-200/2,8 IS - :gört Något annat duger inte att föreviga oss endurohjältar med. :D

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis
orutinerad måhända!
men jävlarns vad mycket sportdryck jag hittade på systemet i sälen! :D
bli inte ledsna om jag åker ifrån eder!

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
i dag har team betongsuggan prövat fågelbacke. innehöll ett stycke coktailspår där vi gladligen sprutade snö samt ett kalhygge där det höll på att sluta i hillbilly hoppattack.
Dock var det djävulskt roligt och det blir med största sannolikhet körning nästa vecka också.

tack JD för att du tröttar ut mig med allt tjat så man kommer ut i skogen :krama

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Riktigt glassig åkning idag på fågelbacken, för mig och R-matte. Perfekt coctailenduro att trösta sig med efter förra söndagens fiasko, nu känns det ok igen :D

Blev 2 hela varv och 4 varv utan "kalhyggedelen"..

BTW, köpte finfina trelleborgdäck av Mungajanne igår, till kanonpris :tummenupp Det uppskattas mycket :) :Bugar

Lycka till ni som ska spaka Sala imorgon, kan nog behövas :rolleyes: :D

i dag har team betongsuggan prövat fågelbacke. innehöll ett stycke coktailspår där vi gladligen sprutade snö samt ett kalhygge där det höll på att sluta i hillbilly hoppattack.
Dock var det djävulskt roligt och det blir med största sannolikhet körning nästa vecka också.

tack JD för att du tröttar ut mig med allt tjat så man kommer ut i skogen :krama

Hahaha jadu, vad ska jag säga annat än att du behöver en spark i häcken ibland så du får tummen ur :D och det finns jag här och bidrar med :tungan bra kört idag, de va skitkul måste jag säga :tummenupp

Last edited:

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis

är the birdhill öppen nue?
har jd skaffat träningsväst eller gick det bra endåe??

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Stenhårt JD och R-Matte! :) Precis vad ni behövde för att få tillbaka lite feeling för känslan!

Blir det inte race imorgon i Sala pga kylan, så styr jag till Greenvalley, byter om i värmen, kör ett varv, tar en kaffe i stugan.

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln