TwinSucker skrev:Jag har bokat boende på Grannen som ligger i Lärbro, lite drygt en mil från banan.
//TS
TwinSucker skrev:Jag har bokat boende på Grannen som ligger i Lärbro, lite drygt en mil från banan.
Jag bokade plats för två men fick för fyra SÅÅ, om någon är intresserad så är det bara att Tjoa till i ett PM så kan nån ta dom annars avbokas dom.
Det är från den 25-28 alltså 3 nätter, pris 150 spänn per skalle och natt summa sumarum 900 pickadoller och det är orginalpris
//TS
Jag bokade plats för två men fick för fyra SÅÅ, om någon är intresserad så är det bara att Tjoa till i ett PM så kan nån ta dom annars avbokas dom.
Det är från den 25-28 alltså 3 nätter, pris 150 spänn per skalle och natt summa sumarum 900 pickadoller och det är orginalpris
//TS
Å nej, ska du förnedra mig med din gamla häck i år igent-rex skrev:Låter bra. hugger det.
Jag var förstt-rex skrev:Låter bra. hugger det.
sandstream skrev:Å nej, ska du förnedra mig med din gamla häck i år igen
Jag hade ju förvisso gärna gjort det i år oxå, det va jäkligt bekvämt att kliva rakt ut i depåområdet förra åretKamikaze kid skrev:Ska du inte bo i kalkbrottet som du brukar?
Det är ju myyysigt...
Fan!Froven skrev:Ännu värre, vi är två i år. (Det här lär jag väl iofs få äta upp...)//P
TwinSucker skrev:Jag hade ju förvisso gärna gjort det i år oxå, det va jäkligt bekvämt att kliva rakt ut i depåområdet förra året
Mutter mutter... Jag anklagar dig för att ha snott den sistaKamikaze kid skrev:Själv så har jag en koja i Kappelshamn som vanligt...
Nära å bra!
TwinSucker skrev:Mutter mutter... Jag anklagar dig för att ha snott den sista
Det va fett med fullt där när jag pratade med dom Så då fick det bli lärbro i stället... få se om det finns någon soppa på macken där i år då, det var snustorrt förra året.
Lotta skrev:Om någon som bokat alla tre dagar och låt säga kör sönder motorcykeln, åker av eller av någon annan anledning inte kan föllfölja körningen de andra dagarna, så det blir plats ledig. Kan någon annan ta den platsen då, alltså tex köpa de/den kvarstående dagen/dagarna av den som inte kan eller vill?
Eller är det för mycket krångel för att det ska gå att göra så?
/Lotta
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |