WilleZL skrev:2572147Fick en plats!
Mattias skrev:2572150Jag hade tänkt åka med en ganska stor grupp människor utspridda i olika grupper, och det här gör ju inte saken lättare.
Jag menar inte att låta gnällig, men som ni säkert förstår så blir besvikelsen lika stor som förväntningarna var innan.
Mattias skrev:2572150
...Jag menar inte att låta gnällig...
Mattias skrev:2572150Då kan man ju undra hur det kommer att funka med reservlistan.
Alla som kommer med i första svängen kommer säkert inte att betala, så då uppstår ju ett nytt dilemma. Ni har säkert tänkt på detta redan, så jag är nyfiken på hur detta kommer att lösas. Det är iofs absolut ingen panik eftersom det är sju månader kvar tills nåt händer på riktigt, men det vore ju skönt att veta säkert hur det blev. Jag hade tänkt åka med en ganska stor grupp människor utspridda i olika grupper, och det här gör ju inte saken lättare.
Jag menar inte att låta gnällig, men som ni säkert förstår så blir besvikelsen lika stor som förväntningarna var innan.
Jag hoppas att detlöser sig på bästa sätt. Ni med, säkert.
Är du säker?
RoLLER skrev:2572474Vilket dilemma ni har.
Varför anmäler ni er inte först, som JAG gör.
Då slipper man oroa sig!
Varför ens besvära sig med att göra en anmälanRoLLER skrev:2572474Vilket dilemma ni har.
Varför anmäler ni er inte först, som JAG gör.
Då slipper man oroa sig!
Vad tänker du på då? Känns säkrare än tex Kinnekulle.Ducati for life skrev:2572489Man får hoppas att säkerheten på G-Ringen blir betydligt bättre än förr inför nästa år.
Ducati for life skrev:2572489Man får hoppas att säkerheten på G-Ringen blir betydligt bättre än förr inför nästa år.
Triggerhappy skrev:2572666På villket sätt menar du ?
sandstream skrev:2572624Varför ens besvära sig med att göra en anmälan
Vad tänker du på då? Känns säkrare än tex Kinnekulle.
JappNogger skrev:...Det kommer du få vänta länge på det svaret...
sandstream skrev:2572683Japp
Triggerhappy skrev:2572790Roller, Sandis, Nogger mfl.. borde inte vi gammlingar få en egen grupp ?
Typ rullatorgruppen...
Mattias är ju iofs också gammal å fet men han skall ju köra 125á å det är ju ungdomligt ...mnjae föresten oss lurar han inte...han e gubbe han me
Triggerhappy skrev:2572790Roller, Sandis, Nogger mfl.. borde inte vi gammlingar få en egen grupp ?
Typ rullatorgruppen...
Mattias är ju iofs också gammal å fet men han skall ju köra 125á å det är ju ungdomligt ...mnjae föresten oss lurar han inte...han e gubbe han me
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|