Gotland Ring 2007 - Actionpics

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Nitrous skrev:
2578989 Helt korrekt :tummenupp
Men eftersom det uppstod lite problem vid anmälningen och vi bad alla som inte betalt redan att vänta lite tills att detaljer och datum var spikat för helg nummer 2 (vilket det nu är) . Så nu i veckan kommer vi skicka ut mail till alla som fått en plats om att det nu gäller att betala bokningsavgiften för sen bearbetas reservlistan på platser som inte blivit utlösta.

/Nitrous

Då får jag hålla tummarna för att tjejpolaren kommer med :tummenupp
Ni gör ett kanon jobb, ser verkligen fram emot Gotland!!

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Campa i depån är nog ingen hit.
Det finns absolut inga bekvämligheter...dusch,vatten...kalk och vindkraftverk finns det dock gott om.

Det finns camping i Kappelshamn och tokbilliga bäddar i lärbro..

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
imaster skrev:
2579316 Kan man campa i depån där eller måste man fixa stuga eller nåt sånt? :va

Det går bra att campa om man har husvagn eller husbil.
Tälta går (var faktiskt några som gjorde det förra året) men det är ABSOLUT ingen hit som Trigger skriver.
Det finns massor av sten och asfalt men absolut inget gräs eller ens jord som är lite mjukt.
Och ja duschar saknas, likaså rinnande drickbart vatten.

Kolla www.kappelshamn.se , www.maven.se eller på http://www.gotland.info och leta efter vandrarhem i Lärbro för det är billigt och mycket populärt, brukar vara fullbokat med bara hojåkare från Gotland Ring.

/Nitrous

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Nitrous skrev:
2579382 Det går bra att campa om man har husvagn eller husbil.
Tälta går (var faktiskt några som gjorde det förra året) men det är ABSOLUT ingen hit som Trigger skriver.
Det finns massor av sten och asfalt men absolut inget gräs eller ens jord som är lite mjukt.
Och ja duschar saknas, likaså rinnande drickbart vatten.

Kolla www.kappelshamn.se , www.maven.se eller på http://www.gotland.info och leta efter vandrarhem i Lärbro för det är billigt och mycket populärt, brukar vara fullbokat med bara hojåkare från Gotland Ring.

/Nitrous

Det är just det där fullbokat jag är rädd för... ;)

Eftersom jag står på reservlistan så tänker jag inte boka nåt förrän jag vet att jag har plats. Dock så har jag ett lagom stort släp som inte är några som helst problem att sova i och ett par dunkar vatten är ju inga problem att ta med sig heller. Jag kan ta priset som "Depåns äckligaste". :hihi

Ok så även om det inte är nån hit så är det möjligt att campa i depån och tre dagar ska väl inte va några problem, man har väl vart på fältvecka innan... :hihi :tummenupp

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
imaster skrev:
2579442 Det är just det där fullbokat jag är rädd för... ;)

Eftersom jag står på reservlistan så tänker jag inte boka nåt förrän jag vet att jag har plats. Dock så har jag ett lagom stort släp som inte är några som helst problem att sova i och ett par dunkar vatten är ju inga problem att ta med sig heller. Jag kan ta priset som "Depåns äckligaste". :hihi

Ok så även om det inte är nån hit så är det möjligt att campa i depån och tre dagar ska väl inte va några problem, man har väl vart på fältvecka innan... :hihi :tummenupp
Du kör ju Ducce så jag förstår att du vill snåla på utgifterna...*ASG*

Seriöst: www.grannen.se Billigt, nära och sunkigt !!

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
imaster skrev:
2579442 Det är just det där fullbokat jag är rädd för... ;)

Följ triggers råd, www.grannen.se , tror heller inte att något ska betalas föränn i vår och då vet du om du har fått plats. Dom brukar skicka ut bekräftelse och faktura under mars/april någon gång.

/Nitrous

Dr.Bike

Guest
Triggerhappy skrev:
2579369 Campa i depån är nog ingen hit.
Det finns absolut inga bekvämligheter...dusch,vatten...kalk och vindkraftverk finns det dock gott om.

Det finns camping i Kappelshamn och tokbilliga bäddar i lärbro..

Kanske kan jag ringa mitt gamla nedlagda regemente KA3 i Fårösund och hyra en kasern åt allihop!
Grillplats vid havet, spolplatta, simhall osv, vad mer kan man begöära!? :D
De killar som vill ha lite nostalgi kan jag köra ett exercispass med!! Eller kanske en PEK-övning? ;)

Triggerhappy skrev:
2579509 Gixxer...jamen då så: Stadshotellet i Visby inkl stora middags paketet !

