Godkväll alla sh folk.
Nu på vintern kom den ju passande och såg den häromdagen hos kompisen och tänkte höra vad ni som har sätt den tycker om den?
Själv tycker jag att redigeringen av filmen har blivit mycket bättre & proffsigare. Lite tråkig musik fortfarande.
Bra åkning och speciellt i Subban, jävligt tur i slutet och jäkligt sjukt!
Mc åkningen kan bli lite tjatig och känns som man har sätt det förut.
Men mitt betyg blir nog att det är den troligtvis bästa Gr filmen iallafall. Och mycket underhållning!
Vad tycker ni?
Peace!
GhostRider (GR) är en legend med kultstatus långt utanför vårat missunsamma land, något att vara lite stolt över. Har kör bra & filmerna är ok.
Det jag har lite svårare för är när han gick från underground/youtube till kommersiell DVD försäljning - en del av magin försvann av girigheten.
Sedan så kan man ha åsikter om att bryta mot alla trafikregler samtidigt som han är föreblid/gud för kidsen & vilka signaler man sänder om vilka lagar det är coolt att bryta mot...
Nu vet ju alla att SH befolkas av laglydiga helgon som inte kör för fort, stannar för polisen & blir upprörda av att GR inte använder blinkers, som det ju är lag på, ursäkta mig jag måste, spy.
Lag lydiga & blodtörstiga, bryter någon mot lagen får han skylla sig själv, även om han stryker med på kuppen. Men ok nästa gång jag kör bulten & någon kör om mig i 170 i en skymd kurva & får möte & plöjer rätt in i bushen, så ska jag följa ert budskap han körde för fort alltså får han skylla sig själv. Åka vidare till fiket softa en timme i vårsolen för att sedan åka hem passera olycksplatsen notera att ingen ambulans, polis eller bärgare anlänt & att bilen han mötte avvikit, men det skiter väl jag i han bröt ju mot lagen, eller ???
Att endast en åsikt åt gången är godkänd av den 30% mest högljuda pöbeln på SH. Det är lätt att sitta kritiesera enstaka detaljer i en film men betydligt svårare att själv skapa något.