Gotland Ring 2007 - Actionpics

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
icko skrev:
2582479 Gå in i "Min (din) profil" o avsluta premuneration på tråden. :tummenupp
Så gubbsen kan spamma på!!:D

Jag prenumererar på tråden för att se sånt som skulle kunna vara av vikt till Gotland, inte gubbarnas kärringtjattrande.......:gnissla

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Da Fris skrev:
2582741 I det mail jag har fått om betalinfo finns det inte med till vilken bank ni vill ha era dollares insatta, jag måste veta detta för att kunna föra över några pengar.... :tummenupp
Det är ett postgirokonto och inte något bankkonto

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Da Fris skrev:
2582741 I det mail jag har fått om betalinfo finns det inte med till vilken bank ni vill ha era dollares insatta, jag måste veta detta för att kunna föra över några pengar.... :tummenupp

Du ska inte göra en överföring.
Du ska göra precis som du gör när du betalar räkningarna varje månad.

Det är ett Plusgiro konto (dvs ett PostGiro som det hette förr i tiden).

Maila om du har problem.

/Nitrous

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Nitrous skrev:
2582985 Du ska inte göra en överföring.
Du ska göra precis som du gör när du betalar räkningarna varje månad.

Det är ett Plusgiro konto (dvs ett PostGiro som det hette förr i tiden).

Maila om du har problem.

/Nitrous
Det löste sig till slut, min internetbank och jag var inte riktigt överens med bindestrecket i PG-kontot bara..... :rolleyes:

Vissa enkla felknackningarna ser man inte när man brottas med 39,4 graders feber.... :brinnerup

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Vi sitter nu och skickar ut bekr på betalningar. Vårt mål är att försöka få ut till alla som betalt ikväll(som vi ser på kontot idag, det tar några dagar för pengarna att komma in och betalade ni t ex idag har vi inte sett pengarna än). Dock börjar ögonen bli lite tunga och en del av er får kanske mail först i morgon.

Men bara så ni vet, det är på gång, ni behöver inte maila oss än och fråga om er betalning kommit.

Om ni har frågor, önskningar eller annat ni vill ta med oss så ber vi er skicka mail till
info@actionpics.se

Skicka inte pm till någon av oss här på sporthoj eller på pmc, det gör det bara svårare för oss att hålla koll på.

God natt på er

/Liwa1 & Nitrous

Dr.Bike

Guest
Lotta skrev:
2582238 Öh, gubbjävlar!! :mad: Kan ni sluta spamma i den här tråden

...min inbox i hotmailen blir överfylld, samt att jag man måste skrolla typ 300 sidor för att se om Nitrous och Liwa har skrivit någonting viktigt som man behöver veta....

Skärp er!!
Skaffa en gotland häckel och spamtråd istället....

//surkärringen

Lägg av med ditt IT-liv kom in i matchen, släpp mobiltelefon och hotmail, lev ett real life och kolla tråden irl samt delta HÄR irl.
Du är välkommen att finnas HÄR!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Liwa1 skrev:
2583173 Vi sitter nu och skickar ut bekr på betalningar.

Jag fick mitt nu, 23:56.

Bra jobb Lillan & Marcus! :tummenupp

John skickade mig en hel limpa DV-band (tack John) inför det här så jag tar med mig en fulladdad kamera och bombfilmar lite!

Dr.Bike

Guest
Hamnade i Mavens stugby, verkar helt ok på de bilder jag sett.
Ligger inte illa till heller!

kappkarta.gif

MikkE

Guest
Ballt värre.

Hoppas bara på att Gotland Rings regler om att fotografera där ändras lite så att även privatpersoner får fota på banan.:tummenupp

Annars är Gotland Ring grymt!

Last edited:

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT
MikkE skrev:
2585884 Ballt värre. Kommer garanterat att finnas på banan för att fota. Har förmodligen skaffat fler kameraprylar som måste testas :)

Tänkte även ta med mig min fotoskrivare och printa ut på plats i 10x15 cm format. Blir fin fina bilder :tummenupp

Business Man!!:D:tummenupp

Btw: Har inte du sån där hjälmkamera?? Finns säkert nån som ställer upp o kör me den på sig..:rolleyes:

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Det är INTE tillåtet att bara gå ut att fota på Gotland Ringe längre. Det krävs tillståd samt även om man ska sälja saker på området.

Det finns regler i hyresavtalet gällande fotografering och även vi måste godkänna dom som ska ut på banan för fota eller sälja/dela ut/ visa något i depån

Vår egna fotograf BadToy kommer finnas på plats!
Vi kommer lägga ut vad vi kommer erbjuda när alla tillstånd är klara

/Liwa1

MikkE

Guest
icko skrev:
2585903
Btw: Har inte du sån där hjälmkamera?? Finns säkert nån som ställer upp o kör me den på sig..:rolleyes:

Att låna ut sedan är inga problem _om_ man nu får filma på Gotland Ring, men "you break it, you buy it"!!
Måste dock skaffa nya videokameraprylar först ;)

Liwa1 skrev:
2585904 Det är INTE tillåtet att bara gå ut att fota på Gotland Ringe längre. Det krävs tillståd samt även om man ska sälja saker på området.

Det finns regler i hyresavtalet gällande fotografering och även vi måste godkänna dom som ska ut på banan för fota eller sälja/dela ut/ visa något i depån

Vår egna fotograf BadToy kommer finnas på plats!
Vi kommer lägga ut vad vi kommer erbjuda när alla tillstånd är klara

/Liwa1
Svarat på PM.

Säger det igen... "Det var bättre förr" när man inte behövde massa pappersarbete och tillstånd för några (2-3000 höhö) bilder man vill plåta.:tummenupp

Last edited:

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
MikkE skrev:
2585925
Säger det igen... "Det var bättre förr" när man inte behövde massa pappersarbete och tillstånd för några (2-3000 höhö) bilder man vill plåta.:tummenupp

Självklart, så tycker även vi.
Men nytt inför 2007 år är att Gotland Ring i sina hyresvillkor endast tillåter deras ackrediterade fotografer fotogafera kring banan av säkerhetsskäl, det är egentligen inget konstigt utan för allas säkerhet.
Dock är fotografering från depåområde helt "lagligt" enligt deras regler och villkor.
Samma sak gäller försäljning, egentligen inget konstigt där heller. Precis som på vilken gata som helst så får man inte bara smälla upp ett "stånd" och sälja prylar utan ett tillstånd!

Men vi kommer bearbeta dessa frågor under vintern och återkomma med besked.

Har man planer på att försälja något på området så ska denna fråga tas upp med Actionpics som för talan med Gotland Ring.

/Nitrous & Liwa1

Dr.Bike

Guest
Jag kommer ha mitt "field porting kit" med mig för hugade! ;)

Räknas det som konkurrerande verksamhet till övrig gruvdrift i dagbrottet eller? :hihi

MikkE skrev:
2585884 Ballt värre.

Hoppas bara på att Gotland Rings regler om att fotografera där ändras lite så att även privatpersoner får fota på banan.:tummenupp

Hoppas du får ditt tillstånd! Jag är bara nyfiken på om du är där ANDRA helgen?

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag och Alicia ska hyra styga, behöver väl 2 till då det finns fler sängar. Vettigare personer får höra av sig. Vill inte festa hela natten lång. Ska orka köra oxå.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...