J.Andersson skrev:2573859Gubbar gå och kolla synen, här har vi sandstreams gridgirl 2006.
http://www.howardwfrench.com/photos/albums/zeguo/granny.jpg
Nu var du elak!
J.Andersson skrev:2573859Gubbar gå och kolla synen, här har vi sandstreams gridgirl 2006.
http://www.howardwfrench.com/photos/albums/zeguo/granny.jpg
WilleZL skrev:2574589Nu var du elak!
tvålen skrev:2574576Jag tycker det verkar helt sjukt att jag enligt mailet som kommit är en av de sista som anmält sig till oförsäkrat när jag gjorde det inom första minuten
Nitrous skrev:2574617Ja det är helt sjukt, på 20 sek kom det in 71 st anmälningar till Oförsäkrad grupp.
Det fanns egentligen bara 30 platser men data-scripten lyckades inte stänga anmälningsmöjligheten och göra "reject" på anmälningarnar.
Troligen för att servern segade ihop när ALLA klickade på F5 hela tiden varje 1/2 sekund.
/Nitrous
tvålen skrev:2574632Siiiiiiiiicked! Jaja, är iaf 4 på reservlistan...
En fråga också, det är väl först efter att jag blivit erbjuden en plats som jag måste betala in en summa... Jag måste inte betala något för att stå kvar som nummer 4 på reservlistan?
Kul att det är så stort intresse för era körningar! Mindre kul att jag var en tusendelssekund långsam
Dr.Bike skrev:2574611Jag kom inte med...
tvålen skrev:2574576Jag tycker det verkar helt sjukt att jag enligt mailet som kommit är en av de sista som anmält sig till oförsäkrat när jag gjorde det inom första minuten
icko skrev:2574642Då e de till o hänga på annonsforumet då för dig...
Buster skrev:2574647japp, 8-10 juni i oförsäkrad blev det.
Tydligen skriver man för långsamt och läste för mycket av texten innan jag klickade iväg anmälan. Bekräftelsemailet skickades 21:32:00, då var det alltså redan fullt. Nästa år ska jag lägga in makron för att snabbt fylla i anmälningsformuläret.
Slappa skrev:2574658Anmälde mig första minuten till mellan och kom ändå inte med, jävla kul ju
Jag funderade också på det men inte särskilt länge.Aaron skrev:2574785Vad var syftet med rutan Fråga? följt av fält där det stod 150?
Bromsade mig säkert 1,5 sek (men hann ändå.. )
Aaron skrev:2574785Vad var syftet med rutan Fråga? följt av fält där det stod 150?
Bromsade mig säkert 1,5 sek (men hann ändå.. )
Sb skrev:2574862En vettvilling skulle gissa på att fältet var till för att ställa en fråga till Actionpics och att man kunde skriva max 150 tecken..
/Sb - som skrev i rutan men ändå hann anmäla två personer!
Ah, så måste det vara, det var därför den var gråad, om man skrev i frågerutan så räknade den säkert ner. Jag var som DrBike inne på mer konspiratoriska spår med att man måste svara på något från texten som jag inte hann läsa och att 150 var kronor. Kanske var därför jag inte skrev någon fråga för jag trodde det kostade 150 kr extra då.Sb skrev:2574862En vettvilling skulle gissa på att fältet var till för att ställa en fråga till Actionpics och att man kunde skriva max 150 tecken.
Mattias skrev:2572150Då kan man ju undra hur det kommer att funka med reservlistan.
Alla som kommer med i första svängen kommer säkert inte att betala, så då uppstår ju ett nytt dilemma. Ni har säkert tänkt på detta redan, så jag är nyfiken på hur detta kommer att lösas. Det är iofs absolut ingen panik eftersom det är sju månader kvar tills nåt händer på riktigt, men det vore ju skönt att veta säkert hur det blev. Jag hade tänkt åka med en ganska stor grupp människor utspridda i olika grupper, och det här gör ju inte saken lättare.
Jag menar inte att låta gnällig, men som ni säkert förstår så blir besvikelsen lika stor som förväntningarna var innan.
Jag hoppas att detlöser sig på bästa sätt. Ni med, säkert.
Är du säker?
Sb skrev:2574862En vettvilling skulle gissa på att fältet var till för att ställa en fråga till Actionpics och att man kunde skriva max 150 tecken..
/Sb - som skrev i rutan men ändå hann anmäla två personer!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |