Ghostrider 6.66 what the f**k

Status
Ej öppen för fler svar.

Peeth

No Guts, No Glory
Gick med
18 Mar 2011
Hoj
Yamaha 600cc & Honda bobber
Väldigt underhållande läsning och kul med olika syn på saker vilket är självklart att folk har.

Men något jag tycker är lite fascinerande är hur folk verkat tycka allt han har gjort är skit men trots detta forsätter titta på hans filmer och meterial. :)
Som personligen tyckte jag inte om Getaway filmerna ja såg så jag har inte titta på några uppföljare efter det heller..

Men jag håller med om att det skulle vara roligare att se hur han skulle klara sig på isle of man.
Bara fortsätta som Gr och inte privatperson då givetvis. Så lär han säkert kunna käna en slant på det med.

FARTGALEN <<

Fartfeber
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
tramp
Filmen var som en resa tillbaka till början av 2000-talet när det var kul med on-boardfilmer.
Det som var kul var att se Nürbergring, resten kollade jag aldrig på.

En liten skillnad skulle ju kunna vara att både när det gäller en rockkonsert, men även en mozartkonsert, så väljer man själv vad man gillar och vill gå på. Jag tror inte att alla vanliga trafikanter som riskerar att bli torpederade av GR med anhängare har valt att hamna i den sitsen de omedvetandes befinner sig i när han är ute och kör.

Men det är klart, den aspekten måste man ju vara förståndshandikappad för att inte förstå.
I ditt första inlägg skrev du inget om andra trafikanter, du sa att det var tråkigt med on-board filmer. Jag föreslår att du går in i alla trådar med on-boardfilmer, särskilt dom som filmas på bana då det dessutom är samma 7 kurvor du får se hela tiden och talar om hur trist du tycker det är.
Seriöst, det jag vill säga är att du uppenbarligen inte gillar GR´s körning men allt det där är färdigältat och det du skriver inte leder någonstans så varför skriva?
...eller som att ge sig ut på världsturne år efter år med bara ett skivsläpp i bagaget och hoppas att publiken skall gilla samma låtar om och om igen!!
Om man vill se trafikpoliser bli ifrånkörda av en skicklig förare, vad tycker man om GR-filmerna då tror du?

HCN

gnicararysålbmaet
Gick med
15 Jun 2011
Hoj
GråMorrandeGatslampa®
gst.jpg
Personligen är jag inte särskilt fascinerad av den här pajasen i svart läderclownkostym.. Det som fascinerar mig är däremot att tråden inte stängts ännu, nio sidor in i matchen, när det brukar spåra ur nånstans sida två när SpökGösta ska avhandlas... :glömdet

PoK

KK

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Såg hela filmen nyss :D

Blev glad denna dystra dag, passa bra med denna filmen tyckte jag i väntarn på värmen, torrasfalt o däckrök :D

Som några påpeka med kvaliten, tyckte att allt dom filma gick se förutom dom 2 kamerorna som pajade, dom filma inte mycke efteråt :p kändes som en störning i vissa stunder, kvaliten har bätrats på i vissa delar, o sämre i andra, nästan så min 50kr kamera filma bätre :p

De bästa avsnittet av denna filmen va slutet, The hard way när han kantra med subban, gött o få se en buklig polisbil, de gjorde mig glad :D

Sen risken i denna filmen såg jag delvis 1 gång när en forgängare gick över, han fick sätta fart på bena när subban for i kurvan i stan.

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
On/offroad En gång kanske det var så....men det man får läsa på utländska forum nu är hur korkad/idiotisk/dum patetisk GR är...man skäms för att va svensk när man har någon som beter sig och kör som han kör och riskerar andras liv. Det finns ju banor, iom och andra tävlingar. Varför uppmuntra andra att köra som svin i trafiken?!(och riskera onödigt många andras liv)

Ursäkta men det är fortfarande så. jag reser en hel del i jobbet och råkar man nämna att man är från Sverige och kör hoj börjar det genast disskuteras Ghost rider. Om filmerna är fejk, om han kört ihjäl sig eller inte, hur många hästar hojen har, om han blivit haffad eller inte osv. nu senast såväl i USA på baren vid Deal's gap starx efter sommaren som i Munchen i Tyskland. First hand I was present.

Last edited:

on/offroad

Bannad
Gick med
20 Jul 2008
Hoj
GIXER 1000
Ursäkta men det är fortfarande så. jag reser en hel del i jobbet och råkar man nämna att man är från Sverige och kör hoj börjar det genast disskuteras Ghost rider. Om filmerna är fejk, om han kört ihjäl sig eller inte, hur många hästar hojen har, om han blivit haffad eller inte osv. nu senast såväl i USA på baren vid Deal's gap starx efter sommaren som i Munchen i Tyskland. First hand I was present.

Vad var det jag sa........[...]..?

on/offroad

Bannad
Gick med
20 Jul 2008
Hoj
GIXER 1000
Jag är förundrad över alla dom som skriver i den här tråden att filmen är tråkig eftersom filmen innehåller scener där GR kör extremt fort och kör ifrån poliser.
Är inte det som att gå på rockkonsert och sedan klaga på att det inte spelades Mozart på låg volym??
Men för all del, vill man framstå som förståndshandikappad så varsågod.

Måste ses som en avancerad form av masokism att tvinga sig igenom en film som de uppenbar både tycker är dålig & omoralisk, samt avskyr huvudrollsinnehavaren. Att bara sitta & leta fel i en film hur kul är det ?

Ric

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2006
Hoj
-
Ganska sömning&lam rulle för att vara G-rajder ingen direkt pulshöjare.
Kanske skulle han göra ny karriär på fyra Hjul istället, kommande GIS skulle vara ett bra tillfälle
då den s.... getpu.. sedan några år tillbaka.

Gillade dock monster wheelien och subba åkningen.

Annars har jag känn på att Gösta är nere och nosar på 4,22 och knäcker tiden på bulten till sommaren.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Enda som är glada av denna skithändelse är nog de poliser som fick delta :) vart lite roligt för dem på jobbet utan att de behöver riskera livet......sånt gillar de fega grisarna.

Mookachacka

Medlem
Gick med
20 Jan 2011
Hoj
RC51
Vad kan inte vara bättre än en anonym tomte som ger alla andra sporthojsåkande män dåligt rykte? Klart man ska maxa en sporthoj på gatan, det är väl ändå det är är gjorde för...åka bana har ju inget med saken att göra!

Nä ge mig en påse chips å On Any Sunday i DVD:n....

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Vad kan inte vara bättre än en anonym tomte som ger alla andra sporthojsåkande män dåligt rykte? Klart man ska maxa en sporthoj på gatan, det är väl ändå det är är gjorde för...åka bana har ju inget med saken att göra!

Nä ge mig en påse chips å On Any Sunday i DVD:n....

anonym:hihi

Peeth

No Guts, No Glory
Gick med
18 Mar 2011
Hoj
Okej nu har 3 hånat mig så kan någon vara lite mogen och förklara?

Är det fejk eller vad?

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Jahh...
Det var någon tidigare som drog till med ett halvslappt skämt om att han körde Bulten på 6,66. (för att filmen heter så) Syftet med 6,66 är nog snarare att det är version 6 och sedan var det någon filur som passade på att skoja till det lite. ("The number of the beast")
Körningen är förmodligen inte fejk utan det roliga är att du inte verkade förstå att det halvslappa skämtet var ett skämt. 4,38 var helt riktigt tiden i filmen.

Sedan att en minut skulle kunna ha 66 sekunder är också ganska kul :)

ähh orka..

Last edited:

Peeth

No Guts, No Glory
Gick med
18 Mar 2011
Hoj
Jahh...
Det var någon tidigare som drog till med ett halvslappt skämt om att han körde Bulten på 6,66. (för att filmen heter så) Syftet med 6,66 är nog snarare att det är version 6 och sedan var det någon filur som passade på att skoja till det lite. ("The number of the beast")
Körningen är förmodligen inte fejk utan det roliga är att du inte verkade förstå att det halvslappa skämtet var ett skämt. 4,38 var helt riktigt tiden i filmen.

Sedan att en minut skulle kunna ha 66 sekunder är också ganska kul :)

Tack för ett seriöst svar!
Jag tänkte mest på folk innan som skrivit lite om de
Vart det alltså ett nytt rekord på bulten ?

Njet comard, njet.[/QUOT]

sen hur jag tänkte på 6.66 får jag nog skylla på tradolanen och allt skit jag käkar :dummer :glömdet

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad