Da Fris skrev:
2575321
Hur är möjligheterna att ta med damen + en tvåårig terrorist någon dag till banan eller vill ni ha minimalt med spring i depån????
Det går utmärkt att ha barn där, dock brukar väl barnen tröttna och tycka det är lagom kul en hel dag.
Längst ner i depån uppmanade vi dom som hade barn att ställa sig i år 2006.
Anledningen är just att det är ingen trafik där med motorcyklar som köra fram och tillbaka och det finns ett avgränsande räcke mot banan så ingen kan springa ut.
Bredvid asfalten finns massor med småsten och stora stenar, massor med kalksten och andra underbara mineraler
Ge ungen en spade och säg till honom/henne att inte kasta dom stora stenarna , gräv gräv och gräv.
Allvarligt talat så fungerar det perfekt med barn längst ner i depån men min erfarenhet säger att dom kommer bli uttråkade att vara där. Barn är förvisso uppfinningsrika och lättroade, vuxna är inte det!
Mina råd,
- Säg till dom att åka till Fårö (2 mil därifrån) och promenera på stranden där, minns inte vad stranden heter men det är sandstrand på ca 1 - 2 km. För kallt för att bada men springa i vattenbrynet är säkert helt funktionellt.
- Nästa dag får dom spendera i Visby, se till att hon inte har med sig ditt Visa.
- Sista dagen, besök Lummelunda grottorna och kom sen till banan och titta på Pappa
/Nitrous
Lotta skrev:
2575613 Jag vet att ni måste ha otroligt mycket att reda ut och fixa. Men som alla andra som undrar över sina platser m.m så undrar ju jag vart jag kan tänkas hamna som skrev in mig först i lugn grupp på reservlistan. Nu har mina vänner blivit uppdelade på 2 olika helger och det gäller ju att kunna boka boende och färjor m.m.
Men det är väl bara och vänta och se om det sen finns stugor, färjeplatser över......och till vilken helg de andra lyckas byta/behålla.
Rörigt vart det......
Lotta, du kommer med 99,9% sannolikhet erbjudas en plats i Lugn grupp eftersom du står så högt upp på listan.
Precis som du förstår så försöker vi nu lösa alla ev. önskemål om byten m.m. pga vänner och dylikt.
Därefter kommer vi att fördela platser till reservlistan.
Editera gärna ditt inlägg i reservtråden och lägg till om du föredrar någon särskild av helgerna eller om det är sak samma.
Vi hör av oss med PM så snart vi kan och hinner med.
/Nitrous