Gotland Ring 2007 - Actionpics

Jocke K

Glad Medlem
Gick med
10 May 2004
Hoj
R1 06 & R6 00
Da Fris skrev:
2575420 Inte mitt problem som jag ser det...... :D Hon får gärna åka och titta på raukar eller liknande i tre dagar om hon nu prompt skulle med.

Kom du med i första helgen eller hur gick det Jocke????

Sveret går till min jobbmail, så jag får lungt vänta till nästa vecka innan jag vet vilken helg det blir. Hur gick det för dig?

Tjejen och grabben var med mig på GR 2005. Sista dagen såg hon fram mot att städa stugan.:D Så det där med att passivt stå och titta på är inte så roligt.
Men 2007 ska hon förhoppningsvis också köra på GR, och grabben tycker fortfarande att allt som brummar är roligt så det ska nog gå bra.

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Dr.Bike skrev:
2575399 OK Liwa!

Vi byter INGET nu. (bara sonderar!)
Jag tömde just jobbmailen och ser att jag fått igenom helförsäkring på mitt lilla monster i Folksam helår för två å nie! Jippi! (har tjatat ett tag nu...och går således från trygg-chansa till folksam)
Detta innebär väl oxå att jag kan köra i vilken grupp som helst?

Tack.

Ditt önskemål är förresten redan löst, kolla mailen :tummenupp

Folksam, JA det innebär att du kan åka vilken grupp som helst. Helt korrekt!
Om du helst vill åka någon annan grupp än Oförsäkrad nu när du har möjlighet med Folksam så är det rätt tid att meddela oss det nu, helst igår :) Ju längre tiden går desto svårare blir det.

/Nitrous & Liwa1

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Reservlistan!!

Jag vet att ni måste ha otroligt mycket att reda ut och fixa. Men som alla andra som undrar över sina platser m.m så undrar ju jag vart jag kan tänkas hamna som skrev in mig först i lugn grupp på reservlistan. Nu har mina vänner blivit uppdelade på 2 olika helger och det gäller ju att kunna boka boende och färjor m.m.

Men det är väl bara och vänta och se om det sen finns stugor, färjeplatser över......och till vilken helg de andra lyckas byta/behålla.

Rörigt vart det......:)

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Da Fris skrev:
2575321
Hur är möjligheterna att ta med damen + en tvåårig terrorist någon dag till banan eller vill ni ha minimalt med spring i depån????

Det går utmärkt att ha barn där, dock brukar väl barnen tröttna och tycka det är lagom kul en hel dag.

Längst ner i depån uppmanade vi dom som hade barn att ställa sig i år 2006.
Anledningen är just att det är ingen trafik där med motorcyklar som köra fram och tillbaka och det finns ett avgränsande räcke mot banan så ingen kan springa ut.
Bredvid asfalten finns massor med småsten och stora stenar, massor med kalksten och andra underbara mineraler :)
Ge ungen en spade och säg till honom/henne att inte kasta dom stora stenarna , gräv gräv och gräv.
Allvarligt talat så fungerar det perfekt med barn längst ner i depån men min erfarenhet säger att dom kommer bli uttråkade att vara där. Barn är förvisso uppfinningsrika och lättroade, vuxna är inte det!

Mina råd,
- Säg till dom att åka till Fårö (2 mil därifrån) och promenera på stranden där, minns inte vad stranden heter men det är sandstrand på ca 1 - 2 km. För kallt för att bada men springa i vattenbrynet är säkert helt funktionellt.

- Nästa dag får dom spendera i Visby, se till att hon inte har med sig ditt Visa.

- Sista dagen, besök Lummelunda grottorna och kom sen till banan och titta på Pappa :tummenupp

/Nitrous

Lotta skrev:
2575613 Jag vet att ni måste ha otroligt mycket att reda ut och fixa. Men som alla andra som undrar över sina platser m.m så undrar ju jag vart jag kan tänkas hamna som skrev in mig först i lugn grupp på reservlistan. Nu har mina vänner blivit uppdelade på 2 olika helger och det gäller ju att kunna boka boende och färjor m.m.

Men det är väl bara och vänta och se om det sen finns stugor, färjeplatser över......och till vilken helg de andra lyckas byta/behålla.

Rörigt vart det......:)

Lotta, du kommer med 99,9% sannolikhet erbjudas en plats i Lugn grupp eftersom du står så högt upp på listan.

Precis som du förstår så försöker vi nu lösa alla ev. önskemål om byten m.m. pga vänner och dylikt.
Därefter kommer vi att fördela platser till reservlistan.
Editera gärna ditt inlägg i reservtråden och lägg till om du föredrar någon särskild av helgerna eller om det är sak samma.
Vi hör av oss med PM så snart vi kan och hinner med.

/Nitrous

Last edited:

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Nitrous skrev:
2575621 Bla bla bla......

- Nästa dag får dom spendera i Visby, se till att hon inte har med sig ditt Visa.

- Sista dagen, besök Lummelunda grottorna och kom sen till banan och titta på Pappa :tummenupp
/Nitrous
Det låter ungefär precis som det damen sitter och planerar just nu, speciellt den biten med Visa-kortet..... (om du bortser från ordet "inte") :D

Vad du menar med längst ner i depån misstänker jag kommer att visa sig men om nu damen får för sig att just nu ska vi titta på när pappa kör hoj så kommer dom inte att bli avvisade i grinden utan blir insläppta..... :tummenupp

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Da Fris skrev:
2575657 Det låter ungefär precis som det damen sitter och planerar just nu, speciellt den biten med Visa-kortet..... (om du bortser från ordet "inte") :D

Vad du menar med längst ner i depån misstänker jag kommer att visa sig men om nu damen får för sig att just nu ska vi titta på när pappa kör hoj så kommer dom inte att bli avvisade i grinden utan blir insläppta..... :tummenupp

Ingen kommer att bli avvisad någonstans, vi kommer att vara in the middle of nowhere. Det finns inga vakter i kalkbrottet, bara brottets egen "Tjabo" Karl-Axel , the man - the myth :yoparty

/Nitrous

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Steinmeister skrev:
2575026 Tja. Har en plats i oförsäkrat första helgen, skulle vilja byta mot helg 2 då min kamrat fick plats där. Alt byte i andra riktningen, mellan min kompis Max© här på sporthoj.

Har du mailet in önskemålet om helgbyte?
Gör det isåfall för hittills så tror jag att vi löst alla önskemål och behov.

/Nitrous

Steinmeister

Har ingen hoj för hoj e gääj!
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
R6-06 till salu edition
Nitrous skrev:
2576231 Har du mailet in önskemålet om helgbyte?
Gör det isåfall för hittills så tror jag att vi löst alla önskemål och behov.

/Nitrous

You got mail! :tummenupp

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Alla som anmälde sig skall ha fått mail under helgen med vilken grupp dom hamnade i.

I mailet står också att önskemål om byte av helg kan framföras till oss via mail. Vi försöker tillgodose alla önskemål och byten, hittillls har samtliga kunna lösas.

Betalning och bokning av förarplats gäller precis som tidigare, vi kommer även påminna om detta senare i veckan.

Bekräftelse på bokad och betald plats kommer med epost så snart betalningen registrerats.

Frågor, funderingar eller oklarheter kan med fördel mailas till oss så besvarar vi dem i turordning.

Mvh
Actionpics - Liwa1 & Nitrous

Buster

Speedking
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
cbr600rr, cbr1000rr, RSVR
Kör på Gotland ring 1-3/6

Tackar som ödmjukast för hästjobbet ni på Actionpics lägger ner för att reda ut det här. Verkligen ambitiöst och profesionellt. :tummenupp

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Buster skrev:
2578745 Tackar som ödmjukast för hästjobbet ni på Actionpics lägger ner för att reda ut det här. Verkligen ambitiöst och profesionellt. :tummenupp

Tack för dom orden Buster :tummenupp

Men naturligtvis så är det självklart för oss i Actionpics eftersom det är inte Ert fel att tekniken inte klarade av trycket och ambitionen är att alla som fick en bekräftelse ska få en Gotland Ring upplevelse :)

Nu vässar vi klorna och kommer försöka göra BÅDA helgerna ännu bättre än någonsin så ALLA blir toppen-nöjda.

Bara att putsa på hojarna och utrustningen i vinter och se fram emot året roligaste helg.

Glöm inte att boka boende i MYCKET god tid!

Information om bokning av färja med rabatt m.m. kommer så snart Destination Gotland har sin turlista och prislista klar för 2007, troligen slutet av November.

/Nitrous & Liwa1

sandstream

Guest
Da Fris skrev:
Så här såg det ut 2005 så barn är okej :)

Bifogat

• sh_elliot_maya_gr_2005.jpg
    sh_elliot_maya_gr_2005.jpg
    80.4 KB · Visningar: 54

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Efter att de 10 dagarna har gått så börjar ni meddela personerna på reservlistorna, om det nu är så att vissa inte betalar i tid?

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Alicia skrev:
2578861 Efter att de 10 dagarna har gått så börjar ni meddela personerna på reservlistorna, om det nu är så att vissa inte betalar i tid?

Helt korrekt :tummenupp
Men eftersom det uppstod lite problem vid anmälningen och vi bad alla som inte betalt redan att vänta lite tills att detaljer och datum var spikat för helg nummer 2 (vilket det nu är) . Så nu i veckan kommer vi skicka ut mail till alla som fått en plats om att det nu gäller att betala bokningsavgiften för sen bearbetas reservlistan på platser som inte blivit utlösta.

/Nitrous

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...