Mr THÖRN
Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Köp ett vitt baklyse oxå...
Ska du xenon konvertera oxå??
Blev ju riktigt bra! Hur vart lackningen?
Schysst lyset var riktigt snyggt om man nu frågar mig, är plasten runt det hemgjord eller är hela köpt???
Lackningen var hel okej, är lite på tanken som e keff då färgen tog slut o skvätte lite fläckar samt lite apelsinskal effekt då man inte vågade smacka på för mycket klarlack så det skulle börja rinna. Men helheten vart lacken helt ok Hur går det själv med din SD R?
Nu är du inne i fel forumdel igen, Teo.Jag är ledsen men det gör ont i hela kroppen. En av världens bästa och underbaraste hojar har gått till de sälla-strijtfajterjaktmarkerna.
Hade man haft tillräckligt med deniroz så hade jag köpt en K9 och gjort till fighter.. Det är man nog rätt ensam om oxå
Köp ett vitt baklyse oxå...
Jag är ledsen men det gör ont i hela kroppen. En av världens bästa och underbaraste hojar har gått till de sälla-strijtfajterjaktmarkerna.
Hade man haft tillräckligt med deniroz så hade jag köpt en K9 och gjort till fighter.. Det är man nog rätt ensam om oxå
Jävligt bra jobbat med framlyset isåfall, ser ut som du fått till proportionerna riktigt bra.. Och som du säger, kul att inte ha en som går att köpa över disk..
edit: Snyggt slutresultat generellt!
Står helt still för mig. Ska ta tag i det snart..... Men kul att lacken blev ok! Den blev riktigt snygg i vitt iaf! Lite apelsin osv. gör ju bara att smärtan blir lägre om/när du vurpar
Behöver tips på nåt jag kan ha som expations kärl! alu-sportflaskan från biltema var för stor.
Dom brukar väl sälja flaskor i metall för flytande tvål på Åhlens och sånna ställen, finns nog något som passar
mycket bra tips
mycket bra tips
Det finns annars mindre Sigg flaskor i barnaffärer för en 100:- med prinsessonr & enhörningar ,fast det går ju att polera bort ifall motivet inte skulle passa
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|