Glöm nu inte....

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Varför finns det så många dåligt utbildade och pinsamt dåligt insatta svenskar???

Alla som kan ämnet är för EMU!!

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
ambulans skrev:
Att det är NEJ som gäller i morron..... :fakta

Är det NEJ även om dessa puddingar frågar Chans på dig i morgon??

:D

Bifogat

• 02628237.jpg
    02628237.jpg
    61.6 KB · Visningar: 451

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
kajlyl skrev:
Varför finns det så många dåligt utbildade och pinsamt dåligt insatta svenskar???

Alla som kan ämnet är för EMU!!
Äh, lägg av! Är det sant? Går inte du i gymnasiet, din outbildade kanalje :D

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Bingo skrev:
Äh, lägg av! Är det sant? Går inte du i gymnasiet, din outbildade kanalje :D
jooo... men svergies bästa!
Och efter att ha hört på högt uppsatta debatörer från båda sidor samt neutrala så inserman hur löjligt ett nej är!

Men tyvärr är det ju ett fritt land :rolleyes:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ett ja är ett större steg mot diktaturen, vilket vi iofs inte har lång tid kvar till i dagsläget.

Blir det nej imorgon så blir det en ny omröstning inom snar framtid, blir det ja så blir det ingen mer omröstning.

Säg mig, är inte detta förklädd diktatur om nåt? och hur kan persson stå och avgöra vad vi ska ha, han är ju bara talare för folket och ska bara hålla tyst om sina egna personliga åsikter, iaf om det ska vara regelrätt demokrati!

Edit: behöver jag säga att jag ska rösta nej?

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
låt förfan bli att rösta!!!! :6surkart jag har sorterat 11 tusen poströster idag. och i morgon är jag valförrättare och ska räkna sådär tusen av dom. LÅT BLI!!! RÖSTA INTE!!! JAG DÖÖÖÖÖR! :brynad :död

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
kajlyl skrev:
jooo... men svergies bästa!
Och efter att ha hört på högt uppsatta debatörer från båda sidor samt neutrala så inserman hur löjligt ett nej är!

Vad som är ännu löjligare är att inte acceptera att andra har egna åsikter. :p

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
kajlyl skrev:
jooo... men svergies bästa!...
Det hjälps inte. Man kan inte anses vara välutbildad när man fortfarande går på gymnasiet. Och därmed är du, i enlighet med ditt eget resonemang, tvingad att gå och rösta nej. Outbildat folk röstar ju nej, eller hur? Jag är ledsen, Kajlyl, för jag vet att du gärna vill rösta Ja, men det måste tyvärr bli så. Alternativet är att du snackar skit och det vill vi ju inte gärna tro :D

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
kajlyl skrev:

Ja, det är ju jävligt synd att vi ska få göra våran röst hörd egentligen. Diktaturer verkar väldigt bekvämt om man tänker på det en stund.

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Rodentboy skrev:
Ja, det är ju jävligt synd att vi ska få göra våran röst hörd egentligen. Diktaturer verkar väldigt bekvämt om man tänker på det en stund.

Det är så att svenska folket själva röstat fram vilka de vill ha och det är bara att acceptera, många gnäller men gör inget varför röstade de då som vanligt???????

En folkomröstning som denna där det tyvärr bara är "vägledande" så tror jag att även om det blir ett nej så kommer vi att gå med i EMU och det anser jag vara fel...

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
UrbanTiger skrev:
RÖSTA JA OCH TA KONSEKVENSERNA FÖR HELVETE
FÖR FAN, SLIPPER VI TA KONSEKVENSERNA OM VI RÖSTAR NEJ OCH OM JA GÄLLER SAMMA SAK OM VI STRUNTAR I ATT RÖSTA:confused:

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
Men

Vi är ju redan me i EU, därav är det väll självklart eller...

Men vi kan ju gå ur EU.

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Snabbe_jag skrev:
En folkomröstning som denna där det tyvärr bara är "vägledande" så tror jag att även om det blir ett nej så kommer vi att gå med i EMU och det anser jag vara fel...
Det är inte alls ett vägledande val. :fakta

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
Bingo skrev:
Det hjälps inte. Man kan inte anses vara välutbildad när man fortfarande går på gymnasiet. Och därmed är du, i enlighet med ditt eget resonemang, tvingad att gå och rösta nej. Outbildat folk röstar ju nej, eller hur? Jag är ledsen, Kajlyl, för jag vet att du gärna vill rösta Ja, men det måste tyvärr bli så. Alternativet är att du snackar skit och det vill vi ju inte gärna tro :D

:D :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...