Gixxerägare campar i kalkbrottet... med LILLA frukostpaketet: 2 cigg och en kopp svart kaffe :D

Last edited:

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Dr.Bike skrev:
2579522 Kanske kan jag ringa mitt gamla nedlagda regemente KA3 i Fårösund och hyra en kasern åt allihop!
Grillplats vid havet, spolplatta, simhall osv, vad mer kan man begöära!? :D
De killar som vill ha lite nostalgi kan jag köra ett exercispass med!! Eller kanske en PEK-övning? ;)

PERFA, jag kan ta med mig ett bildspel med gamla lumpar bilder och berätta krigarhistorier när vi var B styrka åt AK3´s markstridsmuppar :D

ALLA!!!

Jag har mailat Grannens och kollar om de kan lägga upp en on-line bokning så underlättar det för alla som vill bo där.

Någon (det är du Nitrous) borde förvarna bensinshejken på byn att de vore excellent service och bra för deras årsredovisning om de har soppa i tanken denna gång !!

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
sandstream skrev:
2578803 Så här såg det ut 2005 så barn är okej :)
Hoppas inte min lille terrorist får syn på något sånt idepån för då får damen fullt upp att hålla honom borta istället för att serva mig..... :D

Dr.Bike skrev:
2579522
De killar som vill ha lite nostalgi kan jag köra ett exercispass med!!
Urk, inge mer exercis nu mer tack.... jag har gudomligt ont i hela högerhalvan i kroppen efter att ha slängt med AK5:an från 07 till 1630....... förbaskade högvakt, bara två veckor exercis kvar nu innan det smäller :D

Last edited:

MC Doktorn

Guest
Spm vanligt räknar jag med att bestämma mig i sista sekunden och att nån säljer sin plats i oförsäkrad.

Mvh

Dr.Bike

Guest
Da Fris skrev:
2579560Urk, inge mer exercis nu mer tack.... jag har gudomligt ont i hela högerhalvan i kroppen efter att ha slängt med AK5:an från 07 till 1630....... förbaskade högvakt, bara två veckor exercis kvar nu innan det smäller :D

Ok de som inte deltar i exercisen kör brak.
Eller Tarzanbanan. Det är upp till var och en att välja. ;)

Triggerhappy skrev:
2579536 PERFA, jag kan ta med mig ett bildspel med gamla lumpar bilder och berätta krigarhistorier när vi var B styrka åt KA3´s markstridsmuppar :D

Ni åkte på däng hela tiden misstänker jag! Rosengrens pojkar lurade man inte så lätt!

Last edited:

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Triggerhappy skrev:
2579536 PERFA, jag kan ta med mig ett bildspel med gamla lumpar bilder och berätta krigarhistorier när vi var B styrka åt AK3´s markstridsmuppar :D

ALLA!!!

Jag har mailat Grannens och kollar om de kan lägga upp en on-line bokning så underlättar det för alla som vill bo där.

Någon (det är du Nitrous) borde förvarna bensinshejken på byn att de vore excellent service och bra för deras årsredovisning om de har soppa i tanken denna gång !!

Japp, det kommer vi göra ÄVEN nästa år.
Vi gjorde det i år också, men tantelonan på macken beställde hem 56 kubik 95oktan istället för 98 som jag föreslog :mad:

/Nitrous

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Dr.Bike skrev:
2579661 Ok de som inte deltar i exercisen kör brak.
Eller Tarzanbanan. Det är upp till var och en att välja. ;)

Ni åkte på däng hela tiden misstänker jag! Rosengrens pojkar lurade man inte så lätt!

Muhahaha...sicken lek. :D

Nitrous skrev:
2579719 Japp, det kommer vi göra ÄVEN nästa år.
Vi gjorde det i år också, men tantelonan på macken beställde hem 56 kubik 95oktan istället för 98 som jag föreslog :mad:

/Nitrous
Aha...då var det -05 som det vart problem då...jag minns fel. Sorry ! (nga jälla "du e så gammal å glömsk" skämt nu.

95 är ju ok för alla hojar utom jobbigt trimmade 2-takt (Mattias OBS!) och högkomps 4-takts monster (icko)
resten kan ju bara att fräsa på!

Last edited:

sandstream

Guest
Da Fris skrev:
2579560 Hoppas inte min lille terrorist får syn på något sånt idepån för då får damen fullt upp att hålla honom borta istället för att serva mig..... :D
Risken är nog stor att den dyker upp även i år om Nitrous har den kvar och tar med hans och Liwa1s lilla monster :D

Själv tar jag nog med grabbens minimoto så han kan få köra lite längst ner i depån och känns sig som de stora grabbarna :)

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Triggerhappy skrev:
2579730 95 är ju ok för alla hojar utom jobbigt trimmade 2-takt (Mattias OBS!) och högkomps 4-takts monster (icko)
resten kan ju bara att fräsa på!
Äsch, vi tar med oss eget bränsle, går ju inte att lita på pumpjunk. :cool:

Hmm, två eller tre 25-litersdunkar? :va

0010_copy.jpg

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...