ambulans skrev:Att det är NEJ som gäller i morron.....
Äh, lägg av! Är det sant? Går inte du i gymnasiet, din outbildade kanaljekajlyl skrev:Varför finns det så många dåligt utbildade och pinsamt dåligt insatta svenskar???
Alla som kan ämnet är för EMU!!
jooo... men svergies bästa!Bingo skrev:Äh, lägg av! Är det sant? Går inte du i gymnasiet, din outbildade kanalje
kajlyl skrev:jooo... men svergies bästa!
Och efter att ha hört på högt uppsatta debatörer från båda sidor samt neutrala så inserman hur löjligt ett nej är!
Men tyvärr är det ju ett fritt land
Det hjälps inte. Man kan inte anses vara välutbildad när man fortfarande går på gymnasiet. Och därmed är du, i enlighet med ditt eget resonemang, tvingad att gå och rösta nej. Outbildat folk röstar ju nej, eller hur? Jag är ledsen, Kajlyl, för jag vet att du gärna vill rösta Ja, men det måste tyvärr bli så. Alternativet är att du snackar skit och det vill vi ju inte gärna trokajlyl skrev:jooo... men svergies bästa!...
UrbanTiger skrev:RÖSTA JA OCH TA KONSEKVENSERNA FÖR HELVETE
kajlyl skrev:
Men tyvärr är det ju ett fritt land
Rodentboy skrev:Ja, det är ju jävligt synd att vi ska få göra våran röst hörd egentligen. Diktaturer verkar väldigt bekvämt om man tänker på det en stund.
FÖR FAN, SLIPPER VI TA KONSEKVENSERNA OM VI RÖSTAR NEJ OCH OM JA GÄLLER SAMMA SAK OM VI STRUNTAR I ATT RÖSTAUrbanTiger skrev:RÖSTA JA OCH TA KONSEKVENSERNA FÖR HELVETE
Det är inte alls ett vägledande val.Snabbe_jag skrev:En folkomröstning som denna där det tyvärr bara är "vägledande" så tror jag att även om det blir ett nej så kommer vi att gå med i EMU och det anser jag vara fel...
Bingo skrev:Det hjälps inte. Man kan inte anses vara välutbildad när man fortfarande går på gymnasiet. Och därmed är du, i enlighet med ditt eget resonemang, tvingad att gå och rösta nej. Outbildat folk röstar ju nej, eller hur? Jag är ledsen, Kajlyl, för jag vet att du gärna vill rösta Ja, men det måste tyvärr bli så. Alternativet är att du snackar skit och det vill vi ju inte gärna tro
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|