Fazer skrev:Va?! Är det Prillan! Som är spöket?
Wiseguy skrev:Vem vann GR-hojen ?
Wiseguy skrev:Vem vann GR-hojen ?
Lottningen gick riktigt till! Vad vinnaren hette har jag då glömt.Wiseguy skrev:Vem vann GR-hojen ?
Fazer skrev:Va?! Är det Prillan! Som är spöket?
Hornet skrev:Lottningen gick riktigt till! Vad vinnaren hette har jag då glömt.
d1ce skrev:Var det en från sverige överhuvudtaget? Isf kanske man vågar hoppas lite iaf...
//@
Stephen skrev:Tyvärr d1ce.. Det var en estländare som vann hojen. Vad han hette minns jag dick inte..
polisen skrev:om inte jag är helt ute och cyklar nu så började hela GR prylen med just ett lotteri av en ny gsxr1000 på sollentuna mässan vintern 01/02...
De hade 1000 lotter som kostade 160kr/st och då fick man en urful pippigul t-shirt och en lott. dragning skulle ske och vinnaren skulle visas på en hemsida. dock kom jag aldrig in på denna sida som var nerlagd när det hela skulle presenteras... hmm?
Grejen var ju kul! 1 chans på 1000 att vinna en ny gixxer1000! Helt ovetande hade man då sponsrat denna galning som satt tusentals liv på spel. Så det förklarar ju varför de nu kan lotta ut den igen...
Rätta mig gärna om jag har fel, men jag har inte fått reda på vem som vann denna gixxer -01/02...
eller bekräfta om jag har rätt!
polisen skrev:om inte jag är helt ute och cyklar nu så började hela GR prylen med just ett lotteri av en ny gsxr1000 på sollentuna mässan vintern 01/02...
De hade 1000 lotter som kostade 160kr/st och då fick man en urful pippigul t-shirt och en lott. dragning skulle ske och vinnaren skulle visas på en hemsida. dock kom jag aldrig in på denna sida som var nerlagd när det hela skulle presenteras... hmm?
Grejen var ju kul! 1 chans på 1000 att vinna en ny gixxer1000! Helt ovetande hade man då sponsrat denna galning som satt tusentals liv på spel. Så det förklarar ju varför de nu kan lotta ut den igen...
Rätta mig gärna om jag har fel, men jag har inte fått reda på vem som vann denna gixxer -01/02...
eller bekräfta om jag har rätt!
Du glömde popcorn...No1 skrev:Som vanligt så finns det personer som utan att veta ett dugg, personer som inte ens närvarade vid release festen och utlottningen som utalar sig som om att allt är suspekt mm...
Lottningen skedde live inför alla som var kvar, ena bartendern drog en numrerad kula av exakt 1008 stycken och listan med dom som förbeställt GR3 fanns då redan på alla fyra plasmaskärmarna i lokalen så att alla kunde se...
Numret på kulan matades in på datorn och listan på alla personer räknades upp SYNLIGT FÖR ALLA fram till dess att vinnarens nummer & namn kom upp, och vinnaren kom mycket riktigt i från Estland, en vinnare som kommer att flygas till NEC mässan i Birmingham/England av oss och där mottaga nycklarna, motorcykeln samt ägarpapper inför publik/media...
Så NI som betvivlar äktheten i denna utlottning, sorry!!!
No1...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |