isse skrev:Hur går man till väga om man vill köpa en biljett som säljs här på SH, vem kontaktar man för att överföra "biljetten" samt kolla så denna verkligen har en plats o sälja?
/N
Slappa skrev:Jag behöver däckråd/tips, ska troligtvis köpa ett gäng Michelin power race men har inte kört nåt med dom på bana tidigare.
Hur länge håller ett sånt däck om man ligger och pressar lite lagom?
Körd två gg på Gotland med Pilot Race/Hard (föregångaren till Power Race) och det höll mycket bra. Sista helgen där körde jag Pilot Power vilket efter en helg knappt blev slitet alls.Slappa skrev:Jag behöver däckråd/tips, ska troligtvis köpa ett gäng Michelin power race men har inte kört nåt med dom på bana tidigare.
Hur länge håller ett sånt däck om man ligger och pressar lite lagom?
Nitrous skrev:Michelin Pilot Sport
Jag körde vår trafikförsäkrade mc i snabb grupp 3 dgr och samma hoj med samma däck körde Liwa1 i Lugn grupp 3 dgr och utan att behöva byta däck.
/Nitrous
Slappa skrev:Vad körde du på för hårdhet på däcken då?
Nitrous skrev:Michelin Pilot Power körde vi, finns väl bara i en hårdhet, eller
/Nitrous
MadClaire skrev:Finns det någon lista på vilka som är anmälda och har betalat?
*nyfiken*
Du behöver inte oroa dig för att däcken ska ta slut efter en dag i lugna gruppen med gatdäck.Don Tomaso skrev:2070533
även om jag ska köra i lugna så är det väl ingen hit att komma dit med
"hyfsade" Pirelli Diablo o sen inse att de är slut efter en dag av två bokade?
Eldstorm skrev:2070593Du behöver inte oroa dig för att däcken ska ta slut efter en dag i lugna gruppen med gatdäck.
Jag körde 2 dagar i lugn grupp ifjol + dit och hem med hojen 2x85mil (totalt 210mil) och däcken var inte slut för det....)
Läs de mail du har fått från Actionpics. Det står precis hur du ska göra där!Froven skrev:2132540Det pratades om ev rabatt på färjan i första inlägget. Har det blivit något av det eller är det bara att hosta upp vad rauksnidarna begär ??
//Peter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |