Gotland Ring 2007 - Actionpics

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
sandstream skrev:
2573181Vet många av de yngre förmågorna som tittar surt på oss gamlingar bara för vi är både snyggare och snabbare.

Jag är SÅ glad att vara man (MAN). Man blir bara snyggare och snyggare ju äldre man blir! :banana

Det måste få ett slut snart, jag kan knappt slita mig från spegeln längre! :pussa

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
Triggerhappy skrev:
2573183Föresten är det poppis att göra läsk hemma igen...skillnaden är att vi gjorde det för 20år sen. :D

Har fortfarande min Sodastreamer igång..., hur länge håller en sådan egentligen
:va Har bara bytt en gummipackning på snart 22år, nästan lika hållbar som Duccen :D

Dr.Bike

Guest
Triggerhappy skrev:
2572898 Ge f-n i toarullen :mad:

Klart du får får vara med.

Kamikaze, ja sa rullatorgruppen inte Zombiegruppen...

Hörrö jeffla gubbe! Du blir mycket SNART förtti du å! :fakta
;)

Nogger skrev:
2572982 ......finns inte Antikrundan redan :va :)

Hur UNG är min herre? ;)

Last edited:

steka

Dansar helst i sin egen takt
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Bianchi 928 Carbon
:rullandeu
RoLLER skrev:
2573175 Jag vet att lite namnkunniga namn som JAG, Mattias DanTheMan mfl flyttades till första helgen på bekostnad av steka och några andra lewsers man inte vet vilka dom e.
:rullandeu :rullandeu :pannkyss

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Hoj
Flertal
Pga att de snabbaste grupperna gick åt först så valde vi långsamma gruppen, jag menar hellre den än ingen :tummenupp

Jag misstänker nästan att vi tillhör dem som "halkade" lite på slutet och kommer väl kanske på reservlistan, finns det någon tanke att man kanske ändå kan få välja t,ex medel, som var den vi tänkt först (dvs OM vi hamnar i reserven)?
Självklart beroende på var i reservgruppsordningen man han "kvala in", blev man sist där med så får man ju ta vad som bjuds :)

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Ozzian skrev:
2573265 Pga att de snabbaste grupperna gick åt först så valde vi långsamma gruppen, jag menar hellre den än ingen :tummenupp

Alltför många bokar i vad som finns, fine, men kom inte å sura när du måste följa reglerna i lugna gruppen sen:fakta

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
sandstream skrev:
2573181 Jag tror det är en bra lösning.
Vet många av de yngre förmågorna som tittar surt på oss gamlingar bara för vi är både snyggare och snabbare.
Kanske en egen plats i depån också där vi avslappnat kan prata om våra bedrifter utan att behöva förklara för de yngre vad en LP-skiva är, att det bästa TV-spelet helt ärligt faktiskt var Atari, att man kunde göra läsk hemma redan på 80-talet, att hockeyfrillan faktiskt var rackarns läcker, att rosa på killar var helt okej osv.

Asså, jag är ju inte 40+, än, men min hoj är. Räcker det?

Dr.Bike

Guest
*Superlight* skrev:
2573239 Har fortfarande min Sodastreamer igång..., hur länge håller en sådan egentligen
:va Har bara bytt en gummipackning på snart 22år, nästan lika hållbar som Duccen :D

Du menar, lika tekniskt raffinerad... :hihi

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT
RoLLER skrev:
2573175 Jag vet att lite namnkunniga namn som JAG, Mattias DanTheMan mfl flyttades till första helgen på bekostnad av steka och några andra lewsers man inte vet vilka dom e.

Sånt här får ju en o fundera på vissa saker, samt en kompis som berätta att han fått "specialinformation" att han o hans tjej kommit me första helgen..

Om de e så att de e polarlistan som gäller första Helg 1 lr om de e dom som va snabbast o anmäla sig....?:va

Men ja e inte bitter...

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
icko skrev:
2573297 Sånt här får ju en o fundera på vissa saker, samt en kompis som berätta att han fått "specialinformation" att han o hans tjej kommit me första helgen..

Om de e så att de e polarlistan som gäller första Helg 1 lr om de e dom som va snabbast o anmäla sig....?:va

Men ja e inte bitter...

Icko, det är inte sant, det va bara en reply på ett paranoit inlägg. Liwa1 och Nitrous gör ett klanderfritt jobb.

mafo

Snygg, prydlig och pretto!
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Letar..
sandstream skrev:
2573181
Vet många av de yngre förmågorna som tittar surt på oss gamlingar bara för vi är både snyggare och snabbare.

Ah, det är därför du kör literhoj. Kompensation .. :tungan

Ett par år till så blir det 1.584 liter .. :tummenupp

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
sandstream skrev:
2573181 Jag tror det är en bra lösning.
Och brudarnas förstahandsval :fakta

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
betsy skrev:
2573630 I lugna gruppen får man inte köra om i kurvor, det brukar inte vara populärt hos dem som bokat "plats där det fanns plats". Det var det jag menade.

...å då kan det bli som på/i Mo i Rana i somras ! Mkt instruktörer blev det ute på banan då ! Å du betsy ge f-n i toarullen som sagt, man blir jue alldeles nervis :pannkyss

mafo

Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Letar..
Nogger skrev:
2573720 ...å då kan det bli som på/i Mo i Rana i somras ! Mkt instruktörer blev det ute på banan då !

Fast problemet med mo i rana var väl snarare att lugn och medel slogs ihop än att folk bokade plats i lugn för att det var där det fanns plats?

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
mafo skrev:
2573729 Fast problemet med mo i rana var väl snarare att lugn och medel slogs ihop än att folk bokade plats i lugn för att det var där det fanns plats?

...du har så rätt det va nog roten till det onda egentligen !! Men faktum kvarstod att det va svårt och hålla sig till dom regler som fanns trots att banan va bred och nästan 4 km.. Nu var det faktiskt norrbaggarna som verkade låtsas som om dom hade svårt och förstå dom svenska orden : INTE blåsa om på varsin sida i kurvan ut på start och mål :va Sen när dom gick bort till betsy och frågar om "gangstertape" då skulle vi solklart förstå att det rörde sig om Silvertape :D

mafo

Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Letar..
Nogger skrev:
2573741 Nu var det faktiskt norrbaggarna som verkade låtsas som om dom hade svårt och förstå dom svenska orden : INTE blåsa om på varsin sida i kurvan ut på start och mål :va Sen när dom gick bort till betsy och frågar om "gangstertape" då skulle vi solklart förstå att det rörde sig om Silvertape :D

Haha .. vissa av dem hade ju svårt att förstå svartflagg också.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024