Kamikaze kid skrev:2572808Varför inte en hel helg på Gotland med + 40 rejsing!
Jag är på!
Nitrous skrev:2572195Förtydligar Liwa1's inlägg.
1# Vi kommer kontakta alla som är En av dom som verkligen hann med att få en plats nu i första svängen.
Ge f-n i toarullenbetsy skrev:2572831Jag kan bidra med en långsam surkärring så får ni nån att varva också
Triggerhappy skrev:2572898
Kamikaze, ja sa rullatorgruppen inte Zombiegruppen...
Nitrous skrev:2572895
Snälla, det är ingen idé att ni ringer oss hela tiden just nu. Mvh
Actionpics - Liwa1 & Nitrous
Don Quixote skrev:2572951Jädrans vilket tryck det var!! Helt sanslöst Gott betyg åt arrangörerna
Hur gör ni andra instruktörer - kommer ni köra bägge helgerna? 6 dagar på en vecka blir ju rätt mustigt
Visst för f-n ..EN Helg för +40Triggerhappy skrev:2572790Roller, Sandis, Nogger mfl.. borde inte vi gammlingar få en egen grupp ?
Typ rullatorgruppen...
Mattias är ju iofs också gammal å fet men han skall ju köra 125á å det är ju ungdomligt ...mnjae föresten oss lurar han inte...han e gubbe han me
SSDD skrev:2572977Visst för f-n ..EN Helg för +40
Projekt "Kalkbrott i kalkbrottet" liksom ...
Å den gruppen har oftast lite fetare läder.....
Vem tar upp den bollen ??
955i skrev:2572832Anmäld... eller nej... kanske inte
Vi få se, under tiden läser jag om raukar.
Är det avkörningszonen?t-rex skrev:2573034hö, jag har varit på Gotland 2 gånger, fortfarande inte sett en enda rauk. Det närmsta jag har kommit är vindsnurrorna i stenbrottet!
steka skrev:2573123Det skall bli MYCKET intressant och se vilka som kommer med på första rundan. Som arrangörerna påpekat kommer det bli gråt och tandagnisslan för dem som fått sitt bekräftelsemejl men som ändå inte kommer med första helgen. Jag hoppas att arrangörerna kommer lägga ut kompletta listor på deltagare samt listan på tider då aktuella anmälningar registrerades. Detta för att undvika eventuella misstankar om oegentligheter under processen. Actionpics har, så vitt jag kan bedöma, tidigare gjort ett fantastisk bra arbete med sina arrangemang och det vore tråkigt om detta goda rykte skulle fläckas om än så av endast misstankar.
Triggerhappy skrev:2573133Bevisbörda å grejer...Steka..nu är du tuff.
Vi får väl ändå anta att arrangören listar de som har fått plats oavsett vilket !
Actionpics är ingen offentlig sektor.
De har ingen skyldighet att framföra BEVIS offentligt..det är nog bara att gilla läget när svaren kommer.
Jag hoppas dock innerligt att du kommer med kompis så vi får tampas lite
Visa ditt vapen så är du garanterad en platssteka skrev:2573150Nja, jag är väl medveten om att de inte jobbar inom offentlig sektor eller har någon som helst bevisbörda. Syftet med mitt inlägg var att förekomma eventuell kritik och jag menade endast väl för deras egen skull. Det är dock möjligt att min 15 år inom rättsväsendet skadat mig
steka skrev:2573123Det skall bli MYCKET intressant och se vilka som kommer med på första rundan.
Jag tror det är en bra lösning.Triggerhappy skrev:2572790Roller, Sandis, Nogger mfl.. borde inte vi gammlingar få en egen grupp ?
Typ rullatorgruppen...
Spelar väl inte så stor roll vilken helg Mattias åker...han kommer ju ändå bara stå å meka. 125räääser...tvi takt is tha shitRoLLER skrev:2573175Jag vet att lite namnkunniga namn som JAG, Mattias DanTheMan mfl flyttades till första helgen på bekostnad av steka och några andra lewsers man inte vet vilka dom e.
sandstream skrev:2573181Jag tror det är en bra lösning.
Vet många av de yngre förmågorna som tittar surt på oss gamlingar bara för vi är både snyggare och snabbare.
Kanske en egen plats i depån också där vi avslappnat kan prata om våra bedrifter utan att behöva förklara för de yngre vad en LP-skiva är, att det bästa TV-spelet helt ärligt faktiskt var Atari, att man kunde göra läsk hemma redan på 80-talet, att hockeyfrillan faktiskt var rackarns läcker, att rosa på killar var helt okej osv.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|