Gotland Ring 2007 - Actionpics

Dr.Bike

Guest
Slappa skrev:
2574187 Fixa en flashig uniform och lite högre gradbeteckningar så kan ja springa runt hela ön åt dig, leka mp och sätta Nitrous i finka osv:tungan

Vadå gå till överdrift

It's a deal!
Kan du nöja dig med Majors gradbeteckningar?

Nu: Godnatt alla!

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Dr.Bike skrev:
2574191 It's a deal!
Kan du nöja dig med Majors gradbeteckningar?

Nu: Godnatt alla!

Vi får se det beror lite på vilket vapen ja kommer få utdelat osv, måste ju kunna försvara mig mot Mattias och alla otäcka typer!

Najti

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Nu vill jag bara säga några saker....

Till bandagar anmäler man sig var och en för sig, i alla fall till våra körningar. Vi har inte gruppanmälan.

Vi förstår absolut att man vill köra när ens vänner kör. Det vill väl alla. Men lika väl som vid andra bandagar så blir det fullt och en del får inte plats.
Trots det sitter vi alltså och ringer, pratar, mailar, pmar folk för att försöka hjälpa folk in i det längsta för att få det så bra som möjligt för alla. Tyvärr kommer det inte lyckats till 100% för alla.

Vi sitter verkligen och arbetar med problemet, vi lägger ner otroligt mycket tid, vi gör allt för att försöka göra alla nöjda. Direkt när vi såg vad som hände började vi boka Gotland Ring en till helg för att alla ska kunna få åka på Gotland Ring. Vi försöker hålla er informerade direkt om vad som händer och snabba på med få ut vilka som kom med helgen den 1-3 juni.

Då är det tråkigt att läsa om att vi har dyra bandagar och att vi tjänar massor på detta.
Att vi ev skulle manipulera med anmälningarna som kom in och att det skulle kunna dyka upp misstankar om oegentligheter mot vårt sätt att sköta det..
Att vi är orättvisa när vi inte kan låta hela "gänget åka samma dag fast några anmälde sig försent.
osv :(

Jag längtar till Gotland och vi kommer absolut göra vårt bästa. hade inte db strulat hade det i alla fall varit flera som inte kom med. Då hade vi troligen inte heller bokat en helg till. Så något positivt kom det ur det hela i alla fall :)

Vi kommer INTE lägga ut namnlistor på forumet. Vi har inte allas medgivande att föra upp någons namn på ett offentligt internetforum. ALLA som kom med kommer få ett mail och dom som inte lämnat mailadress ringer vi.

Dom som inte kom med 1-3 juni kommer få ett mail om att dom fått plats 8-10 juni och där vi hör om dom vill köra den helgen.
Nej, vi kommer inte lägga upp lista med bara nicken i stället heller, för alla har inte nick på sporthoj.

Om det trots allt kommer att förekomma skit om Actionpics så ska det absolut inte gå ut över dom instruktörer som arbetar med oss, inte med dom killar och tjejer som hjälper oss. Anser man att det är skit med Actionpics efter det som hände med db så är det Nitrous och mig det får gå ut över i så fall.

/Liwa1 - en trött, arrangör som jobbar järnet och längtar till Gotland för ha lika kul som vi brukar ha där med er som är med och kör

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Liwa1 skrev:
2574203 Nu vill jag bara säga några saker....

...

/Liwa1 - en trött, arrangör som jobbar järnet och längtar till Gotland för ha lika kul som vi brukar ha där med er som är med och kör

Ni gör ett kanonjobb och hör ni nåt annat så är det bara skitsnack, inget att fästa sig vid... :tummenupp

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Liwa1 skrev:
2574203 massor med text
Det spelar ingen roll vad man gör så finns det alltid någon som gnäller.

Vi är ju ett helt gäng som gärna betalar 2000:- för tre hela dagar och låter er sköta jobbet med bokningar instruktörer mm, det är billigt :D

Jävligt skönt att det finns folk som tar tag i saker och ordnar banträffar. Hade det nu hadevaritså dyrt och ni försökte skinna oss på pengar så hade det knappast varit sådan anstormning till träffen.

Tack för all tid ni lägger ner så vi kan sitta vid datorerna och gnälla ;)

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Alla Anmälda Ska Nu Ha Fått Ett Mail!

Nu är mail utskickat till ALLA som är anmälda oavsett hur, var och när!

Har du inte fått något mail men förväntar dig ett, kontakta oss eftersom det finns en chans att något listigt Anti-Spam filter har stoppat mailet!

Mailet som skickats ut innehåller information om vilken grupp du anmält dig till och vilken helg som du kommit med.

Nu har vi nästan arbetat i snart ett dygn med detta och är trötta, dax att sova nu....ZZzzzzzzz

/Nitrous & Liwa1

ninan

Medlem
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Daytona 675
Liwa1 skrev:
2574203 Nu vill jag bara säga några saker....

......

Hej,
jag vill bara säga att ni gör ett jättejobb. Priset är väl ingen skillnad mot andra bandagar och banan är ju askul så vad har jag att klaga på. Nu vill jag bara ha med mitt ressällskap på samma tillfälle som mig själv så jag har någon attfärdas till banan tillsammans med också. Jag har skickat ett mail till er.

Synes på GR i Juni 2007!
/Nina

SwedeAce

There is no spoon
Gick med
21 Dec 2004
Hoj
Meanstreak 1600 - 02
Keep up the good word!

Jag tycker att det är billigt med tanke på att ni fixar dit ambulans nån som ska sälja mat osv. Det är nog inte heller någon hög tim penning på allt jobb som ni verkligen lägger ner. 666 kr kunde ni ta 667 kr för att få bort "evil" stämpeln :) .

Det ska bli jättekul att komma dit 3 året i rad och köra ni har sköt gotland ring superbra hittills det är väl därför alla platser försvinner på en gång.

Så keep up the good work! Så syns vi på ringen!

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Dr.Bike skrev:
2574144 ;) Göbbä! Får du en plats och inte jag ska jag bli lik dig och sen bo i bussen... droga dig och sen ta dina körpass!! :hördu :kulspruta

Kom på: Kanske DU och JAG hade gått på en sån fint... men det LÄR bli svårare att övertyga din FRU om vem som är vem! :brynad

:1pajas

Nä - vi får snickra på ditt garasje isället så länge!! :tummenupp

Lik mig??? :D
Det blir inte lätt!
Du får träna i ett par år och sola en hel del sen så börjar det likna nått!:yoparty

Wip

Minst 2 mil.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC
Liwa1 skrev:
2574203

App, app, app. Lite energi kunde ni väl lagt ner på det hela. Jag har trotts allt inte läst någonstans hur ni ska lösa varken bogseringen av ön, förankringen medans den ligger förtöjd utanför Uppsala, eller hur den temporära bron ska se ut. Jag menar, för 2000 pix borde det ju finnas lite service bakom? :tungan

Skämt åsido, ni gör ett kanonjobb, och jag tror ingen har så många uppskattade körningar som ni!
Rock on :yoparty skulle jag vilja säga.

// Wip

relentless

Medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
R6RR 2008
Nitrous skrev:
Nitrous & Liwa1

ni gör ett kanon jobb.. :tummenupp :yoparty
jag körde första ggn på bana gelleråsen 11sept och är överlycklig att jag kom med på gotlandsåket!

åker iof själv men det fanns så snälla människor sist så det blir nog kul! :tummenupp

Aaron

Exilkuban
Gick med
9 May 2003
Hoj
2008 Aprilia RSV1000R
:yoparty I'm on for 1-3 Juni!
Känns bra.

Fett cred till Actionpics för allt slit med detta!

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT
Liwa1 skrev:
2574203
Då är det tråkigt att läsa om att vi har dyra bandagar och att vi tjänar massor på detta.
Att vi ev skulle manipulera med anmälningarna som kom in och att det skulle kunna dyka upp misstankar om oegentligheter mot vårt sätt att sköta det..
Att vi är orättvisa när vi inte kan låta hela "gänget åka samma dag fast några anmälde sig försent.
osv :(

Jag har definitivt inte klagat på priset!! Då hade jag inte anmält mig..
Mantorp va ju betydligt dyrare, men de bidde väl fullbokat där me!!???

Va de gäller anmälningarna så betvivlar jag inte att ni haft fullt upp.
Ej heller avis på all tid o slit ni lagt ner på o reda ut allt.
Snarare väldigt imponerad!!:tummenupp

Men, de va något/några inlägg tidigare i tråden samt att en kompis berätta att han fått "specialinfo" om att de kommit me på resan som startade mina funderingar...:rolleyes:

Men som sagt, jag e inte bitter...

Kom ju med Helg 1, o jag tänker INTE byta den!!:) :)

Ses på Kalkatraz!!:tummenupp

Suzuki GSXR

Ny medlem
Gick med
5 May 2005
Hoj
GSXR 1000, Baotian 50
Jag kom med på riktigt.
Håller med övriga om att ni gör ett kanonjobb.
Vi syns på Gottland
:) /Marcus

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
icko skrev:
2574503Men, de va något/några inlägg tidigare i tråden samt att en kompis berätta att han fått "specialinfo" om att de kommit me på resan som startade mina funderingar...:rolleyes:

Men som sagt, jag e inte bitter...

Kom ju med Helg 1, o jag tänker INTE byta den!!:) :)

Ses på Kalkatraz!!:tummenupp

Det jag skrev tidigare i tråden var så överdrivet kaxigt att jag trodde att det skulle vara uppenbart att det va ett skämt (om det nu va mitt inlägg du syftade på.

Det jag skrev var naturligtvis inte sant och jag beklagar verkligen om jag skapade misstankar i onödan. :(

Jag är helt övertygad om att ingen blir särbehhandlad och att Lillan och Marcus sköter detta på bästa sätt.

WilleZL

Aktionsgruppen för TT-lopp på Gotland
Gick med
13 Jan 2005
Hoj
R6 & RD350
sandstream skrev:
2573181 Jag tror det är en bra lösning.
Vet många av de yngre förmågorna som tittar surt på oss gamlingar bara för vi är både snyggare och snabbare.
Kanske en egen plats i depån också där vi avslappnat kan prata om våra bedrifter utan att behöva förklara för de yngre vad en LP-skiva är, att det bästa TV-spelet helt ärligt faktiskt var Atari, att man kunde göra läsk hemma redan på 80-talet, att hockeyfrillan faktiskt var rackarns läcker, att rosa på killar var helt okej osv.

Haha, du glömde skriva.."och tar flickorna i från dem".. som någon skrev lite påpassligt i någon annan tråd :lol . Ja, se 80-talet. Tänk om man skaffat en ny Yamaha RD 500, 1984 eller 1985! En maskin som skulle vårdats ömt och stått i garaget i dag. Att köras tex fina dagar som denna. Ja, i dag ska jag ta en sväng. Men först ska jag programmera videon för att spela in kvalet i Vallencia.

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Jag tycker det verkar helt sjukt att jag enligt mailet som kommit är en av de sista som anmält sig till oförsäkrat när jag gjorde det inom första minuten :brinnerup

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT
RoLLER skrev:
2574570 Det jag skrev tidigare i tråden var så överdrivet kaxigt att jag trodde att det skulle vara uppenbart att det va ett skämt (om det nu va mitt inlägg du syftade på.

Det jag skrev var naturligtvis inte sant och jag beklagar verkligen om jag skapade misstankar i onödan. :(

Jag är helt övertygad om att ingen blir särbehhandlad och att Lillan och Marcus sköter detta på bästa sätt.

De e lugnt, jag kom ju me o e nöjd o glad o de flesta av de jag umgås med är ju där samma helg me!!:tummenupp :)

Sen hur det gått för andra bryr jag mig inte i:arsele :D

Men akta dig för o skämta me konstapel Steka, han kan bli argare än "Elaka Polisen" (läs Svullo) me batongen..:rolleyes:

O nej, jag tror inte Marcus o Lillan särbehandlat nån!!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...