Ghostrider-Release-Bilder

Hornet

Poserpotatis
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Här oss mig
Hoj
R1 och R6 plus en KTM
Wiseguy skrev:
Vem vann GR-hojen ?
Lottningen gick riktigt till! Vad vinnaren hette har jag då glömt.

Filmen: Mycket hoj film inte bara GR utan mycket från årets hojevenemang.
Och så var ju GR på besök i europa
 
Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Hornet skrev:
Lottningen gick riktigt till! Vad vinnaren hette har jag då glömt.

Var det någon från sverige överhuvudtaget? Isf kanske man vågar hoppas lite iaf... :rolleyes:

//@

edit: justerade lite...
 
Last edited:

polisen

SER ER ÖVERALLT!
Gick med
13 Apr 2003
Ort
karlskoga
Hoj
BMW 1100 - 01 utan k&n eller styrdämpare!
om inte jag är helt ute och cyklar nu så började hela GR prylen med just ett lotteri av en ny gsxr1000 på sollentuna mässan vintern 01/02...
De hade 1000 lotter som kostade 160kr/st och då fick man en urful pippigul t-shirt och en lott. dragning skulle ske och vinnaren skulle visas på en hemsida. dock kom jag aldrig in på denna sida som var nerlagd när det hela skulle presenteras... hmm?
Grejen var ju kul! 1 chans på 1000 att vinna en ny gixxer1000! Helt ovetande hade man då sponsrat denna galning som satt tusentals liv på spel. Så det förklarar ju varför de nu kan lotta ut den igen... :va
Rätta mig gärna om jag har fel, men jag har inte fått reda på vem som vann denna gixxer -01/02...
eller bekräfta om jag har rätt!
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
polisen skrev:
om inte jag är helt ute och cyklar nu så började hela GR prylen med just ett lotteri av en ny gsxr1000 på sollentuna mässan vintern 01/02...
De hade 1000 lotter som kostade 160kr/st och då fick man en urful pippigul t-shirt och en lott. dragning skulle ske och vinnaren skulle visas på en hemsida. dock kom jag aldrig in på denna sida som var nerlagd när det hela skulle presenteras... hmm?
Grejen var ju kul! 1 chans på 1000 att vinna en ny gixxer1000! Helt ovetande hade man då sponsrat denna galning som satt tusentals liv på spel. Så det förklarar ju varför de nu kan lotta ut den igen... :va
Rätta mig gärna om jag har fel, men jag har inte fått reda på vem som vann denna gixxer -01/02...
eller bekräfta om jag har rätt!

Den som lottades ut nu var väl en 04, så att det är samma hoj är väl en liten risk.... eller?

//jag
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
hur ser ett as-packat spöke ut då??? :va

nja, festen såg väl inte så jättehet ut kanske, men så var jag ju inte där heller :tungan
 

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Ort
Vid en bromsbänk i Uppsala
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
polisen skrev:
om inte jag är helt ute och cyklar nu så började hela GR prylen med just ett lotteri av en ny gsxr1000 på sollentuna mässan vintern 01/02...
De hade 1000 lotter som kostade 160kr/st och då fick man en urful pippigul t-shirt och en lott. dragning skulle ske och vinnaren skulle visas på en hemsida. dock kom jag aldrig in på denna sida som var nerlagd när det hela skulle presenteras... hmm?
Grejen var ju kul! 1 chans på 1000 att vinna en ny gixxer1000! Helt ovetande hade man då sponsrat denna galning som satt tusentals liv på spel. Så det förklarar ju varför de nu kan lotta ut den igen... :va
Rätta mig gärna om jag har fel, men jag har inte fått reda på vem som vann denna gixxer -01/02...
eller bekräfta om jag har rätt!


Jo då det var en lirare som vann hojen 01/02.
Det gick vad jag förstog helt rätt till!

Själv vann jag 8:de pris som var en dag med bakhjulsåkar skola ...
Her No1 ringde mig och berättade att jag vunnit...

Tyvärr så lyckades jag aldrig inkassera vinsten och har PMat och stött på Herr No1 ang detta men inte fått något svar i ämnet!
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
No1 skrev:
Som vanligt så finns det personer som utan att veta ett dugg, personer som inte ens närvarade vid release festen och utlottningen som utalar sig som om att allt är suspekt mm... :tummenupp

Lottningen skedde live inför alla som var kvar, ena bartendern drog en numrerad kula av exakt 1008 stycken och listan med dom som förbeställt GR3 fanns då redan på alla fyra plasmaskärmarna i lokalen så att alla kunde se...

Numret på kulan matades in på datorn och listan på alla personer räknades upp SYNLIGT FÖR ALLA fram till dess att vinnarens nummer & namn kom upp, och vinnaren kom mycket riktigt i från Estland, en vinnare som kommer att flygas till NEC mässan i Birmingham/England av oss och där mottaga nycklarna, motorcykeln samt ägarpapper inför publik/media...

Så NI som betvivlar äktheten i denna utlottning, sorry!!! :arsele

No1...
Du glömde popcorn...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top