Gotland Ring 2007 - Actionpics

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Då kan man ju undra hur det kommer att funka med reservlistan.

Alla som kommer med i första svängen kommer säkert inte att betala, så då uppstår ju ett nytt dilemma. Ni har säkert tänkt på detta redan, så jag är nyfiken på hur detta kommer att lösas. Det är iofs absolut ingen panik eftersom det är sju månader kvar tills nåt händer på riktigt, men det vore ju skönt att veta säkert hur det blev. Jag hade tänkt åka med en ganska stor grupp människor utspridda i olika grupper, och det här gör ju inte saken lättare.

Jag menar inte att låta gnällig, men som ni säkert förstår så blir besvikelsen lika stor som förväntningarna var innan.

Jag hoppas att detlöser sig på bästa sätt. Ni med, säkert. ;)

WilleZL skrev:
2572147 Fick en plats!

Är du säker?

Last edited:

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Mattias skrev:
2572150 Jag hade tänkt åka med en ganska stor grupp människor utspridda i olika grupper, och det här gör ju inte saken lättare.

Jag menar inte att låta gnällig, men som ni säkert förstår så blir besvikelsen lika stor som förväntningarna var innan.

Du kan få åka på min bönpall gullet :D

Steinmeister

Har ingen hoj för hoj e gääj!
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
R6-06 till salu edition
Jaja gott att de e fredag! Nu ska ja bli full så tiden går fortare. :tummenupp
(först ska hojen få stålomspunnet och sättas ihop) Eller jag kombinerar det. :)

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Se Nitrous svar längre ner

/Liwa1

Last edited:

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Mattias skrev:
2572150 Då kan man ju undra hur det kommer att funka med reservlistan.

Alla som kommer med i första svängen kommer säkert inte att betala, så då uppstår ju ett nytt dilemma. Ni har säkert tänkt på detta redan, så jag är nyfiken på hur detta kommer att lösas. Det är iofs absolut ingen panik eftersom det är sju månader kvar tills nåt händer på riktigt, men det vore ju skönt att veta säkert hur det blev. Jag hade tänkt åka med en ganska stor grupp människor utspridda i olika grupper, och det här gör ju inte saken lättare.

Jag hoppas att detlöser sig på bästa sätt. Ni med, säkert. ;)

Är du säker?

Förtydligar Liwa1's inlägg.

Förstår vad du menar Mattias.
1# Vi kommer kontakta alla som är En av dom som verkligen hann med att få en plats nu i första svängen.

2# Dom som inte kom med blir första reserver till helg nummer 2! Även dessa blir kontaktade ang. vad dom erbjuds.

3# Ev. önskemål kommer vi att notera vid kontakt med resp. personer och vi kommer naturligtvis göra allt för att försöka pussla ihop det för dom som kanske åker dit i en stor vänskaplig social grupp!

Vi kan naturligtvis inte garantera att vi kommer kunna möta allas behov och önskemål men gör så gott vi kan.

Eftersom vi inte kan förlita oss till tekniken i fortsättningen när intresset är så stort så kommer vi till nästa år verkligen se över hur anmälan lämpligast går till.
Det är såklart återigen väldigt beklagligt det som hänt och vi gör allt vi kan för att lösa det nu och förhindra det i framtiden.

Tack för Er förståelse.

/Nitrous & Liwa1

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Jag drömde att "Vilka kom med listan" var skriven i sand på en sandstrand några km härifrån, sen efter att jag sett listan (jag var med) så kom en SUV och körde över alla namn... Synd för er :D

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Vilket dilemma ni har. :confused:

Varför anmäler ni er inte först, som JAG gör.

Då slipper man oroa sig! :fakta

Ducati for life

Guest
Man får hoppas att säkerheten på G-Ringen blir betydligt bättre än förr inför nästa år.

sandstream

Guest
RoLLER skrev:
2572474 Vilket dilemma ni har. :confused:
Varför anmäler ni er inte först, som JAG gör.
Då slipper man oroa sig! :fakta
Varför ens besvära sig med att göra en anmälan :D
Ducati for life skrev:
2572489 Man får hoppas att säkerheten på G-Ringen blir betydligt bättre än förr inför nästa år.
Vad tänker du på då? Känns säkrare än tex Kinnekulle.

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Roller, Sandis, Nogger mfl.. borde inte vi gammlingar få en egen grupp ?

Typ rullatorgruppen...

Mattias är ju iofs också gammal å fet men han skall ju köra 125á å det är ju ungdomligt ...mnjae föresten oss lurar han inte...han e gubbe han me :D

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Triggerhappy skrev:
2572790 Roller, Sandis, Nogger mfl.. borde inte vi gammlingar få en egen grupp ?

Typ rullatorgruppen...

Mattias är ju iofs också gammal å fet men han skall ju köra 125á å det är ju ungdomligt ...mnjae föresten oss lurar han inte...han e gubbe han me :D

Varför inte en hel helg på Gotland med + 40 rejsing! :yoparty

Jag är på!

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Triggerhappy skrev:
2572790 Roller, Sandis, Nogger mfl.. borde inte vi gammlingar få en egen grupp ?

Typ rullatorgruppen...

Jag kan bidra med en långsam surkärring så får ni nån att varva också :tuttar

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...