Ken Keniff
Skrapar trisslotter
Bra rulle, lite seg emellanåt, men man kan ju inte få allt.
Ang bilens skick, så såg den ut sådär efter sista scenen ! Det hände inte vid horngatan !! Skulle ju dock vara intressant att få veta vad som hände där, eller om det bara ett litet film scenario dom bollade med.
Så hur förklarar ni att framrutan ser ut som skit, är trasig och sprucken som fan, hela rutan och upp mot hörnet framför passageraren ser ju ut som skit INNAN dom drar in i polisbilen? Nåt har hänt före krocken med polisbilen. Däremot kan jag tycka att killen som svarade på denna frågan om Hornsgatan tidigare i tråden svarade jävligt luddigt, så jag tänkte också att Hornsgatan var nån sorts fejk. Men är det fejk så då har man alltså kalkylerat med att smälla bilen i filmen efter som dom spelar ett klipp som låtsas gå snett på Hornsgatan, eller? Men ändå så är bilen i trasigt skick innan polisbilen kommer ivägen, i varjefall rutan är trasig innan, och sen är det inlagt klipp med frasig bakflygel innan krocken med polisbilen, fast dessa klipp kan ju med vara klipp som är tagna efter poliskrocken med sen klippta in framför krocken, vad vet jag.