Gotland Ring 2007 - Actionpics

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Anmäld... eller nej... kanske inte :confused:

Vi få se, under tiden läser jag om raukar.

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
Nitrous skrev:
2572195 Förtydligar Liwa1's inlägg.
1# Vi kommer kontakta alla som är En av dom som verkligen hann med att få en plats nu i första svängen.

Kommer detta ske under helgen eller har det mailet redan gått ut?

Mvh
J

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Uppdaterad Info

UPPDATERAD INFO

Snälla, det är ingen idé att ni ringer oss hela tiden just nu. Vi kan inte besvara alla frågor per telefon just nu eftersom alla facit inte finns men det närmar sig.

Banan är bokad en ytterligare helg för alla som inte kommer med helg nummer ETT 1-3 Juni !

Viktiga Datum

Helg Nummer ETT = 1-3 Juni

Helg Nummer TVÅ = 8-10 Juni

Nu inatt (natten fredag till lördag) så kommer vi att skicka ett mail till alla som kom med helg nummer ETT och vilken grupp anmälan gäller!

Det kommer även gå ut ett mail till alla som erbjuds plats helg nummer TVÅ (8-10 Juni )och i vilken grupp!

- Efter att ni erhållit mailet med vilken helg och grupp ni kommit med i så ber vi er kontrollera med ev. reskamrater som är anmälda vilken helg dom kommit med.
- Därefter är ni välkomna att kontakta oss via mail till info@actionpics.se med ev. önskemål så ska vi göra allt vi kan för att se hur vi kan få pusslet att gå ihop.

Vi kommer garanterat inte kunna möta alla önskemål och behov men förhoppningsvis många (kanske t.o.m. alla vilket är vårt mål).

Har överseende med att vi inte kommer kunna besvara era frågor direkt, en viss fördröjning kommer att förekomma.
Vet ni redan nu att ni lämnat felaktiga uppgifter eller missat någon viktig uppgift vid anmälan, t.ex. telefon eller mail så uppskattar vi om ni skickar oss ett mail med korrekta uppgifter om namn m.m. till info@actionpics.se .

När pusslet är lagt, förhoppningsvis i nästa vecka så skickar vi ut mail till resp. deltagare om att betalning av bokningsavgift kan utföras.

10 dgr senare när bokningsavgiften skall vara betald så kommer vi att börja bearbeta reservlistan och se vilka som kan tilldelas plats.

Tack på förhand för Ert överseende och invänta mail från oss.

Mvh
Actionpics - Liwa1 & Nitrous

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Triggerhappy skrev:
2572898
Kamikaze, ja sa rullatorgruppen inte Zombiegruppen...

Nu har jag ju sett dig live så du platsar gott i min +40 grupp! :D
Mig lurar du inte!

Nitrous skrev:
2572895
Snälla, det är ingen idé att ni ringer oss hela tiden just nu. Mvh
Actionpics - Liwa1 & Nitrous

Huh...
Är inte avis att reda ut det där och inte få gnäll...
Lycka till! :pannkyss

Last edited:

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Jädrans vilket tryck det var!! Helt sanslöst :) Gott betyg åt arrangörerna :tummenupp

Hur gör ni andra instruktörer - kommer ni köra bägge helgerna? 6 dagar på en vecka blir ju rätt mustigt :näsblod

Gick med
25 Apr 2003
Hoj
.
Don Quixote skrev:
2572951 Jädrans vilket tryck det var!! Helt sanslöst :) Gott betyg åt arrangörerna :tummenupp

Hur gör ni andra instruktörer - kommer ni köra bägge helgerna? 6 dagar på en vecka blir ju rätt mustigt :näsblod

....nu är du kinkig :D Tänkte faktiskt samma sak...:) Men en sak i taget nu !!

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Triggerhappy skrev:
2572790 Roller, Sandis, Nogger mfl.. borde inte vi gammlingar få en egen grupp ?

Typ rullatorgruppen...

Mattias är ju iofs också gammal å fet men han skall ju köra 125á å det är ju ungdomligt ...mnjae föresten oss lurar han inte...han e gubbe han me :D
Visst för f-n ..EN Helg för +40 :va

Projekt "Kalkbrott i kalkbrottet" liksom ...

Å den gruppen har oftast lite fetare läder.....

Vem tar upp den bollen ??

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
955i skrev:
2572832 Anmäld... eller nej... kanske inte :confused:

Vi få se, under tiden läser jag om raukar.

hö, jag har varit på Gotland 2 gånger, fortfarande inte sett en enda rauk. Det närmsta jag har kommit är vindsnurrorna i stenbrottet!

steka

Dansar helst i sin egen takt
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Bianchi 928 Carbon
Det skall bli MYCKET intressant och se vilka som kommer med på första rundan. Som arrangörerna påpekat kommer det bli gråt och tandagnisslan för dem som fått sitt bekräftelsemejl men som ändå inte kommer med första helgen. Jag hoppas att arrangörerna kommer lägga ut kompletta listor på deltagare samt listan på tider då aktuella anmälningar registrerades. Detta för att undvika eventuella misstankar om oegentligheter under processen. Actionpics har, så vitt jag kan bedöma, tidigare gjort ett fantastisk bra arbete med sina arrangemang och det vore tråkigt om detta goda rykte skulle fläckas om än så av endast misstankar.

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
steka skrev:
2573123 Det skall bli MYCKET intressant och se vilka som kommer med på första rundan. Som arrangörerna påpekat kommer det bli gråt och tandagnisslan för dem som fått sitt bekräftelsemejl men som ändå inte kommer med första helgen. Jag hoppas att arrangörerna kommer lägga ut kompletta listor på deltagare samt listan på tider då aktuella anmälningar registrerades. Detta för att undvika eventuella misstankar om oegentligheter under processen. Actionpics har, så vitt jag kan bedöma, tidigare gjort ett fantastisk bra arbete med sina arrangemang och det vore tråkigt om detta goda rykte skulle fläckas om än så av endast misstankar.

Bevisbörda å grejer...Steka..nu är du tuff.
Vi får väl ändå anta att arrangören listar de som har fått plats oavsett vilket !
Actionpics är ingen offentlig sektor.

De har ingen skyldighet att framföra BEVIS offentligt..det är nog bara att gilla läget när svaren kommer.

Jag hoppas dock innerligt att du kommer med kompis så vi får tampas lite:crash

steka

Dansar helst i sin egen takt
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Bianchi 928 Carbon
Triggerhappy skrev:
2573133 Bevisbörda å grejer...Steka..nu är du tuff.
Vi får väl ändå anta att arrangören listar de som har fått plats oavsett vilket !
Actionpics är ingen offentlig sektor.

De har ingen skyldighet att framföra BEVIS offentligt..det är nog bara att gilla läget när svaren kommer.

Jag hoppas dock innerligt att du kommer med kompis så vi får tampas lite:crash

Nja, jag är väl medveten om att de inte jobbar inom offentlig sektor eller har någon som helst bevisbörda. Syftet med mitt inlägg var att förekomma eventuell kritik och jag menade endast väl för deras egen skull. Det är dock möjligt att min 15 år inom rättsväsendet skadat mig:va

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
steka skrev:
2573150 Nja, jag är väl medveten om att de inte jobbar inom offentlig sektor eller har någon som helst bevisbörda. Syftet med mitt inlägg var att förekomma eventuell kritik och jag menade endast väl för deras egen skull. Det är dock möjligt att min 15 år inom rättsväsendet skadat mig:va
Visa ditt vapen så är du garanterad en plats :brynad

Håller tummarna hårt för listan...

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
steka skrev:
2573123 Det skall bli MYCKET intressant och se vilka som kommer med på första rundan.

Jag vet att lite namnkunniga namn som JAG, Mattias DanTheMan mfl flyttades till första helgen på bekostnad av steka och några andra lewsers man inte vet vilka dom e.

sandstream

Guest
Triggerhappy skrev:
2572790 Roller, Sandis, Nogger mfl.. borde inte vi gammlingar få en egen grupp ?
Typ rullatorgruppen...
Jag tror det är en bra lösning.
Vet många av de yngre förmågorna som tittar surt på oss gamlingar bara för vi är både snyggare och snabbare.
Kanske en egen plats i depån också där vi avslappnat kan prata om våra bedrifter utan att behöva förklara för de yngre vad en LP-skiva är, att det bästa TV-spelet helt ärligt faktiskt var Atari, att man kunde göra läsk hemma redan på 80-talet, att hockeyfrillan faktiskt var rackarns läcker, att rosa på killar var helt okej osv.

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
RoLLER skrev:
2573175 Jag vet att lite namnkunniga namn som JAG, Mattias DanTheMan mfl flyttades till första helgen på bekostnad av steka och några andra lewsers man inte vet vilka dom e.
Spelar väl inte så stor roll vilken helg Mattias åker...han kommer ju ändå bara stå å meka. :D 125räääser...tvi takt is tha shit

Nogger´s namn på gruppen är ju klockren...Antikrundan:D :D

sandstream skrev:
2573181 Jag tror det är en bra lösning.
Vet många av de yngre förmågorna som tittar surt på oss gamlingar bara för vi är både snyggare och snabbare.
Kanske en egen plats i depån också där vi avslappnat kan prata om våra bedrifter utan att behöva förklara för de yngre vad en LP-skiva är, att det bästa TV-spelet helt ärligt faktiskt var Atari, att man kunde göra läsk hemma redan på 80-talet, att hockeyfrillan faktiskt var rackarns läcker, att rosa på killar var helt okej osv.

Pyamasbyxornas tidevarv...det var grejer det.
Föresten är det poppis att göra läsk hemma igen...skillnaden är att vi gjorde det för 20år sen. :D

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...