Gotland Ring 2006 med Actionpics & Sporthoj

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Triggerhappy skrev:
RESERVLISTA ????
Polare med liv ringer mig från krogen och vill att jag skall anmäla dem !!!! Det e ju redan fullt !!!

1. KaZ 3 dagar oförsäkrad// Licens !!!

Liwa1 håller på att starta en tråd med reservlista nu. Hon lägger in kaz först.

/Nitrous

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle
Det står att racehojar kör i oförsäkrad.
Hur är det med krashkåpor i dom andra grupperna?

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Jösses jäklar vad fort platserna gick åt!!!

Jag har anmält mig, Kreuger och Puffy74
Nogger är anmäld också men när jag gick in efteråt så stod det -2, kom han med på listan eller kommer han först på reservlistan då?
Kanksek ska tillägga att han är anmäld till snabba gruppen fredag, lördag och söndag.

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
M:et skrev:

Nogger är anmäld också men när jag gick in efteråt så stod det -2, kom han med på listan eller kommer han först på reservlistan då?
Kanksek ska tillägga att han är anmäld till snabba gruppen fredag, lördag och söndag.

Samtliga du nämner har kommit med som anmälda, behövs alltså inte på reservlistan.

Att det står minus är för att så många anmälde sig precis samtidigt att scriptet inte hann med att stänga möjligheten.
Platserna har verkligen gått åt sjukt fort.

/Nitrous

Har du inte fått en bekräftelse på din anmälan så har troligen nåt SPAM-filter snott mailet.
Hör av dig till oss först och kolla hur det ligger till innan ni skriver upp er som reserver ifall ni skickat in en anmälan tidigare ikväll men inte fått något mail.

/Nitrous & Liwa1

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Nitrous : Jag hade lite bråttom med att anmäla mej ska inet köra långsam utan står på Reserv listan för Licens

Ta bort mej från långsam Mikael Ahlin

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Nitrous skrev:
Samtliga du nämner har kommit med som anmälda, behövs alltså inte på reservlistan.

Att det står minus är för att så många anmälde sig precis samtidigt att scriptet inte hann med att stänga möjligheten.
Platserna har verkligen gått åt sjukt fort.

/Nitrous

Har du inte fått en bekräftelse på din anmälan så har troligen nåt SPAM-filter snott mailet.
Hör av dig till oss först och kolla hur det ligger till innan ni skriver upp er som reserver ifall ni skickat in en anmälan tidigare ikväll men inte fått något mail.

/Nitrous & Liwa1

Härligt :tummenupp
Det måste kännas jobbigt för er som arrangörer när det är större sug efter platserna till era körningar än när Springsteen spelar!!!

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Ser att många bokat 3-dagars, kanske läge att lägga in en brasklapp i FAQen angående däckslitaget på GR.

Mitt absoluta råd: Kör på Michelin Pilot Power, mitt och många andras Corsa, Rennsport etc var tokslut efter 3-4 pass förra året.

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Härligt :tummenupp
Det måste kännas jobbigt för er som arrangörer när det är större sug efter platserna till era körningar än när Springsteen spelar!!!

Ja faktiskt så är det lite trist samtidigt som det är roligt.
Vi har skitmkt kompisar som inte kan åka med ännu pga att SH medlemmarna snodde platserna sjukt snabbt, fan har ni inget liv. Så kompisarna får stå på reservlistan.
Vi får väl ordna en ytterligare banhelg på Gotland nästa år för att stilla behovet :tummenupp

/Nitrous

aRWe skrev:
Det står att racehojar kör i oförsäkrad.
Hur är det med krashkåpor i dom andra grupperna?

Vi har beslutat att vi kommer tillåta kraschkåpor i samtliga grupper, så även däckval.
Dock kvarstår kravet i försäkrade grupper att motorcykeln ska vara besiktigad och försäkrad givetvis, nummerskylten måste vara monterad och väl synlig.

/Nitrous

Aaron

Exilkuban
Gick med
9 May 2003
Hoj
2008 Aprilia RSV1000R

Jag har anmält Nogger (tre dagar i snabba) och det var långt (15-20 minuter.. :) ) innan platserna tog slut så det ska vara lugnt.

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
FZ1 skrev:
Ser att många bokat 3-dagars, kanske läge att lägga in en brasklapp i FAQen angående däckslitaget på GR.

Mitt absoluta råd: Kör på Michelin Pilot Power, mitt och många andras Corsa, Rennsport etc var tokslut efter 3-4 pass förra året.

instämmer helt och hållet.
Pilor Power var helt enastående på Gotland Ring. Nästan alla andra däck blev uppätna på olika sätt men Pilot Power däcken såg nästan nya ut hela tiden.
Höll sjukt bra.

/Nitrous

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Inte odelad glädje hos mig längre då jag hade noll koll på SM-deltävlingen på Sviestad. Inte för att jag skulle ha kört den ändå men jag skulle ha hjälpt till där. Några instruktörer från i fjol var ju också från LMS, Håkan och Hannes kommer jag att tänka på, de lär ju inte kunna köra alls i år. :(

Måste ju samtidigt prioritera min egen körning så anmälan står fast. :)

ström 1

Vet du va du har Hedlund ..taskig timing
Gick med
4 Jan 2004
Hoj
KTM 660
Nitrous skrev:
instämmer helt och hållet.
Pilor Power var helt enastående på Gotland Ring. Nästan alla andra däck blev uppätna på olika sätt men Pilot Power däcken såg nästan nya ut hela tiden.
Höll sjukt bra.

/Nitrous
pilot power funkar kanon bra! körde 2 dagar sist

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
FZ1 skrev:

Körde på dom iår med både Gata och bana helt suvärena.hade tänkt köra med K2:eek:r men då blir det Power på gotland ring bör räcka med ett fram däck och två bakdäck då

Edit:fan det är surt att det krockar med SM på Svinstad men jag står kvar iaf på reservlistan lockar mer med Gotland

Last edited:

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
En lagom stor.
Fan att det krockar med Sviestad , men man får bara SM poäng i ett SM..
Hade annars garanterat kommit till Gotland.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Jösse skrev:
Fan att det krockar med Sviestad , men man får bara SM poäng i ett SM..
Hade annars garanterat kommit till Gotland.

jag kolla på det går att åka till gotland köra två dagar sen sticka upp till Svinstad och köra på söndagen :) verkar ju bara va en dag där står det i swedis kalender den 28/5 bara att ta färjan till nynäs på lördags kvällen

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
ingen
En del verkar skita i SMet för GR,tur man har nästan fri tillgång till banan så man kan göra tvärtom.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln