Endast orginallack är intressant
Hej har själv haft ett antal GSXR 1100 och enligt min erfarenhet är det bara orginal som håller ,du får vad du betalar för så en fin org.86-92 får du nog betala 25-30 tusen för modellerna efter 88 är inte gjorda för att svänga med utvecklingen lades över på 750RR 89 och efter det stannade utvecklingen på 1100 upp tills nya gixer 1000 01.Om du byter till bredare bakfälg får du en hoj som svänger väldigt dåligt ,har själv provat funkar inte.
Så om du vill ha en snabbsvängd och lätt hojköp en 86-88 vill du ha en snygg bra touringhoj köp en 89-98 dessa blir tyngre för varje år
Hej har själv haft ett antal GSXR 1100 och enligt min erfarenhet är det bara orginal som håller ,du får vad du betalar för så en fin org.86-92 får du nog betala 25-30 tusen för modellerna efter 88 är inte gjorda för att svänga med utvecklingen lades över på 750RR 89 och efter det stannade utvecklingen på 1100 upp tills nya gixer 1000 01.Om du byter till bredare bakfälg får du en hoj som svänger väldigt dåligt ,har själv provat funkar inte.
Så om du vill ha en snabbsvängd och lätt hojköp en 86-88 vill du ha en snygg bra touringhoj köp en 89-98 dessa blir tyngre för varje år