Men inte på forumet, väl?
Nej, det är han väl iofs inte.
Nope har inte tänkt köpa filmen då han snackade vitt och brett om en 4.30 tid när detta var på tapeten sist och jag har fortfarande inte sett en film med en 4.30 tid
För mig är det skitsamma men man ska stå för vad man lovar och säger
Vänta nu kommer det snart ett hot mail i vanlig ordningTur jag inte betalade för filmen.
Sen kan jag tycka att det är smått roande att folk sitter på sporthoj och spyr galla över att filmen inte innehåll något nytt eller innehållsrikt.
Att köra ärevarv runt en rondel med polisen i hasorna är en ny tuch och lite mer sånt skulle varit betydligt intressantare än att se repor på bakhjulet mellan bilar för 100e gången. Eller rejs där man knappt ser om det är en polisbil som ligger bakom.
När han cyklade runt på barncykel i någon tidigare film var också ett roligt lyft.
Han har även haft en tråd här på sporthoj där han efterlyst galna upptåg inför kommande filmer. Inget sånt fick vi se, och det skulle inte förvåna mig om herr GR bara sökte inspiration att apa efter istället för att bjuda in andra i sin film.
...åtminstone att ta del av materialet...
Skulle gärna vilja träffa GR faktiskt med för en pratstund. Mvh Christer
Va fan är det ni säger. Det är först nu, idag det går upp för mig att Ghostrider och Fürstenhoff är samma person
'nuf saidReg.datum Feb 2010
'nuf said
Reggad februari 2010. Det säger dig vad?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|