Du är snabb på banan.. jag är snabb i huvudetDr.Bike skrev:2575048DEN rutan kostade mig en plats första helgen...
Läs på annan plats i tråden vad jag trodde att den rutan var!
Sorry doktorn, kunde inte låta bli..
Du är snabb på banan.. jag är snabb i huvudetDr.Bike skrev:2575048DEN rutan kostade mig en plats första helgen...
Sb skrev:2575055Du är snabb på banan.. jag är snabb i huvudet
Sorry doktorn, kunde inte låta bli..
Dr.Bike skrev:2575048DEN rutan kostade mig en plats första helgen...
Slappa skrev:2575089I fortsättningen tycker ja att man kan tävla om platserna på ett bättre sätt om man nu måste göra det överhuvudtaget, kanske mix av olika grenar så som street fighting, löpning, mtb, triathlon
Suzuki GSXR skrev:2574559Jag kom med på riktigt.
Håller med övriga om att ni gör ett kanonjobb.
Vi syns på Gottland
/Marcus
Steinmeister skrev:2575026Tja. Har en plats i oförsäkrat första helgen, skulle vilja byta mot helg 2 då min kamrat fick plats där. Alt byte i andra riktningen, mellan min kompis Max© här på sporthoj.
Dr.Bike skrev:2575103
Frågan är bara om de kommer ha instruktörerna på plats även då?
Alla vill väl inte offra halva sin semester på GR? (ok ok det finns de som vill...)
Eller kommer ni även helg 2 alla goa instructors?
Liwa1 skrev:2575258SNÄLLA!!!!!
Börja inte byta platser med varandra.
Ni skapar ju ytterligare ett problem nu när vi sitter och flyttar efter era önskemål som framkommit via mail till oss.
/Liwa1
/Liwa1 & Nitrous
Da Fris skrev:2575321
Hur är möjligheterna att ta med damen + en tvåårig terrorist någon dag till banan eller vill ni ha minimalt med spring i depån????
steka skrev:2575383"Men akta dig för o skämta me konstapel Steka, han kan bli argare än "Elaka Polisen" (läs Svullo) me batongen.."
Det var det värsta. Jag som är det snällaste som finns, så snäll så att jag inte längre platsar hos farbröderna blå
Ses 1-3 juni
Dr.Bike skrev:2575399OK Liwa!
Detta innebär väl oxå att jag kan köra i vilken grupp som helst?
icko skrev:2575402Visst, men håll dig i långsam bara!!
Dr.Bike skrev:2575406Ja jag förstår att du vill ha en kompis där som du klarar att steka!
Da Fris skrev:2575321Jaha, det tog damen ungefär två nanosekunder att snoka reda på att jag ska till Gotland.......
mitt lilla äventyr med tre dagars hojkörning boende i ett tält blev just nu en minisemester på Gotland i en svindyr stuga med både sambo och son... behöver jag nämna vems Visakort som fick gå varmt för en timme sedan
Hur är möjligheterna att ta med damen + en tvåårig terrorist någon dag till banan eller vill ni ha minimalt med spring i depån????
Inte mitt problem som jag ser det...... Hon får gärna åka och titta på raukar eller liknande i tre dagar om hon nu prompt skulle med.Jocke K skrev:2575415Det har fungerat bra för mig.
Största problemet blir förmodligen att damen blir uttråkad.
Da Fris skrev:2575420Inte mitt problem som jag ser det...... Hon får gärna åka och titta på raukar eller liknande i tre dagar om hon nu prompt skulle med.
Jotack, hon är en flitig hobbyfotograf så den tanken har redan slagit mig......icko skrev:2575430Ge kvinnan en kamera o placera ut henne i en kurva där hon kan ta bra bilder!!
Sen säljer du bilderna dyrt, så har du "minisemestern" betald!!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |