Ghostrider 6.66 what the f**k

Status
Ej öppen för fler svar.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Skulle ha väldigt svårt och tro att han inte smyger runt här med nåt nick och bumpar sådana här trådar som marknadsför honom.

Såg filmen igår och det roliga skulle rymmas i ett 5 minuters youtube-klipp. Med undantag för incidenten med polisblien på slutet så var det lika intressant som att se på när färg torkar. Sen får man väl även gratulera till tiden på bulten.

Tur jag inte betalade för filmen.
 

Täppas

Guest
Nope har inte tänkt köpa filmen då han snackade vitt och brett om en 4.30 tid när detta var på tapeten sist och jag har fortfarande inte sett en film med en 4.30 tid

För mig är det skitsamma men man ska stå för vad man lovar och säger :)

mmm...eller hur...
 

tjörn

Ny medlem
Gick med
14 Dec 2009
Ort
Tjörn
Hoj
honda cbr900rr-97
Jaha ok då kanske jag förstår lite mer om vem det är. Om det nu är den personen som är den sanna GR. Själv för min del så tycker jag faktiskt att GR biten är lite kullt på något sätt. Självklart skall man inte riskera andras liv eller köra för fort men vem har inte det om vi skall vara helt ärliga, och det är vi ju alla här inne...hhahahahah. Skulle gärna vilja träffa GR faktiskt med för en pratstund. Jo snälla inga moralpredikningar om mitt inlägg för dels biter det inte och dels så finns det så mycket annat kul att skriva om än att alla vet och kan bäst. NÄRA att det blev en tur i lördags faktiskt men jag fega ur.Mvh Christer
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
ingen större skillnad mot de tidigare filmerna, med undantaget att han åkte omkring med en kvaddad subba... kamerakvalitén suger lika mycket pung som tidigare. borde gå att ordna bättre med en billig peng alternativt sluta ratta runt mitt i natten när det är folktomt och köra när det är ljust ute istället, ha fler kameramän/kvinnor ute längs vägen för att inte bara få firstpersonfootage....

varken bra eller anus rulle...
 

Rimo

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2011
Ort
Göteborg
Hoj
Hornet
Sitter jag och är blind eller saknar filmen information om soundtracks? Låter kanske onödigt för den typen av musik men för mig hade det varit intressant...!

Sen kan jag tycka att det är smått roande att folk sitter på sporthoj och spyr galla över att filmen inte innehåll något nytt eller innehållsrikt. Vad förväntar man sig när man tittar på en film som innehåller MC-körning i hög hastighet? Förväntar man sig att hojen ska utvecklas till flygplan eller att GR ska börja köra på vatten?
Som sagt, hade varit intressant att veta vad en sådan människa förväntat sig av att slå på 6:e filmen i ordningen av en förare som nischat sig mot hög hastighet och polisjakter.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Sen kan jag tycka att det är smått roande att folk sitter på sporthoj och spyr galla över att filmen inte innehåll något nytt eller innehållsrikt.

Att köra ärevarv runt en rondel med polisen i hasorna är en ny tuch och lite mer sånt skulle varit betydligt intressantare än att se repor på bakhjulet mellan bilar för 100e gången. Eller rejs där man knappt ser om det är en polisbil som ligger bakom.
När han cyklade runt på barncykel i någon tidigare film var också ett roligt lyft.

Han har även haft en tråd här på sporthoj där han efterlyst galna upptåg inför kommande filmer. Inget sånt fick vi se, och det skulle inte förvåna mig om herr GR bara sökte inspiration att apa efter istället för att bjuda in andra i sin film.
 

Rimo

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2011
Ort
Göteborg
Hoj
Hornet
Att köra ärevarv runt en rondel med polisen i hasorna är en ny tuch och lite mer sånt skulle varit betydligt intressantare än att se repor på bakhjulet mellan bilar för 100e gången. Eller rejs där man knappt ser om det är en polisbil som ligger bakom.
När han cyklade runt på barncykel i någon tidigare film var också ett roligt lyft.

Han har även haft en tråd här på sporthoj där han efterlyst galna upptåg inför kommande filmer. Inget sånt fick vi se, och det skulle inte förvåna mig om herr GR bara sökte inspiration att apa efter istället för att bjuda in andra i sin film.

Ah okej, då kan jag köpa din besvikelse!
Själv hade jag gärna sett honom krascha eller åka fast mitt i centrala stan. Men det lär väl dröja tills det går i uppfyllelse... :) (åtminstone att ta del av materialet)
 

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
Va fan är det ni säger. Det är först nu, idag det går upp för mig att Ghostrider och Fürstenhoff är samma person:va

Det mesta Fürstenhoff skrev retade mig, det verkade vara en tjurig jävel, alltid aggresiv och på dåligt humör, trots detta var det nåt jag gillade, idag förstår jag varför.

Sista filmen har jag inte sett än men jag är ju så omogen så jag gillar nog den precis som dom andra:näsblod
 

Henry^

1
Gick med
25 Nov 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Nada
För 10år sedan skulle jag ha suttit och hoppat upp och ner över hur häftig den här filmen var, idag känns det som en film som kom 10år för sent. Det är verkligen inte kul att se någon sitta på något som är X(Hayabusa, GSXR, Subaru osv) gånger snabbare än Y(Polisen, Porschar, M3 osv) och se X köra ifrån hur enkelt som helst.

Näe, detta är inte min grej. Tacka vet jag talanger som visar vad de går för på bana med jämlika maskiner.
 

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Va fan är det ni säger. Det är först nu, idag det går upp för mig att Ghostrider och Fürstenhoff är samma person:va

BaDumTish.jpg


:krama
 

tjörn

Ny medlem
Gick med
14 Dec 2009
Ort
Tjörn
Hoj
honda cbr900rr-97
hahaha ja vi får väl se.. Jag lovar bjuda på kaffe och kaka om någon bjuder in sig....
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top