Tussilago
Jesus died so we could ride!
Inte många dagar kvar nu.. Fan vad kul detta skall bli!
Några fler som skall bo i Kneippbyn?
Några fler som skall bo i Kneippbyn?
Kommer det finnas folk med beg. slicks på banan i helgen? Är eventuellt intresserad av att köpa en uppsättning eller två. Behöver också hjälp med att byta isf.
/Joppe
Kommer det finnas folk med beg. slicks på banan i helgen? Är eventuellt intresserad av att köpa en uppsättning eller två. Behöver också hjälp med att byta isf.
/Joppe
/Joppe
Beg slics?
Banan kommer vara svinvarm och käkar däck.
Så beggade slics gör nog ingen nytta.
Michelin Power One Competition och Michelin Slics samt Mezeler Racetec kommer finnas nya.
Beg slics?
Banan kommer vara svinvarm och käkar däck.
Så beggade slics gör nog ingen nytta.
Michelin Power One Competition och Michelin Slics samt Mezeler Racetec kommer finnas nya.
Ett set Racetec K2 höll ganska precis tre dagar med min 750 förra året.Av vad jag läst lär det gå mer däck än "normalt" på den banan. Är det så? hur mycket mer eller e det mest snicksnack? Mig drabbar det väl ändå inte eftersom jag svenssonåker. Har med mig 2 nästan nya och ett nytt conti endurance. Det ska väl räcka...
Av vad jag läst lär det gå mer däck än "normalt" på den banan. Är det så? hur mycket mer eller e det mest snicksnack? Mig drabbar det väl ändå inte eftersom jag svenssonåker. Har med mig 2 nästan nya och ett nytt conti endurance. Det ska väl räcka...
har inte läst hela tråden, men var skall alla bo?
Det är inte några vänliga själar som har plats i stugan för en trevlig 21åring som får hyra in sig?
Verkar inte gå att få tag på någon stuga för min del, och självklart vill man inte missa detta! tält är inte mycket till alternativ för mig.
Av vad jag läst lär det gå mer däck än "normalt" på den banan. Är det så? hur mycket mer eller e det mest snicksnack? Mig drabbar det väl ändå inte eftersom jag svenssonåker. Har med mig 2 nästan nya och ett nytt conti endurance. Det ska väl räcka...
Har du några priser på dem? Möjlighet att byta på plats?
/Joppe
En fråga så här lite i sista minut, nu är det ju som så att solen kommer att skina hela helgen så det här är ju inte för regnets skull man frågar...finns det möjligtvis någon som har lite space över i nån form utav depåtält där man kan komma i skugga? Mitt bidrag till det hela ( förutom hojen och jag) blir ett elverk och en handjagad däckskrängare.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|