Gotland Ring 2007 - Actionpics

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Dr.Bike skrev:
2580541 Präxis!

Vem kan leva utan silvertape, kattstrypare, oljor, däcktravar, vanliga verktyg, ovanliga verktyg, onödiga verktyg, tratt, dunkar, depåstöd, brandsläckare, elverk, kompressor, campingstolar, reservbromsbelägg + :cdevil och hans moster???

Snacka om Taikon... :hihi

Så kvinnor med sina beauty-boxes, med varje pinal i sitt eget fack, får t.o.m en gammal Öst-Tysk gränspolis att framstå som en notorisk slarver!

Men va fan...
Min sminkväska är ca 1,5 dm lång och 1 dm hög och innehåller även Nitrous shampo, tandis med mera. Hans "skit" tar upp ett hela skåpbussen och min hoj åker med på nåder.

Känns som vi packar in massa saker som sedan packas ur när vi kommer hem men som aldrig användes på bandagen :va

Vänta bara, en dag ska jag lägga upp berättelsen om Familjen Taikon och valrossen, då ska ni få höra hur det ligger till med hela Actionpics gänget i verkligheten :D

Dr.Bike

Guest
Liwa1 skrev:
2580689 Men va fan...
Min sminkväska är ca 1,5 dm lång och 1 dm hög och innehåller även Nitrous shampo, tandis med mera. Hans "skit" tar upp ett hela skåpbussen och min hoj åker med på nåder.

Känns som vi packar in massa saker som sedan packas ur när vi kommer hem men som aldrig användes på bandagen :va

Vänta bara, en dag ska jag lägga upp berättelsen om Familjen Taikon och valrossen, då ska ni få höra hur det ligger till med hela Actionpics gänget i verkligheten :D

:lol HA HA HA!! Den berättelsen ser vi fram emot!!! :tummenupp

Godnatt alla!

P.S "Min sminkväska är ca 1,5 dm lång och 1 dm hög" Och ÄNDÅ får du in MER i den än vad din karl får in i en hel skåpbuss! ;)
Inte illa...

Slappa skrev:
2580645 Äsch som gammal amf soldat så har ja ju redan snackat ihop mig med Drbike om att få majorsgrad på ön sen jävlar blir det brak på kj sätt:tungan

ALLT var I N T E bättre förr! (minns jag SÄRSKILT starkt) när jag hör ordet "jägar-brak" !! :D

Last edited:

Dr.Bike

Guest
Neutral skrev:
2581045 Då blir det ingen ny duell längst bak i fältet i år då... :D

Det grämer mig...men jag är ff lika långsam som då så jag hade inte hängt på dig längre! Så låt mig leva i illusionen att jag iaf EN gång i livet var lika snabb/långsam som du! :D

sandstream

Guest
Dr.Bike skrev:
2581005 Helg 2, d.v.s 8-10 Juni
Har spått i kaffesump, kollat älgavföring mm och allt pekar på strålande sol 1-3/6 men på gränsen till monsunregn 8-10/6.
Neutral skrev:
2581045 Då blir det ingen ny duell längst bak i fältet i år då... :D
Kommer du att köra moppen eller tar du med en riktig hoj?

Fighter skrev:
2580105 Undra om det är någon som kommer sätta något nytt banrekord under dessa dagar, som det är nu ligger det på mitten 1:29sec. Satt av en av oss ordinäre instruktörer på ringen i sommras.
Kommer jag inte under 1.30 så säljer jag hojen, köper en tvåtaktare och hänger med Neutral och Mattias på kommande bandagar :D

Last edited:

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Liwa1 skrev:
2580689 Men va fan...

Fan detta är ju bättre än såpaseriena på TV
Keep it up..
Kom igen nu Nitrous!!! :yoparty

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
sandstream skrev:
2581360

Kommer jag inte under 1.30 så säljer jag hojen, köper en tvåtaktare och hänger med Neutral och Mattias på kommande bandagar :D

NEJ!!!!! det får du inte göra, vi som har k5/k6 måste hålla ihop och skapa en enad frånt utåt så att inga andra märken får för sig att åka lika snabbt som oss.:D

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
sandstream skrev:
2581360

Detta kan ju blir riktigt kul att se :) Tänk om du skulle få bli en tvåtaktare :D

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Fighter skrev:
2580105 Undra om det är någon som kommer sätta något nytt banrekord under dessa dagar, som det är nu ligger det på mitten 1:29sec. Satt av en av oss ordinäre instruktörer på ringen i sommras.
Jag talla på 1.28 tider om jag inte minns helt fel. Men jag vet att det går köra fortare. Vi får se vad jag lyckas med vi denna körningen. :)

sandstream

Guest
Neutral skrev:
2581488 Om jag åker själv tar jag nog med ER6:an för säkerhets skull... :crash
Låter smart :tummenupp
Fighter skrev:
2581424 NEJ!!!!! det får du inte göra, vi som har k5/k6 måste hålla ihop och skapa en enad frånt utåt så att inga andra märken får för sig att åka lika snabbt som oss.:D
Skoja bara, en dagen jag överger 4-takt har helvetet frusit till is :D

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
sandstream skrev:
2581530 Låter smart :tummenupp
Skoja bara, en dagen jag överger 4-takt har helvetet frusit till is :D

App.app...testa en 250R och hoppa upp på bussen sen igen.

När du sitter å drar en toksen inbromsning på sukkan och ber till gud...då lägger man i 6án på en 250R å drar ur det sista !!

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
VIKTIGT! INFORMATION UTSKICKAT TILL ALLA ANMÄLDA 8-10 Juni

Nu börjar samtliga pusselbitar falla på plats.

En bekräftelse har skickats till ALLA som för närvarande har en plats helgen 8-10 Juni.
Bekräftelsen innehåller information om betalning m.m.
Mest viktigt är att bokningsavgiften ska vara Actionpics tillhanda senast 10 November , därefter bearbetas reservlistan med dom platser som ej är utlösta!

Alla som är anmälda helgen 1-3 Juni kommer också få en påminnelse om detta under kvällen eller morgondagen.

Trycket efter platser är enormt och vi får förfrågningar hela tiden om platser från förare som inte anmält sig i tid eller ens är medlemmar på Sporthoj, meddela oss därför (snälla) omgående om du inte tänker lösa ut din plats inom dessa 10dgr. Det skulle förenkla arbetet och göra många andra glada istället för att bita sönder naglarna.

Om någon saknar någon information eller inte har fått någon återkoppling om vilken grupp och helg du är anmäld till så ber vi dig kontakta oss ASAP.

Mvh
Actionpics - Liwa1 & Nitrous

Dr.Bike

Guest
sandstream skrev:
2581360 Har spått i kaffesump, kollat älgavföring mm och allt pekar på strålande sol 1-3/6 men på gränsen till monsunregn 8-10/6.

I Kungsängen ja!
Exakt det inverterade förhållandet på Gotland! :)

sandstream skrev:

*noterar detta löfte*

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Hoj
...Brittisk...
Vi som kom med första helgen och betalade in samtidigt som anmälan, ungefär när får man en bekräftelse på den inbetalningen?

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
J.Porta skrev:
2581737 Vi som kom med första helgen och betalade in samtidigt som anmälan, ungefär när får man en bekräftelse på den inbetalningen?

Alla som har betalt kommer att få en bekräftelse innan veckoslutet :tummenupp
Betalningar som därefter kommer in bekräftas samma dag eller dagen efter.

Tänk på att det tar ca 3 bankdgr från att du utför din betalning tills att Plusgirot registrerar betalningen, tack för det Plusgirot :näsblod

/Nitrous

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...