Gotland Ring 2007 - Actionpics

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
Samåkartråd?

Skulle kanske vara intressant att göra någon typ av samåkningstråd eller lista med dom som har platser över på kärror och i bilar?

Kanske tidigt att börja planera detta nu men........


Vill åka nu!!
 

2old

Lagt av å lever på otroliga minnen...
Gick med
11 Sep 2004
Ort
stadigt
Hoj
sålt....
MadClaire skrev:
2571526 du kanske vill köpa min =)

Tjena gumsan

Grattis till lotteriplatsen för dig och torbman....vi andra skiter i Gotland nu å drar till Thailand i vår istället.
Vi e SÄKRA...det kommer inte en enda droppe regn på våra visir under vår vistelse där.


...hur säker är du? :såjaponken

;-)

puss
 

Mackägarn

Levande Livsnjutare
Gick med
29 Dec 2004
Ort
Hudiksvall
Hoj
Kawa zx10RR, kinapuff, Apollo -57 med zündapp org.motor
Anmäld, bokad & BETALD.

Nån som redan nu vill sälja sin plats i oförs./licens till mitt tänkta resesällskap som inte har en plats??
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
MadClaire skrev:
2571506 Nice.. :tummenupp kom de andra med?
Jag, Fredrik och Anders och jag tror Sinikka också, Bellis, Mikke, Dennis å Gieger har skrivit upp sig på reservlistan. Tobbe då kom han med?

2old skrev:
2571553 Tjena gumsan

Grattis till lotteriplatsen för dig och torbman....vi andra skiter i Gotland nu å drar till Thailand i vår istället.
Vi e SÄKRA...det kommer inte en enda droppe regn på våra visir under vår vistelse där.


...hur säker är du? :såjaponken

;-)

puss
Det är ju helt enkelt för ni lämnar hjälmarna hemma det kommer ett monsunregn där då.:tungan
 
Last edited:

MadClaire

Det är bättre att vara bäst än sämst
Gick med
23 Jan 2005
Ort
västerås med eget garage =)
Hoj
1 fin 748:a och 1/2, nedmonterad, 916
2old skrev:
2571553 Tjena gumsan

Grattis till lotteriplatsen för dig och torbman....vi andra skiter i Gotland nu å drar till Thailand i vår istället.
Vi e SÄKRA...det kommer inte en enda droppe regn på våra visir under vår vistelse där.


...hur säker är du? :såjaponken

;-)

puss
Torbas kom åxå med... det gör nog ni också, vi måste ju ha med dig så vi har någon som skäller på oss :gnissla

Jag skulle ju hellre åkt med er till Thailand, men jag får inte ledigt från jobbet på våren....
 

2old

Lagt av å lever på otroliga minnen...
Gick med
11 Sep 2004
Ort
stadigt
Hoj
sålt....
aRWe skrev:
2571556 Jag, Fredrik och Anders och jag tror Sinikka också, Bellis, Mikke, Dennis å Gieger har skrivit upp sig på reservlistan. Tobbe då kom han med?


Det är ju helt enkelt för ni lämnar hjälmarna hemma det kommer ett monsunregn där då.:tungan


hehe...skulle ju va just likt mig att glömma hjälmfan!

Grattis du med aRWe...med lite tur får även vi andra plats :näsblod

MadClaire skrev:
2571578 Torbas kom åxå med... det gör nog ni också, vi måste ju ha med dig så vi har någon som skäller på oss :gnissla

Jag skulle ju hellre åkt med er till Thailand, men jag får inte ledigt från jobbet på våren....

Va är det där för snack...ledigt från jobbet FÅR man inte, det TAR man...


...skälla på er kan jag göra genom telefon utan problem, slå en signal när det e dags för tältet bara.
 
Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Fast jag vet inte om det var en så god idé att förvarna med exakt klockslag och grejer. Jag inbillar mig att det ledde till ett antal nonsensanmälningar och kanske en och annan lycksökare som kommer att sälja sina platser till överpris senare.

Uppenbarligen klarade inte själva anmälningsscriptet att stänga i tid när rätt antal anmälningar kommit in. Jag förstår att det blir svårt med tusendelar av en sekund osv, men trycket på det hela hade blivit mindre om det gått till som förra året.

Jag, och många med mig har säkert fått ett eventuellt felaktigt bekräftelsemail och därefter betalat in den där tusenlappen snarast. Hur löser ni det? Att köra 4-6 juni är betydligt mindre attraktivt för mig än den ursprungliga helgen. Har man dessutom sin "bekantskapskrets" inbokad på helgen kommer det ju liksom inte bli samma sak.

Vad jag menar är: FIXA IN MIG OM JAG INTE KOM MED! :mad: Jag har betalt och allt.
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mattias skrev:
2571681
Vad jag menar är: FIXA IN MIG OM JAG INTE KOM MED! :mad: Jag har betalt och allt.

Fan va'ru gnäller! :mad:

Det jag undrar e om vi som nästan e 40, dvs du, jag, DanTheMan mfl ska köra med juniorerna?

Först kör vi ifrån dom, sen snor vi deras brudar. E det inte bättre att ha seniorerna i en egen grupp så det inte blir slagsmål sen? :mad:
 

Jocke K

Glad Medlem
Gick med
10 May 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
R1 06 & R6 00
Mattias skrev:
2571681 Fast jag vet inte om det var en så god idé att förvarna med exakt klockslag och grejer. Jag inbillar mig att det ledde till ett antal nonsensanmälningar och kanske en och annan lycksökare som kommer att sälja sina platser till överpris senare.

Uppenbarligen klarade inte själva anmälningsscriptet att stänga i tid när rätt antal anmälningar kommit in. Jag förstår att det blir svårt med tusendelar av en sekund osv, men trycket på det hela hade blivit mindre om det gått till som förra året.

Jag, och många med mig har säkert fått ett eventuellt felaktigt bekräftelsemail och därefter betalat in den där tusenlappen snarast. Hur löser ni det? Att köra 4-6 juni är betydligt mindre attraktivt för mig än den ursprungliga helgen. Har man dessutom sin "bekantskapskrets" inbokad på helgen kommer det ju liksom inte bli samma sak.

Vad jag menar är: FIXA IN MIG OM JAG INTE KOM MED! :mad: Jag har betalt och allt.


OK nu förstår jag. Det är HOT som gäller om man ska få en plats.
 
Last edited:

jolla

för detmesta får man vad man betalar för
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Mjölby
Hoj
sxv 4.5 & 5.5
kom med i det första lotteriet får se hur det blir med det andra
surt bara att jag fick ansvaret att anmäla tre till (det han jag inte):confused:
 

Froven

Fan vad kurvor det är överallt !!
Gick med
3 Sep 2003
Ort
King-älv
Hoj
R6 02
Alltså, äntligen har hela 3G-skiten på telefonen betalat sig. Har fått bekräftelsemail och betalat in, nu får det fan inte vara massa strul med dubbelbokningar och elände.

//P
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Triggerhappy skrev:
2571315 Jag har 9 platser i snabb grupp till salu, 20´000:- /st komsi,komsi :D






It´s a joke:näsblod

Du råkar inte ha några oförsäkrade? I så fall vill jag ha minst tre! :banana

För övrigt kan jag mycket väl tänka mig att köra nån annan helg, jag har inte bokat nåt alls nästa sommar, tänkte köra så mycket bandagar som möjligt så det finns i alla fall en förare som kan köra en annan helg..! :)
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Mattias skrev:
2571681 Fast jag vet inte om det var en så god idé att förvarna med exakt klockslag och grejer. Jag inbillar mig att det ledde till ett antal nonsensanmälningar och kanske en och annan lycksökare som kommer att sälja sina platser till överpris senare.

Uppenbarligen klarade inte själva anmälningsscriptet att stänga i tid när rätt antal anmälningar kommit in. Jag förstår att det blir svårt med tusendelar av en sekund osv, men trycket på det hela hade blivit mindre om det gått till som förra året.

Jag, och många med mig har säkert fått ett eventuellt felaktigt bekräftelsemail och därefter betalat in den där tusenlappen snarast. Hur löser ni det? Att köra 4-6 juni är betydligt mindre attraktivt för mig än den ursprungliga helgen. Har man dessutom sin "bekantskapskrets" inbokad på helgen kommer det ju liksom inte bli samma sak.

Vad jag menar är: FIXA IN MIG OM JAG INTE KOM MED! :mad: Jag har betalt och allt.


Vi kommer absolut betala tillbaka pengar för dom som inte hann med att få en plats. Självklart förstår vi att dom nya datumen inte är lika bra men vi vill kunna erbjuda dom om det går. Man får då som deltagare själv välja att köra dessa datum eller sina pengar tillbaka.

Vi kan inte annat än beklaga att det blivit en del strul med anmälningarna, vilket jag skrivit om i tråden HÄR se inlägg 12

Det är lätt att vara efterklok om hur vi skulle gått tillväga med anmälningarna. Nu vet vi en nyttig erfarenhet till nästa år hur det blev den här gången.

OM NÅGON vill sälja sin plats till ÖVERPRIS vill jag be er att INTE köpa dessa.
Ge inte den personen den glädjen om någon nu skulle anmält sig för att sälja sin plats vidare så som Mattias nämnt att det kan vara.


Åter igen, vi ber om ursäkt för att det strulat till sig och jobbar på det hela för fullt, kan bara be om förståelse från er. Lista kommer så snart vi kan.

/Liwa1 & Nitrous
 
Last edited:

Dr.Bike

Guest
Johanjulgran skrev:
2571422 Jaja nästa år då :) Ja det är på G. Det kommer en sopsäck med motor delar till dig nästa vecka :tummenupp

Tänkte jag skulle vara lite snäll att tvätta rent dom lite först :)

Låter fint det! Ses!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top