S.a.n.d.m.a.n.
...
Triggerhappy skrev:2579765Jag skall f-n scanna in bilder å lägga in här.....i natt !![]()
...va det du eller Doktorn som va med i 2:a världskriget ??
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
![Utanför samtalsämnet :felämne :felämne](/img/smilies/offtopic.gif)
Triggerhappy skrev:2579765Jag skall f-n scanna in bilder å lägga in här.....i natt !![]()
Neutral skrev:2579773Äsch, vi tar med oss eget bränsle, går ju inte att lita på pumpjunk.![]()
Hmm, två eller tre 25-litersdunkar?![]()
![]()
Jag är YNGRE än dig jueNogger skrev:2579782...va det du eller Doktorn som va med i 2:a världskriget ??![]()
![]()
![]()
Nogger skrev:2579782...va det du eller Doktorn som va med i 2:a världskriget ??![]()
![]()
![]()
Neutral skrev:2579773Äsch, vi tar med oss eget bränsle, går ju inte att lita på pumpjunk.![]()
Hmm, två eller tre 25-litersdunkar?![]()
Dr.Bike skrev:2579840Fabbo kan va me å leka han mee...
Jaja, vi hajar piken, man ska BARA hålla sig till ämnet!!
(för det har ju alla andra gjort i tråden!)
![]()
Sisådär! Inte ett ord till!![]()
Triggerhappy skrev:2579730
95 är ju ok för alla hojar utom trimmade högkomps 4-takts monster (icko)
icko skrev:2579875Hur va de nu, e de OK o betala nu lr ska man vänta än flera dar tills ni rett ut allt???![]()
![]()
/Micke
Nitrous skrev:2579979
3# Har du inget önskemål på byte av helg etc så är det helt ok att betala in bokningsavgiften, vi kommer även skicka ut mail inom någon dag eller två för att förtydliga att allt är i sin ordning och att betalning med fördel kan ske.
Mvh
Nitrous & Liwa1
Triggerhappy skrev:2579833he he...jag tjackar en dunk billigt av dig efter första värmenypet![]()
WEEEEEEEEEIIIIIIIII.......TAGET !Neutral skrev:2580089Jag kommer att ha kolvar med mig också men om det går riktigt illa får du köpa hela hojen billigt inklusive soppan!
![]()
Det var enda bilden jag hittade, den gröna är någon billigare miljösoppa tror jag. Det är den röda jag köper för runt 30:- litern. Sedan är det en flaska Motul 800 för 150:- till det för 3,85% färdigt bränsle. Det ger en milkostnad på cirka 43 kr bara för bränslet.Dr.Bike skrev:2579840Uppmärksam som jag är, ser jag att en dunk är grön. En röd.
vad skiljer? Och hur mycket kostar såsen?
sandstream skrev:2579757Risken är nog stor att den dyker upp även i år om Nitrous har den kvar och tar med hans och Liwa1s lilla monster
Själv tar jag nog med grabbens minimoto så han kan få köra lite längst ner i depån och känns sig som de stora grabbarna![]()
Fighter skrev:2580105Undra om det är någon som kommer sätta något nytt banrekord under dessa dagar, som det är nu ligger det på mitten 1:29sec. Satt av en av oss ordinäre instruktörer på ringen i sommras.
Nitrous skrev:2580240Vi får väl se, en viss Mr Swedie låg på 1.30 tider enligt digitalt tid-ur 2005 när vi körde där om jag inte minns helt fel. Han har ju utvecklats en del sedan dess. Blir intressant som sagt.
Finns även en hel del andra snabba förare med nu till 2007 som inte kört med oss tidigare på Gotland.
/Nitrous
Nitrous skrev:2580240Vi får väl se, en viss Mr Swedie låg på 1.30 tider enligt digitalt tid-ur 2005 när vi körde där om jag inte minns helt fel. Han har ju utvecklats en del sedan dess. Blir intressant som sagt.
Finns även en hel del andra snabba förare med nu till 2007 som inte kört med oss tidigare på Gotland.
/Nitrous
imaster skrev:2580268Nästa fråga då. Är det ok med tidtagning i oförsäkrade gruppen? I och med den frågan har jag koll på allt jag behöver veta...![]()
Läs första inlägget som jag skrivit så har du koll på "allt" sedan![]()
Dr.Bike skrev:2580255Släppte du igenom denna från frugan obemärkt?? Eller tänkte du bara på husfriden!
Citat: "Nitrous ska ju ha så mycket skit med sig hela tiden"
![]()
Nitrous skrev:2580490Skit o Skit... bra o ha saker kallar jag detHon har ju smink med sig, jag kan väl få ta med smink till hojen då, eller
![]()
/Nitrous
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |