Nu vill jag bara säga några saker....
Till bandagar anmäler man sig var och en för sig, i alla fall till våra körningar. Vi har inte gruppanmälan.
Vi förstår absolut att man vill köra när ens vänner kör. Det vill väl alla. Men lika väl som vid andra bandagar så blir det fullt och en del får inte plats.
Trots det sitter vi alltså och ringer, pratar, mailar, pmar folk för att försöka hjälpa folk in i det längsta för att få det så bra som möjligt för alla. Tyvärr kommer det inte lyckats till 100% för alla.
Vi sitter verkligen och arbetar med problemet, vi lägger ner otroligt mycket tid, vi gör allt för att försöka göra alla nöjda. Direkt när vi såg vad som hände började vi boka Gotland Ring en till helg för att alla ska kunna få åka på Gotland Ring. Vi försöker hålla er informerade direkt om vad som händer och snabba på med få ut vilka som kom med helgen den 1-3 juni.
Då är det tråkigt att läsa om att vi har dyra bandagar och att vi tjänar massor på detta.
Att vi ev skulle manipulera med anmälningarna som kom in och att det skulle kunna dyka upp misstankar om oegentligheter mot vårt sätt att sköta det..
Att vi är orättvisa när vi inte kan låta hela "gänget åka samma dag fast några anmälde sig försent.
osv
Jag längtar till Gotland och vi kommer absolut göra vårt bästa. hade inte db strulat hade det i alla fall varit flera som inte kom med. Då hade vi troligen inte heller bokat en helg till. Så något positivt kom det ur det hela i alla fall
Vi kommer INTE lägga ut namnlistor på forumet. Vi har inte allas medgivande att föra upp någons namn på ett offentligt internetforum. ALLA som kom med kommer få ett mail och dom som inte lämnat mailadress ringer vi.
Dom som inte kom med 1-3 juni kommer få ett mail om att dom fått plats 8-10 juni och där vi hör om dom vill köra den helgen.
Nej, vi kommer inte lägga upp lista med bara nicken i stället heller, för alla har inte nick på sporthoj.
Om det trots allt kommer att förekomma skit om Actionpics så ska det absolut inte gå ut över dom instruktörer som arbetar med oss, inte med dom killar och tjejer som hjälper oss. Anser man att det är skit med Actionpics efter det som hände med db så är det Nitrous och mig det får gå ut över i så fall.
/Liwa1 - en trött, arrangör som jobbar järnet och längtar till Gotland för ha lika kul som vi brukar ha där med er som är med och kör