icko skrev:2582479Gå in i "Min (din) profil" o avsluta premuneration på tråden.![]()
Så gubbsen kan spamma på!!![]()
Jag prenumererar på tråden för att se sånt som skulle kunna vara av vikt till Gotland, inte gubbarnas kärringtjattrande.......
![Gnissla :gnissla :gnissla](/img/smilies/gnissla.gif)
icko skrev:2582479Gå in i "Min (din) profil" o avsluta premuneration på tråden.![]()
Så gubbsen kan spamma på!!![]()
Det är ett postgirokonto och inte något bankkontoDa Fris skrev:2582741I det mail jag har fått om betalinfo finns det inte med till vilken bank ni vill ha era dollares insatta, jag måste veta detta för att kunna föra över några pengar....![]()
Lotta skrev:2582832Jag prenumererar på tråden för att se sånt som skulle kunna vara av vikt till Gotland, inte gubbarnas kärringtjattrande.......![]()
Da Fris skrev:2582741I det mail jag har fått om betalinfo finns det inte med till vilken bank ni vill ha era dollares insatta, jag måste veta detta för att kunna föra över några pengar....![]()
Du är för gammal för att hålla på med nymodigheter som cyberwebben...MC Doktorn skrev:2582552Bra sälj den till mig var 30s för sent ute
Det löste sig till slut, min internetbank och jag var inte riktigt överens med bindestrecket i PG-kontot bara.....Nitrous skrev:2582985Du ska inte göra en överföring.
Du ska göra precis som du gör när du betalar räkningarna varje månad.
Det är ett Plusgiro konto (dvs ett PostGiro som det hette förr i tiden).
Maila om du har problem.
/Nitrous
Lotta skrev:2582238Öh, gubbjävlar!!Kan ni sluta spamma i den här tråden
...min inbox i hotmailen blir överfylld, samt att jag man måste skrolla typ 300 sidor för att se om Nitrous och Liwa har skrivit någonting viktigt som man behöver veta....
Skärp er!!
Skaffa en gotland häckel och spamtråd istället....
//surkärringen
Liwa1 skrev:2583173Vi sitter nu och skickar ut bekr på betalningar.
Lotta skrev:2582832Jag prenumererar på tråden för att se sånt som skulle kunna vara av vikt till Gotland, inte gubbarnas kärringtjattrande.......![]()
Kamikaze kid skrev:2583453Man ska inte kasta pil i kuvös Lotta!![]()
Eller slappa i gotlandsstugor...Slappa skrev:2583767Eller spjut i isvakar![]()
MikkE skrev:2585884Ballt värre. Kommer garanterat att finnas på banan för att fota. Har förmodligen skaffat fler kameraprylar som måste testas
Tänkte även ta med mig min fotoskrivare och printa ut på plats i 10x15 cm format. Blir fin fina bilder![]()
icko skrev:2585903
Btw: Har inte du sån där hjälmkamera?? Finns säkert nån som ställer upp o kör me den på sig..![]()
Svarat på PM.Liwa1 skrev:2585904Det är INTE tillåtet att bara gå ut att fota på Gotland Ringe längre. Det krävs tillståd samt även om man ska sälja saker på området.
Det finns regler i hyresavtalet gällande fotografering och även vi måste godkänna dom som ska ut på banan för fota eller sälja/dela ut/ visa något i depån
Vår egna fotograf BadToy kommer finnas på plats!
Vi kommer lägga ut vad vi kommer erbjuda när alla tillstånd är klara
/Liwa1
MikkE skrev:2585925
Säger det igen... "Det var bättre förr" när man inte behövde massa pappersarbete och tillstånd för några (2-3000 höhö) bilder man vill plåta.![]()
MikkE skrev:2585884Ballt värre.
Hoppas bara på att Gotland Rings regler om att fotografera där ändras lite så att även privatpersoner får fota på banan.![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |