Vilken prisklass? oavsett vilket så sparar man betydande ören på att ta hem från Tyskland, t.ex www.thomann.de
Shit vilket utbud!! detta gillade inte min plånbok....
Vilken prisklass? oavsett vilket så sparar man betydande ören på att ta hem från Tyskland, t.ex www.thomann.de
Vete fan. Några tusen? Gillar inte att köpa något som jag sen tröttnar på. Den får ju gärna vara snygg så den passar på väggen.
Shit vilket utbud!! detta gillade inte min plånbok....
Några tusen kan du få ett helt ok sound för. Har du någon aning om det är stålsträngat eller nylonsträngat du är ute efter?
Nej, men stål låter ju tuffare. I alla fall ordet.
Vete fan. Några tusen? Gillar inte att köpa något som jag sen tröttnar på. Den får ju gärna vara snygg så den passar på väggen.
Edit: Fattar inte ens vilken storlek jag ska ha. Blir att knalla ner till någon affär.
haha vill man ta steget längre kan man alltid kolla ebay. fick tag på mitt floyd rose stall därifrån, komplett med stränglås och allt, för smått löjliga 300kr inklusive frakt
Grymt! Du spelar jävligt bra för att ha spelat i 3 år. Bra fart på publiken också.Jora, jag har lirat i ca 3 år. Lirat i band i 2 år tror jag fast det är inte förrns nu vi är duktiga med egna låtar och sånt
Här är en sketen video från skolavslutning när vi lirade en Iron Maiden cover.
http://www.youtube.com/watch?v=_zBVkMPOPoQ
Jag har en gammal inspelning med canon rock nånstans också, ska se om jag hittar den
Grymt! Du spelar jävligt bra för att ha spelat i 3 år. Bra fart på publiken också.
En gammal schlagermetallåt vi spelade in för 5-6 år sen eller nåt. Jag spelar trummor höhö...
http://staffanlindroth.com/downloads/Run like the Wind.mp3
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |