Panos skrev:blir bra som f*n ju
vad köpte du suzuki dekalerna
Slangan skrev:Handlade av dekaltrim.nu fast inte via internet.Det fanns inte så mkt att välja av på deras hemsida så jag ringde dom oldfashionstyle.Det visade sig att de kunde fixa det mesta.Har ju inte monterat än men de ser skitbra ut.KOstade en bråkdel av orginaldekaler plus att jag kunde välja färger,storlek och kombinera exakt vad jag ville ha.Kan bara rekommendera dom.Fort gick det oxå.
Ska,om tiden räcker idag,montera tank och kåpa osv och måtta in dekalerna.
Honda(hmm...)kåpan är lite knepig att klistra på.Den är ju inte rak eller plan någonstans till skillnad från oldschoolgixxern.
Ska ta riktiga närbilder på dekalerna på plats.Lägger upp dom sen.
Panos skrev:ännu en gixxerfighter
ser grymt bra ut
vad har du för hastighetsmätare
Slangan skrev:Tjenna alla fajterälskare!!!!
Här är en liten försmak av det färdiga resultatet....
P! skrev:Det blir nog bra med lacken, annorlunda är alltid lite ballare..
Bakdelen har rätt stuk o höjd men är det bara jag som tycker den är i längsta laget...? Den är liksom längre än bakhjulet..men resten blir grymt med svartlackad sving.
SpoonMannen skrev:Vems är dom vackra spirorna i bakgrunden på bild nr 2 ?
Telefonnummer kanske?
Fint bygge!
Slangan skrev:Tackar,tackar!!
Håller med om bakdelen.Den är några löjliga cent för lång.Visserligen finns det mer än halva kedjespänningen kvar men det blir ju bara ett par cent.Ska försöka få till det så gott det går men lite för lång lär den förbli.
Ska sätta fart med byggandet igen efter ledig vecka.
Bilder kommer.
ulf skrev:Min dröm hoj nr1 nästan (Fighter 750-91 med en vässad 1100-spis), blir kanon ju.
Körde från Oskarshamn till Lund på E22an i går och hade vid 2 Tillfällen sällskap av 2 Tyskar På Gammelgixer-fighters. Såg inte exakt vad det var för byggstenar,men den ena körde bredvid mig ett tag,och den ramen o spisen tar man inte misste på. I mina ögon det råaste och mest maskulina i sporthojsväg. Lycka till,kan inte bli fel. Och ja dom hade tyskstuk på bakdelen.
twinner skrev:Ser skitfin ut:=) det jag så direkt vara att bakramen är mattlackad,släng på högblank istället
Tysken skrev:Såhär monterade jag bekdelen på min!
Edit: Såg nu att du hade en Blejdbakdel,,, förbryllande lika
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |