Zilversurfer
Så, in i träsket igen
Va fan, redan fullt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Triggerhappy skrev:RESERVLISTA ????
Polare med liv ringer mig från krogen och vill att jag skall anmäla dem !!!! Det e ju redan fullt !!!
1. KaZ 3 dagar oförsäkrad// Licens !!!
Nitrous skrev:Liwa1 håller på att starta en tråd med reservlista nu. Hon lägger in kaz först.
/Nitrous
M:et skrev:Jösses jäklar vad fort platserna gick åt!!!
Jag har anmält mig, Kreuger och Puffy74
Nogger är anmäld också men när jag gick in efteråt så stod det -2, kom han med på listan eller kommer han först på reservlistan då?
Kanksek ska tillägga att han är anmäld till snabba gruppen fredag, lördag och söndag.
Nitrous skrev:Samtliga du nämner har kommit med som anmälda, behövs alltså inte på reservlistan.
Att det står minus är för att så många anmälde sig precis samtidigt att scriptet inte hann med att stänga möjligheten.
Platserna har verkligen gått åt sjukt fort.
/Nitrous
Har du inte fått en bekräftelse på din anmälan så har troligen nåt SPAM-filter snott mailet.
Hör av dig till oss först och kolla hur det ligger till innan ni skriver upp er som reserver ifall ni skickat in en anmälan tidigare ikväll men inte fått något mail.
/Nitrous & Liwa1
Gottis skrev:Nitrous : Jag hade lite bråttom med att anmäla mej ska inet köra långsam utan står på Reserv listan för Licens
Ta bort mej från långsam Mikael Ahlin
M:et skrev:Härligt
Det måste kännas jobbigt för er som arrangörer när det är större sug efter platserna till era körningar än när Springsteen spelar!!!
aRWe skrev:Det står att racehojar kör i oförsäkrad.
Hur är det med krashkåpor i dom andra grupperna?
M:et skrev:Jösses jäklar vad fort platserna gick åt!!!
Jag har anmält mig, Kreuger och Puffy74
Nogger är anmäld också men när jag gick in efteråt så stod det -2, kom han med på listan eller kommer han först på reservlistan då?
Kanksek ska tillägga att han är anmäld till snabba gruppen fredag, lördag och söndag.
FZ1 skrev:Ser att många bokat 3-dagars, kanske läge att lägga in en brasklapp i FAQen angående däckslitaget på GR.
Mitt absoluta råd: Kör på Michelin Pilot Power, mitt och många andras Corsa, Rennsport etc var tokslut efter 3-4 pass förra året.
pilot power funkar kanon bra! körde 2 dagar sistNitrous skrev:instämmer helt och hållet.
Pilor Power var helt enastående på Gotland Ring. Nästan alla andra däck blev uppätna på olika sätt men Pilot Power däcken såg nästan nya ut hela tiden.
Höll sjukt bra.
/Nitrous
FZ1 skrev:Ser att många bokat 3-dagars, kanske läge att lägga in en brasklapp i FAQen angående däckslitaget på GR.
Mitt absoluta råd: Kör på Michelin Pilot Power, mitt och många andras Corsa, Rennsport etc var tokslut efter 3-4 pass förra året.
Jösse skrev:Fan att det krockar med Sviestad , men man får bara SM poäng i ett SM..
Hade annars garanterat kommit till Gotland.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|